Продължително каране при темп 100 градуса.

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Продължително каране при темп 100 градуса.

Мнениеот LuIS » Съб 05 юли 2008 22:51


Днес пътувах за Ихтиман и по нанагорнищата на магистралата буса ми качваше до 100 градуса.. това си едно 30 мин. каране при такава температура.. има ли някакъв проблем или си е нормално?

и изобщо при температура 100 гр. трябва ли да се претиснявам?




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 05 юли 2008 23:08


Стига да имаш вода - проблеми никакви.

Знам кола (няма да споменавам марка) която вече 7 години при каране около 200км/ч лятно време (а тя се кара постоянно така)държи постоянно 110градуса реални.


Потребителски аватар
sastezatelya
Мнения: 1334
Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sastezatelya » Съб 05 юли 2008 23:16


Ако си бил с Мерцедеса не се тревожи те попринцип си работят на по-високи температури :) :wink:


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Нед 06 юли 2008 0:05


andonov написа:Стига да имаш вода - проблеми никакви.

Знам кола (няма да споменавам марка) която вече 7 години при каране около 200км/ч лятно време (а тя се кара постоянно така)държи постоянно 110градуса реални.

Това да не е porsche 944 :lol: че аз бех у тоя филм с едно такова преди 2 години


carlitobrigante
Мнения: 42
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот carlitobrigante » Нед 06 юли 2008 11:22


Щом не светва лампата карай смело.Провери нивото на антифриза при студен двигател-може да трябва да долееш


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Пон 07 юли 2008 7:03


на баща ми служебния бус е същия,но е 1.9Д карал съм го доста и на мен ми направи впечатление,че държи висока температура,но стария вика че винаги си е бил така


Потребителски аватар
StanTheMan
Мнения: 211
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:09
Автомобил:
Двигател: AFT
Местоположение: Смолян; София
Контакти:

Мнениеот StanTheMan » Сря 09 юли 2008 22:03


Според мен, ако нямаш проблем с херметизацията на охладителната система по никой начин не е проблем! Караш и свиркаш :wink:


Потребителски аватар
oSViRePql
Мнения: 1735
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот oSViRePql » Чет 10 юли 2008 0:31


Пасата от миналото лято по задръстванията с климата ми държи 110 градуса ти за 100 се притесняваш :lol: Карай си и си свиркай :)

За термостат е но няма да го сменям поне засега.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 10 юли 2008 0:52


Печките са си така. И моята си държи 100. Не се притеснявай. Пробвай само дали ти включва вентилатора.


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Re: Продължително каране при темп 100 градуса.

Мнениеот petko5 » Чет 10 юли 2008 7:00


LuIS написа:Днес пътувах за Ихтиман и по нанагорнищата на магистралата буса ми качваше до 100 градуса.. това си едно 30 мин. каране при такава температура.. има ли някакъв проблем или си е нормално?

и изобщо при температура 100 гр. трябва ли да се претиснявам?


Според мен е за притеснение :!:
Разбирам да е градско каране, но на дълго да държи такава температура, си е за притеснение.
Утре ще тръгнеш да минаваш прохода "Шипка", "Петрохан", 200гр. ще вдигнеш тогава :!:
Отиди да ти прегледат колата :!:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Продължително каране при темп 100 градуса.

Мнениеот joker » Чет 10 юли 2008 10:23


petko5 написа:
LuIS написа:Днес пътувах за Ихтиман и по нанагорнищата на магистралата буса ми качваше до 100 градуса.. това си едно 30 мин. каране при такава температура.. има ли някакъв проблем или си е нормално?

и изобщо при температура 100 гр. трябва ли да се претиснявам?


Според мен е за притеснение :!:
Разбирам да е градско каране, но на дълго да държи такава температура, си е за притеснение.
Утре ще тръгнеш да минаваш прохода "Шипка", "Петрохан", 200гр. ще вдигнеш тогава :!:
Отиди да ти прегледат колата :!:


Присъединявам се към колегата на 100%!!!!!!Провери си всичко по охладителната система.....аз бих се притеснявал...


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 10 юли 2008 10:39


Aбе пичове, стига стряскахте човека. Хем не карате дизел, хем го стряскате. Дизела работи при по-висока температура! При напълно отворен термостат е нормално да си поддържа 100 градуса, без да включва перка. При мен при нормално каране, извънградско, стрелката ми стои между средната чертичка, и следващата след нея. При по-дълго изкачване, вентилатора ми включва чак малко след чертичката след средната.
Пак казвам - провери дали ти включва нормално охлаждането на радиатора, и си карай :wink:

П.П.: ето затова тези теми се пускат в подфорума за дизел!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 10 юли 2008 10:51


Това, че всички имате този проблем, не значи, че е нормално! Нали така ?
Ако беше нормално |-чката щеше да е на 100 градуса, а не на 90 нали ?
Сега ще започнете да ми обяснявате, че това са турбо мотори и разни други такива. Е моята кола заковава на 90 градуса и пак е с принудително пълнене. Защо дизела да работи на по-висока температура ?
Обяснете ми за да знам ?! Питам информативно? По висока температура на горенето ли има или ? :)


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Чет 10 юли 2008 11:04


@Vizor Аве ти младеж, карал ли си стар фауве дизел? На равното седи на чертичката, а при изкачване дори и минимално се случва това, което е написал ускорителя. Към колегата с Т4ката прегледай си системата и ако нещо не е в ред сменяй.


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Чет 10 юли 2008 11:05


Май наистина е само по задръстванията и като се дава повече зор.. Като качвах петрохан оня ден и при мен беше нещо от рода на 90-100... надолу падна, но на "магистралата" за Благоевград реших да го натисна малко и при 150 пак си качи градусите. Просто е лято според мен ;)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта