Мнение за Renault Rapid/Express 90-те години

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнение за Renault Rapid/Express 90-те години

Мнениеот zfa159 » Пет 13 юни 2008 19:52


Трябва да взимам някаква служебна кола или по-точно баничарка.Бюджета го обсъждах с колегата ми и решихме да е около 2000лв .В тази категория попадат следните марки и модели :
-Renault Rapid
-Renault Express
-Citroen C 15
-Ford Courier

Говорим за бензинов двигател - за в бъдеще с газова уредба (предимно градска експлоатация по задръстванията което разкатава дизелите а и дизел на толкова години за тези пари...ще е развалина)
Общо взето Ford-а отпада моментално макар че цена/година на производство е изцяло в негова полза ама....защо ли....както беше казал някой - FORD - Found on Road....Dead ;)
Не успях да схвана каква е разликата между Rapid и Express...ама цената е напълно идентична и на двата модела.
По повод Citroen-a нямам никакви впечатления.
Коментираме по-голям бензинов двигател - за Renault-a това е бензинов 1.4 моноинжекцион около 60-65к.с. (алтернативата е 1.1 карбуратор 50к.с. ама това малее отвсякъде).
Ако някой колега е имал досег с такива машини ще съм благодарен за информация по повод здравина,проблемни места,общо впечатление и дали въобще си заслужава.
Идеята е да се ползва около година изцяло с цел градско каране с не много тежък ама обемист багаж - куфари с инструменти,стълби,ел.кабели и т.н.
Предварително благодаря!




Потребителски аватар
Jogo_1
Мнения: 845
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот Jogo_1 » Пет 13 юни 2008 19:57


на жената баща и караше такъв 4-ри години, 1.4 мъртвец но не може да се очаква много, за 150 000км за четири години един лагер е сменен по основно, другото са кабели и свещи и консумативи, имаше някъв яд с карбуратора така и не се разбра какво точно, сложихме газ и приключихме темата с чуденето.

ами това е рапида беше супер здрав, 89 набор.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 13 юни 2008 20:25


Форд -не скъпи части, трошлива и гниеща кола. Дизел даже и нов няма палене зимата при -20 / имам нагледни спомени как дърт Г2 -трка, пуши -ама е запалил в студа дърпа и фордове куриер на смени и фордовете нямат палене. - Спиди 2005 или 2006 г .
С 15 - скоклива кола иначе е дървундел на екстри. тесни гуми, неустойчива в завой .Тясна кабина. За трошливост не мога да кажа - имали сме дизл 1,9л нов - 2г почти.Повече от 140 посмъртно не ще да вдигне. 2ма 90кг мъже трудно се вместват в кабината. 1 я може да се е облегнал другия трябва да е напред . Водача като си затваря вратата се удря и блъска другия .Теснотия е. Иначе с катери на високи бордюри спокойно и не опира. Не издържа пр. броня да се блъскат кучета - проверено е.
Иначе рендето е класика все още има да се движат. Единият модел -май експреса има капандура на багажника -удобна за пренасяне на дълги предмети- стръчат нагоре

Последна промяна от kris11 на Пет 13 юни 2008 20:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 13 юни 2008 20:28


Е точно за това иде реч.Никой не очаква от 1.4 чудеса пък и предимно за градско няма къде да го настъпваме толкова много :) Извън града я излезе въобще някога я не :) Предполагам е икономичен в предвид масата на колата и кубатурата на двигателя.Под икономичен разбирам 10-12/100 газ градско (то по тези задръствания няма как да е по-малко особено баничарка).По повод консумативите - те са ясни.А как са му като цени частите - въпросните консумативи (кабели,капачки и т.н.) макар,че едва ли са повече от 50-60лв заедно.
Благодаря!


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3974
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Пет 13 юни 2008 20:29


разликата между рапид и експрес е в това, че едното е товарно (1+1), а другото лек автомобил (4+1), но не помня кое какво точно беше. ако сте регистрирани по ДДС, от счетоводна гледна точка е по-добре да се купи товарния вариант.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 13 юни 2008 20:34


zfa159 написа:Е точно за това иде реч.Никой не очаква от 1.4 чудеса пък и предимно за градско няма къде да го настъпваме толкова много :) Извън града я излезе въобще някога я не :) Предполагам е икономичен в предвид масата на колата и кубатурата на двигателя.Под икономичен разбирам 10-12/100 газ градско (то по тези задръствания няма как да е по-малко особено баничарка).По повод консумативите - те са ясни.А как са му като цени частите - въпросните консумативи (кабели,капачки и т.н.) макар,че едва ли са повече от 50-60лв заедно.
Благодаря!


