Ето и темата от която ми се роди идеята: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... hlight=mfa
сега като вэема на предвид теэи идеи от темата с поене на колата с вода по-малко. И иэчистването на клапани свещи и др.Се сетиx и эа друго нещо - след като пръскането на вода във вакумите или дросела или там кадето трябва е имало почистващ и благоприятен ефект . Се эамислиx эа каталиэатора той дали ще се поэамие и той малко. Или ше се эадръсти повече как мислите ше успеем ли да почистим по тоэи начин каталиэатора или ще го осерем. Или е пас. - Ваското1 идеи някви. И накрая ако колата си има добро смесване на гориво и работа на системата няма да има нагар. Смисал от това може да има само и единствено эа каталиэатора ---- с топла пара почистване на каталиэатор --следваща тема може би
старата тема на нов глас пръскане на малко вода във вакумите
старата тема на нов глас пръскане на малко вода във вакумите
Последна промяна от maznia на Пет 28 мар 2008 15:47, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:За катализатора се същото.Не си чел внимателно темата - водата от налягането прави "малки експлозий" и така почиства.
Май ти не си чел внимателно..
водата не прави никакви експлозии..
това е т-нар хидравличен удър /не е в пълният му смисъл/ но обяснено накратко...
когато буталото тръгва нагоре... за да сгъстява да речем..
в този момент в цилиндъра има ситни капки вода...
горивната смес НЕ е в течна фаза...
докато водата Е
буталото върви нагоре с около 20 м/с.. демек близо 75 км/ч..
при удъра му с водната капчица.. тя го зачиства малко..
при експлозията на горивната смес.. водата се нагрява.. и излиза под формата на пара...смесена с изгорелите газове...
толкоз..
опасност за катализатора.. много вероятно няма....
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- skilidka
- Мнения: 305
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
:)
колеги катализатора е хидроскопичен до н-та степен:)
попива всекви форми на водата
на катализатора не би му харесало.
освен това всякакви детонации,взривове и катаклизми са много опасни защото водят до разпад на целостта му......
крехък е и ако му се прилагат такива интервенции се разболява от СПИН.
После става особенно податлив на всякакви инфекции.
Освен това катализатора не е въздушен филтър-да се чисти.
Просто след определен пробег му се губят качествата и не издържа на жегата!
попива всекви форми на водата
на катализатора не би му харесало.
освен това всякакви детонации,взривове и катаклизми са много опасни защото водят до разпад на целостта му......
крехък е и ако му се прилагат такива интервенции се разболява от СПИН.
После става особенно податлив на всякакви инфекции.
Освен това катализатора не е въздушен филтър-да се чисти.
Просто след определен пробег му се губят качествата и не издържа на жегата!
- skilidka
- Мнения: 305
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
:)
не казвам че въпросната процедура с поенето може да причини някви сериозни щети.
По скоро написах това за колегата "maznia" и ефекта от "почистването" на катализатора с пара.
Ако си прежалил катализатора си(онзи в мазето)......сипи му 500 мл. водица вечерта и виж колко ще изтече сутринта......виждал съм такъв който е увеличил теглото си с 900 грама....незнам тва колко вода в милилитри е......
А колкото това дали е читав....май няма начин да разбереш!
Тва който ги е измислил тия катализатори е голям тъпак:)
Единственно от екологична гледна точка.....ама тая точка на нас ни излиза доста солено при положение че нов истински катализатор струва маса парици.Получава се нещо от рода на ......цигарите които убиват.....производителите си слагат гадните надписи....но не спират да ги продават ама тва е друга тема:)Та така и с въглеродния двуокис...колиците ни си го бълват денонощно...некой е решил да замаже очите на екоорганизациите и е праснал катализатор....ефекта може би се равнява на нула цяло и едно.....
всяка една неизправност в двигателя води до бавна и мъчителна смърт на катализатора-горене на масло.....кофти изгаряне на горивната смес-кабели,свещи ........леки удари по генерацията особенно в областа на сакса и самия катализатор...понякога са фатални...
Виждал съм кола на която цилиндрите заради скапани кабели работеха тук-там.....част от изгарянето на горивната смес явно е било в изпускателната система.....катализатора беше станал кръв червен....асфалта под него се "топеше" .....
Ай,че много писах .....някой да не ми се разсърди:)
Кат няма кво да правя..............
По скоро написах това за колегата "maznia" и ефекта от "почистването" на катализатора с пара.
Ако си прежалил катализатора си(онзи в мазето)......сипи му 500 мл. водица вечерта и виж колко ще изтече сутринта......виждал съм такъв който е увеличил теглото си с 900 грама....незнам тва колко вода в милилитри е......
А колкото това дали е читав....май няма начин да разбереш!
Тва който ги е измислил тия катализатори е голям тъпак:)
Единственно от екологична гледна точка.....ама тая точка на нас ни излиза доста солено при положение че нов истински катализатор струва маса парици.Получава се нещо от рода на ......цигарите които убиват.....производителите си слагат гадните надписи....но не спират да ги продават ама тва е друга тема:)Та така и с въглеродния двуокис...колиците ни си го бълват денонощно...некой е решил да замаже очите на екоорганизациите и е праснал катализатор....ефекта може би се равнява на нула цяло и едно.....
всяка една неизправност в двигателя води до бавна и мъчителна смърт на катализатора-горене на масло.....кофти изгаряне на горивната смес-кабели,свещи ........леки удари по генерацията особенно в областа на сакса и самия катализатор...понякога са фатални...
Виждал съм кола на която цилиндрите заради скапани кабели работеха тук-там.....част от изгарянето на горивната смес явно е било в изпускателната система.....катализатора беше станал кръв червен....асфалта под него се "топеше" .....
Ай,че много писах .....някой да не ми се разсърди:)
Кат няма кво да правя..............

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта