Гледам ги тея обяви и само като мерна голф 3 гти за 3500 лв и дори не я отварям. Мисля си, ебаси и кочината сигурно е, за да се продава на тея пари
93 без клима най-вероятно. Мисля си, човекът сигурно е назор
Ма като почнаха да зачестяват тея обяви си викам явно мноого са се променили цените
Та кажете някой успява ли да продаде примерно 3ка след 1995 за над 5000? Щото аз мойто ГТ нема и да си помисля да го дам за под тея пари. (демек обречен ли съм да си го карам за дълги времена)
Та питането ми е, тези АБФи за по 5500-6000 дали въобще се продават, или ако човек иска наистина да се оттърве от колата си , требва яко да се преебЕ.?
За да не е частен случай, примерно 1.8Т за над 11000 некой да е продал?



Малко размисли по повод пазара на автомобили
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Re: Малко размисли по повод пазара на автомобили
dude написа:ако човек иска наистина да се оттърве от колата си , требва яко да се преебЕ.?
Е защо да се прее*ава? Трябва да смяташ, че част от цената на автомобила е била точно това - че те е возил няколко години и ти е вършил работа... Нормално е да "даваш" примерно едно поне 100 лева на месец за удоволствието да си имаш автомобил - с други думи, ако колата е била твоя собственост 2 години, извади от цената на придобиването й тези 24 месеца по 100 лева ... и ето цеанта с 2400 надолу

Ако нашето е прее*аване... сети се какво се случва на собствениците на чисто нови автомобили

- moleo
- 0888
- Мнения: 755
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За момента си в грешна посока. Читавите коли винаги са били по-скъпи. И по горубляне съм ходил и в интернет съм ги гледал и какво забелязвам. Голф 3 ГТИ за по 3500 има да но е прекалено уморен, няма нищо по него и е на поне 1 милион левги. За момента наистина изпъната кола под 5500 няма, освен в редки случаи.
Нали само едни джанти, гуми ( свестни не сликове ) , застраховка, музика и консуматив са ти над 2500лв.
Нали само едни джанти, гуми ( свестни не сликове ) , застраховка, музика и консуматив са ти над 2500лв.
- moleo
- 0888
- Мнения: 755
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dude написа:е добре, АБФ-ите по 5500 да не са стрували по 7000 преди две години
немаше такива цени
а и дори застрахователите ти смъкват 10% от оценката на година
демек към 500-600 лв на година при 1 тройка
айде с падането на мито или ДДС така и не запомних, ще падне още към 1000
ама къде е от 6 на 3.5
на 3.5 бате е коптор
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
и аз това смятам, ама се чудя след година две като реша ад продавам моя голф, дали ще моа да му зема и 3000, то като гледам никой не му пука, че нема да пипне нищо 6 месеца, след като я вземе
затова искам да разбера некоя кола дето си струва парите, дали се е продала на разумна цена, а не подарък от 3500-4000 лв
затова искам да разбера некоя кола дето си струва парите, дали се е продала на разумна цена, а не подарък от 3500-4000 лв
- moleo
- 0888
- Мнения: 755
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dude написа:и аз това смятам, ама се чудя след година две като реша ад продавам моя голф, дали ще моа да му зема и 3000, то като гледам никой не му пука, че нема да пипне нищо 6 месеца, след като я вземе
затова искам да разбера некоя кола дето си струва парите, дали се е продала на разумна цена, а не подарък от 3500-4000 лв
това е тъпа психология пич, защото да си вземеш кола от горубляне ти е още 1.5к за да я стегнеш, а нещата които постоянно изкачат кой ги брои ?
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Цената се определя от търсенето и предлагането.Иначе казано в БГ през последните 2 год. се вкараха адски мноого коли повечето от които след 95-6г производства.Паднаха митата дето бяха голям пирон от по едно 1000.. и лева отгоре -грешна пара.Колите се едни от най-бързо обезценяващите се стоки на пазара в момента,и тенденцията е да продължава.Демек тва ще е нещо дето ще ти върши работа,като мобилните телефони например- ползваш ,чупиш,фърляш купуваш пак итн.. е няма логика да трябва да работиш цял живот за него.
Аз разбирам любовта ти към твоето ГТ примерно ама иди го кажи на ония дето се чуди отде да извади 5000лв да си купи кола че високия му данък и 15-16годишното юркане на мотора,па макар и да си го пазил ти 2-3г, че е предимство за него.
Ще кажеш да ама тоя дето има пари ще си го купи.. да ама друг път,щото тия дето имат пари си купуват нови коли.
И за жалост и ти като мене си обречен да си я караш докато издържи добичето или някоя торба с пари не те замери по пътя кум вкъщи.
Щото ако решиш да я продадеш на тия пари дето искаш няма кой да я купи.
Аз разбирам любовта ти към твоето ГТ примерно ама иди го кажи на ония дето се чуди отде да извади 5000лв да си купи кола че високия му данък и 15-16годишното юркане на мотора,па макар и да си го пазил ти 2-3г, че е предимство за него.
Ще кажеш да ама тоя дето има пари ще си го купи.. да ама друг път,щото тия дето имат пари си купуват нови коли.
И за жалост и ти като мене си обречен да си я караш докато издържи добичето или някоя торба с пари не те замери по пътя кум вкъщи.
Щото ако решиш да я продадеш на тия пари дето искаш няма кой да я купи.

- Veso101
- Мнения: 913
- Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
Много са ми интересни хора, които си купуват кола за 5000 лв, карат я примерно 3-4 години и искат да я продадат пак за толкова.
Или някои други , които си обясняват надутите цени с.... аз съм вложил части за ХХХХ лв. затова.
Кола не е инвестиция, а набутвация.
Изключвам някои модели с колекционерска стойност.