Жоро е прав. Май Рапида е 1+ 1 места товарен. За ДДС става.
на този модел Ренде частите са евтини -има бол оргиналдъ . Плюса е , че няма електроника за проблеми. Друг е въпроса да не е издухано от старост и км.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 13 юни 2008 20:43


Че и да е издухано ще го доиздухаме и.....друго.Отделно един основен ремонт ще му стъпи 500-600лв (само части понеже сме си сръчни) и ще ни вози още дълго време....а части колкото искаш.Не сме регистрирани по ДДС - още сме тип бригада понеже предимно работим с хора,които не се занимават с фактури (правим ел. инсталации,охранителни системи и тем подобни неща) и не ни се е наложило да се регистрираме като фирма и т.н.Общо взето и да е 4+1 места ще стане 1+1 понеже сме 2-ма,имаме и още една кола (лека) и това ни е необходимо за стълби,материали и инструменти.От гледна точка на местата нямам притеснения.Иначе товарното от гледна точка ДДС си е далавера понеже минава като основно средство за дейност ама така или иначе на мен не ми е необходимо да го взимам с фактура и т.н.
Благодаря!


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Мнениеот red rider » Пет 13 юни 2008 21:20


kris11 написа:
zfa159 написа:Е точно за това иде реч.Никой не очаква от 1.4 чудеса пък и предимно за градско няма къде да го настъпваме толкова много :) Извън града я излезе въобще някога я не :) Предполагам е икономичен в предвид масата на колата и кубатурата на двигателя.Под икономичен разбирам 10-12/100 газ градско (то по тези задръствания няма как да е по-малко особено баничарка).По повод консумативите - те са ясни.А как са му като цени частите - въпросните консумативи (кабели,капачки и т.н.) макар,че едва ли са повече от 50-60лв заедно.
Благодаря!


Жоро е прав. Май Рапида е 1+ 1 места товарен. За ДДС става.
на този модел Ренде частите са евтини -има бол оргиналдъ . Плюса е , че няма електроника за проблеми. Друг е въпроса да не е издухано от старост и км.



Ако трябваше да се сменя каре не се ли сменяше цялата полуоска :roll: комплект с карето . Ако е така един минус от мен :wink:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 13 юни 2008 21:22


регистрирай се доброволно по ДДС - става 4-5 дни. Няма ограничение за оборота.
Ползваш ДДС на горивото, частите , освен това и на кабели и т.н,. които закупуваш.
Не забравяй 7 дни след издаване на ф-ра - заявление за действаща фирма. Иначе пак глоба.
Ако фирмата е регистрирана дори и да няма дейнсот - се подава 0лева декларация - иначе глоби / 1 за у-ля 200или 300 до 500 лв и 1 бр глоба за фирмата от 500 -3000 лв


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 14 юни 2008 0:00


То още няма фирма :)
Иначе по повод гориво и кабели си ги изписвам през фирмата на колега,където ние се водим работници само документално,така че за колата не ми е от значение с ДДС ли ще е или без понеже ще я регистрирам лично на мое име...частно лице.
По повод карето - и да се сменя цялата полуоска една полуоска 2-ра употреба за това чудо е 30лв (проверих) а едно каре за Голф или Фиат Типо е от сорта на 70 (чисто ново)....така че пак е далавера :)
В крайна сметка я взимаме за служебна и е ясно,че полуоски и т.н. ако се сменят ще е само с части 2-ра употреба.По 10к км да кара полуоската с карето това ме устройва идеално :)
Иначе наистина го приемам като конструктивен недостатък.
Благодаря!


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пон 16 юни 2008 9:39


реното всъщност в по-голямата си част е рено 5 поради което двигател предница и т.н. са ок като части и се намират лесно.


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Пон 16 юни 2008 12:17


колега, ела да ти продам една VW T3 перфектен ДВГ .. разход 5/100.. хем удобно, хем широко..хем икономично.. ще закопае това Рено отвсякъде..

http://mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu= ... f1=details

цената ще я обсъдим..



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта