Френски дизел?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Френски дизел?

Мнениеот Ivo_ » Сря 12 мар 2008 12:22


Здравейте колеги,
коментираме едно френско дизелче с мотор 2.2 L HDI 2001 год. на Пежо 607. Проблем е че му е необходимо ремонт, и имаме списък с нещата които са за смяна, но те за съжаление нищо не ми говорят:
компютър FAP
казанче FAP
филтър FAP
гарнитура FAP
течност FAP
Да не би да става въпрос за т.нар. филтър изгаряне на твърди частици или сажди. Ако е това, дали може като на останалите коли с катализатор да се премахне и колата да си работи пак?

Помагайте!




Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 12 мар 2008 13:43


Да, ФАП значи точно това.
Виж във форумите на Ситроен и Пежо - там бях чел теми, че в София махат ФАП срещу 1000-1500лв. Процедурата не е никак проста, затова струва толкова пари. После поне няма да имаш проблеми, и мощността се качва.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 12 мар 2008 15:03


Не може да се маха механично без се забрани в ЕКУ-то.Има диференциално мерене на налягането + температура.Това налягане се мери преди и след катализатора (въпреки че ФАП-а е след катализатора)но от там ЕКУ-то разбира дали ти е запушен и ФАП-а.Така е при пежо 407 хди 2.0 Е4.Логично е и при другия мотар да е така. :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 12 мар 2008 21:31


специално на HDI се затапва EGR клапана и се отразява доста добре на мотора без да идват нови проблеми;катализатора не се маха целия ,а се пробиват няколко дупки през каталити4ния елемент с много дълга бургия и по този на4ин и компа си от4ита 4е вси4ко е в норми
успех :wink:


Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Сря 12 мар 2008 23:18


Благодаря за помоща, колеги!
Ще му мислим. Цената на изброените преди това части е около 2500 лева, без труда разбира се.
По принцип не съм фен на френските коли, но на лимузините определено съм и точно затова се замисям. Но пък за 148 хил. км да се задръсти :shock


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 13 мар 2008 9:06


Ivo_ написа:Но пък за 148 хил. км да се задръсти :shock

Съвсем си е нормално да се задръсти. Преди в форума на пеугеот съм чел за какви ли не случаий, ситроен С5 на 40 000 км. с проблем на ФАП.
Всичко си зависи от нафтата която сипваш !


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 13 мар 2008 9:52


Проблем е на всички пежа с ФАП.Минават много често в авариен режим (ако се карат сериозно) и повечето пъти на дълги разстояния.Личен опит и потвърден от Франс ауто.Относно ЕГР-а (специално при 407 не е вакуумен)го затапих и един познат(работеше в пежо ел.техник) направи някакъв симулатор (генератор) и го закъчи към датчика за диференциалното налягане,след което последва разпробиване на катализатор и фап.


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Чет 13 мар 2008 11:43


Adnan написа:
Ivo_ написа:Но пък за 148 хил. км да се задръсти :shock

Съвсем си е нормално да се задръсти. Преди в форума на пеугеот съм чел за какви ли не случаий, ситроен С5 на 40 000 км. с проблем на ФАП.
Всичко си зависи от нафтата която сипваш !


Подкрепям, че е нормално.
На 16хил км рено чисто ново от магазина, спря и каза че не иска повече.
Кофти нафта.


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Чет 13 мар 2008 11:44


Милослав написа:
Adnan написа:
Ivo_ написа:Но пък за 148 хил. км да се задръсти :shock

Съвсем си е нормално да се задръсти. Преди в форума на пеугеот съм чел за какви ли не случаий, ситроен С5 на 40 000 км. с проблем на ФАП.
Всичко си зависи от нафтата която сипваш !


Подкрепям, че е нормално.
На 16хил км рено чисто ново от магазина, спря и каза че не иска повече.
Кофти нафта.

къде е най-добрата нафта за френските дизели?


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 13 мар 2008 11:55


batmilko написа:
Милослав написа:
Adnan написа:
Ivo_ написа:Но пък за 148 хил. км да се задръсти :shock

Съвсем си е нормално да се задръсти. Преди в форума на пеугеот съм чел за какви ли не случаий, ситроен С5 на 40 000 км. с проблем на ФАП.
Всичко си зависи от нафтата която сипваш !


Подкрепям, че е нормално.
На 16хил км рено чисто ново от магазина, спря и каза че не иска повече.
Кофти нафта.

къде е най-добрата нафта за френските дизели?

аз си мисля у Франция :roll:
апропо клиенти имат 3 Ц5-ци
и зареждат само то лука ойла


Потребителски аватар
kacho
Мнения: 735
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kacho » Чет 13 мар 2008 11:56


за HDI само добри думи съм чувал


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Чет 13 мар 2008 11:57


batmilko написа:
Милослав написа:
Adnan написа:
Ivo_ написа:Но пък за 148 хил. км да се задръсти :shock

Съвсем си е нормално да се задръсти. Преди в форума на пеугеот съм чел за какви ли не случаий, ситроен С5 на 40 000 км. с проблем на ФАП.
Всичко си зависи от нафтата която сипваш !


Подкрепям, че е нормално.
На 16хил км рено чисто ново от магазина, спря и каза че не иска повече.
Кофти нафта.

къде е най-добрата нафта за френските дизели?


Ами нямам идея ...


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Чет 13 мар 2008 12:09


Pichaga написа:
batmilko написа:
Милослав написа:
Adnan написа:
Ivo_ написа:Но пък за 148 хил. км да се задръсти :shock

Съвсем си е нормално да се задръсти. Преди в форума на пеугеот съм чел за какви ли не случаий, ситроен С5 на 40 000 км. с проблем на ФАП.
Всичко си зависи от нафтата която сипваш !


Подкрепям, че е нормално.
На 16хил км рено чисто ново от магазина, спря и каза че не иска повече.
Кофти нафта.

къде е най-добрата нафта за френските дизели?

аз си мисля у Франция :roll:

мерси, много полезна информация :lol:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 13 мар 2008 12:19


batmilko написа:
Pichaga написа:
batmilko написа:
Милослав написа:
Adnan написа:
Ivo_ написа:Но пък за 148 хил. км да се задръсти :shock

Съвсем си е нормално да се задръсти. Преди в форума на пеугеот съм чел за какви ли не случаий, ситроен С5 на 40 000 км. с проблем на ФАП.
Всичко си зависи от нафтата която сипваш !


Подкрепям, че е нормално.
На 16хил км рено чисто ново от магазина, спря и каза че не иска повече.
Кофти нафта.

къде е най-добрата нафта за френските дизели?

аз си мисля у Франция :roll:

мерси, много полезна информация :lol:


Все ми се струва и че в Германия ще е арна нафтицата... :lol:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 13 мар 2008 12:24


chefito написа:
batmilko написа:
Pichaga написа:
batmilko написа:
Милослав написа:
Adnan написа:
Ivo_ написа:Но пък за 148 хил. км да се задръсти :shock

Съвсем си е нормално да се задръсти. Преди в форума на пеугеот съм чел за какви ли не случаий, ситроен С5 на 40 000 км. с проблем на ФАП.
Всичко си зависи от нафтата която сипваш !


Подкрепям, че е нормално.
На 16хил км рено чисто ново от магазина, спря и каза че не иска повече.
Кофти нафта.

къде е най-добрата нафта за френските дизели?

аз си мисля у Франция :roll:

мерси, много полезна информация :lol:


Все ми се струва и че в Германия ще е арна нафтицата... :lol:

фруенски дизел-френска нафта
немски дизел-немска нафта
в интерес на истината имам други клиенти с бензиностанции-2 броя, карат дизеляци мерцедеси и си зареждат от Лукойл, а не от техните бензиностанции :roll:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Angel_, Google [Bot] и 46 госта