Или някои други , които си обясняват надутите цени с.... аз съм вложил части за ХХХХ лв. затова.
Кола не е инвестиция, а набутвация.
Изключвам някои модели с колекционерска стойност.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Общо взето логиката за "Аз съм вложил еди колко си пари" е правилна ама донякъде.
Ето примерно аз се глася скоро да си продавам Пасат-а (В3 края на 92-ра).Взех го за 4000лв лятото (сега се глася за В4).
Общо взето значи аз трябва да разсъждавам така:
-инвестиция 4000
-смяна съединител и обслужване на двигателя,смяна накладки,задни барабани и спир.цилиндърчета - 1400лв
-след това АГУ с тороидална бутилка на мястото на резервната гума,светодиодно отчитане на количеството газ, ламбда контрол и ТАП -600лв
-после кабели,капачка,палец,свещи,стъпково моторче,ламбда сонда,термостат,гарнитура на капака на клапаните и т.н. - около 400лв
-4броя гуми чисто нови зимни - 500лв
-пълно каско за 2008 - 420лв
-един куп дребни разходи за дребни ремонтчета и профилактики и диарностики - още едни 100-тина лв
Е то тоя Пасат стана една торба пари.
Реално обаче мога да го пусна за не повече от 4500лв.
При което човека получава :
-Пасат 92'ра края
-1.8 АБС двигател с АГУ и ламбда контрол + ТАП АЕB
-ел стъкла,централно,климатроник (работещ без проблеми),чупещ волан,доста запазен и отвътре и отвън,летите джанти производствените за Голф 2,халогените оригиналните,АБС (заележете работещ) и още един куп неща,които няма и смисъл да изброявам.
Реално ако махна АГУ-то и гумите (понеже са на 1 сезон) аз сега щях да го продавам за 3 а не за 4.5 понеже за 6 месеца е поевтинял с горе-долу толкова.Единствената причина да мога да му взема малко повече пари е многото повече инвестирани в него и това,че се е задържал само половни година.
Така че с две думи винаги си вътре.В деня,в който платиш колата вече си вътре ама няма как иначе.....това е предимството да караш кола.
Успех!
Ето примерно аз се глася скоро да си продавам Пасат-а (В3 края на 92-ра).Взех го за 4000лв лятото (сега се глася за В4).
Общо взето значи аз трябва да разсъждавам така:
-инвестиция 4000
-смяна съединител и обслужване на двигателя,смяна накладки,задни барабани и спир.цилиндърчета - 1400лв
-след това АГУ с тороидална бутилка на мястото на резервната гума,светодиодно отчитане на количеството газ, ламбда контрол и ТАП -600лв
-после кабели,капачка,палец,свещи,стъпково моторче,ламбда сонда,термостат,гарнитура на капака на клапаните и т.н. - около 400лв
-4броя гуми чисто нови зимни - 500лв
-пълно каско за 2008 - 420лв
-един куп дребни разходи за дребни ремонтчета и профилактики и диарностики - още едни 100-тина лв
Е то тоя Пасат стана една торба пари.
Реално обаче мога да го пусна за не повече от 4500лв.
При което човека получава :
-Пасат 92'ра края
-1.8 АБС двигател с АГУ и ламбда контрол + ТАП АЕB
-ел стъкла,централно,климатроник (работещ без проблеми),чупещ волан,доста запазен и отвътре и отвън,летите джанти производствените за Голф 2,халогените оригиналните,АБС (заележете работещ) и още един куп неща,които няма и смисъл да изброявам.
Реално ако махна АГУ-то и гумите (понеже са на 1 сезон) аз сега щях да го продавам за 3 а не за 4.5 понеже за 6 месеца е поевтинял с горе-долу толкова.Единствената причина да мога да му взема малко повече пари е многото повече инвестирани в него и това,че се е задържал само половни година.
Така че с две думи винаги си вътре.В деня,в който платиш колата вече си вътре ама няма как иначе.....това е предимството да караш кола.
Успех!
- petko5
- Мнения: 2926
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ААМ
- Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора
3500-базова цена.
Ще ти трябват поне 1000лв, за да я регистрираш, да и сложиш каско, гражданска, данък, музика, аптечка, смянана консумативи, малко джиджибиджи и т.н.......може и повече да заминат, но това много малко хора го преценяват.
И кво се получи в крайна сметка- 4500лв че и отгоре
Ама някой вижда за 3000-3500лв GOLF GTI и скача веднага, без да се замислят, какви ще са последствията.
Като се замисля е добре че Ники, Васко и другите майстори от форума, ще умрат от глад
, нали и те са хора и те трябва да живеят по някакъв начин 
Ще ти трябват поне 1000лв, за да я регистрираш, да и сложиш каско, гражданска, данък, музика, аптечка, смянана консумативи, малко джиджибиджи и т.н.......може и повече да заминат, но това много малко хора го преценяват.
И кво се получи в крайна сметка- 4500лв че и отгоре

Ама някой вижда за 3000-3500лв GOLF GTI и скача веднага, без да се замислят, какви ще са последствията.
Като се замисля е добре че Ники, Васко и другите майстори от форума, ще умрат от глад


- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колко е здрава колата често няма нищо общо с това как е карана и колко пари са набити в нея ..всичко е до късмет ....
повечето модели на VW не са нищо особено ..... въобще не знам защо държат такива високи цени ......масова кола на 15 години е нормално да е 3500 пари
...колите с малки изключения не са инвестиция така че забравете да избивате пари от тях
повечето модели на VW не са нищо особено ..... въобще не знам защо държат такива високи цени ......масова кола на 15 години е нормално да е 3500 пари
...колите с малки изключения не са инвестиция така че забравете да избивате пари от тях
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 60 госта