Проблем с бушон

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Проблем с бушон

Мнениеот lrlmodo » Пет 25 апр 2008 8:09


Гори ми бушона, който е за плафона в купето.
Към него е вързано и радиото.
Вече за 6 път ми гори и се побърках :evil:
Значи прегледах плафона, машинките на вратите. всичко изглежда наред
Разкачих алармата - не е от нея.
Възможно ли е да е от касетофона, но и той на него си има бушон, а той не трепва :!:
Първо слагах 8А бушони, после 16А и пак горят.
Явно някъде прави късо.
Става дума за поло 2F на бушониерата се пада на долния ред от дясно на ляво 3 или 4-я бушон.
Знае ли някой какво още е вързано за веригата на този бушон :?:
Немам музикааа :evil: тва ми е основния проблем :weep:
Да подчертая че като сложа нов бушон 2-3 (часа след като изгори) изгаря след 30мин возене в колата :roll:




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пет 25 апр 2008 9:38


Колко трябва по принцип да е този бушон? Гори когато усилиш много музиката или без видима причина?


Потребителски аватар
jetttlii
Мнения: 1198
Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jetttlii » Пет 25 апр 2008 9:46


А колко А е бушона на самото ЦД?


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 25 апр 2008 10:01


То и 10А са прекалено много за тоя плафон. Виж си инсталацията 6тото 6те се запали така :idea: :roll: Цд-то е на един бу6он сус запалката по спомени... Там няма какво да рови6 :wink:

Последна промяна от black` на Пет 25 апр 2008 10:04, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пет 25 апр 2008 10:01


На CD-то е 10А, а на бушониерата изгоря 16А
Не гори при усилване - произволно е!
Знам че е много 10А!
Какво друго е вързано там, че всичко друго си бачка деа!
Да отхвърля ли CD-то като причина, поради удебелените горе разлики?
По логично е да гори първо 10А бушон!

Последна промяна от lrlmodo на Пет 25 апр 2008 10:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пет 25 апр 2008 10:01


Недей слагай повече от 10А, че после и на части няма да има какво да продаваш !!!!!!!!!!!!!!!!!!


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 25 апр 2008 10:16


Ни6то няма там. То си е отделна верига... Плафона, коп4етата на вратите и една маса за алармата ... :wink:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пет 25 апр 2008 10:31


Изключи захранващата букса на ЦД-то и покарай малко така за да се локализира точно къде е проблема.Ако така не ти изгори бушона значи проблема е по веригата на плафона. :wink:


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 25 апр 2008 10:35


Аха провери и запалката за всеки слу4аи да не окасява в нея не6то. :wink:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пет 25 апр 2008 10:46


black` написа:Аха провери и запалката за всеки слу4аи да не окасява в нея не6то. :wink:

сменях си преди време крушката на запалката и там правих малко Home-made магарии (няма никъде такава крушка) - може ли там ако дава късо да стават тия магарии?
Отворих плафона - кат ново е там всичко.
Ще свалям запалката следобед и ще пробвам.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 25 апр 2008 10:53


Ми виж разкачи цялата буксата на запалката отзад и покарай така. Ще се разбере. :lol: Сложи един 10А пак ако си сигурен, че са на една верига и пробвай. :dontknow:


katri71
Мнения: 163
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 7:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот katri71 » Пет 25 апр 2008 12:44


Колега почти съм сигурен,че е от запалката - на мен точно по този начин ми се запали инсталацията и още по-лошо,понеже в тази верига има винаги напрежение, инсталацията се запалила в спряло положение(автомобила беше паркиран) и изгоря напълно.
Съветвам те колега - откачай задължително + клемата на акумулатора ,ако не искаш колата ти да изгори като бившата моя.


syntscho
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 12 юни 2012 8:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с предпазител

Мнениеот syntscho » Вто 12 юни 2012 9:23


Здравейте колеги, имам следният проблем - изгоря ми предпазителят за задната чистачка и парното на Фолксваген Поло 1991 г. Смених го няколко пъти и в момента, в който включа задната чистачка или парното гори на момента. Някой има ли идея какъв може да е проблемът?


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Проблем с предпазител

Мнениеот pas1.8mi » Вто 12 юни 2012 17:47


Погледни за оголени проводници в гуменото маншонче м/у петата врата и купето! :idea:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта