

Winner25 написа:Няма ли вероятност на единичката да не е Н4, ас цокъл наподобяващ Н4, но без стърчащите пластинки?
gr_kanev написа:Winner25 написа:Няма ли вероятност на единичката да не е Н4, ас цокъл наподобяващ Н4, но без стърчащите пластинки?
Точно Н4 е.
А за "размера" на Келвините- въпрос на вкус, тъй като те определят цвета, с който свети лампата. Теоретично с най-добра (най-бяла) светлина светят тези с 4300 К. Колкото повече са келвините, не става по-добре (както много хора явно си мислят) - светлината става синкава и виолетова, и осветява много по-малко. Под 4300 К светлината става жълтеникава и червеникава.
MomoRacing написа::oops: Искам да си сложа Б-Ксенонова система на колата, но нямам представа тези размери (Пример : H4 10 000 K) какво означават и как мога да разбера какви са ми необходими за моята кола.Карам Голф 1 ГТИ ... някой ако може да ми даде информация какво и как се гледа за да преценя какво ми е необходимо ще съм много благодарен ! (Благодаря ви предварително колеги !)
Ugeorge написа:Аз имам ксенони на 5000к а един приател на 6000к и моите по всеобщо мнение светят по-добре и даже съм сигурен че 4300к сте са осте по-добре с 6000к и нагоре в мъгла нищо не се вижда по-зле от да караш на дълги.
chupa_kabra написа:Ugeorge написа:Аз имам ксенони на 5000к а един приател на 6000к и моите по всеобщо мнение светят по-добре и даже съм сигурен че 4300к сте са осте по-добре с 6000к и нагоре в мъгла нищо не се вижда по-зле от да караш на дълги.
между другото си прав не че ништо не се вижда но ... и как на по малко келвини ще се вижда по добре не разбирам ?
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта