проблема е следния след смяна на изгоряла перка и смяна с нова стара след като си направи температурата включва и след това не спира докато не изключа куплонга на перката
колата е пасат комби б3 92-93 година 1,8 90коня mi ABS
Пасат Б3 92г. 1,8 90к.с. перка радиатор не спира
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат Б3 92г. 1,8 90к.с. перка радиатор не спира
К.Одаджийски написа:Иначе вероятно ако има датчик за остатъчна топлина, тоя дето оставя перката пусната при изгасен двигател може да му е замасило някъде кабелчето
Това написах в заключената тема. Сега вече като каза каква е колата такъв датчик може и да няма. В тоя случай е възможно да е залепило релето за управлението на перката, но 21 или 22 беше не се сещам в момента.
Има случаи и да няма реле за перката, тогава хубаво откачи и провери кабелите които тръгват от перката, минават през датчика който пуска перката на радиатора и отиват към една букса под акумулатора, че се напукват и замасяват.
И не на последно място провери датчика, сега да ти кажа да го смениш с нов, но смяната му е метод проба-грешка който не се харесва на много хора
- ninkotv
- Мнения: 264
- Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
- Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
- Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]
Re: перка радиятор като тръгне не спира пасат комби б3 1.8 9
Извади буксата от термошалтера на радиатора и вкарай кламер или нещо подобно в дупките на буксата за да направиш мост (перката трябва да се включи), като извадиш кламера перката изключва. Тогава ще си сигурен, че всичко друго е наред и остава да смениш термошалтера.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б3 92г. 1,8 90к.с. перка радиатор не спира
К.Одаджийски написа: В тоя случай е възможно да е залепило релето за управлението на перката, но 21 или 22 беше не се сещам в момента.
Ода, мисля, че реле има само, ако има и климатик(троник).
Така, че и аз мисля, че ще е от термошалтера.
Стои на самия радиатор, в края му, на пластмасовата страница, но щом си сменял перка - вероятно си го видял, колега.
Много е възможно с изгорялата перка да са нагорели и пластините на този термошалтер.
При това положение обикновено се случват 2 неща: или не контактуват добре, защото нагара пречи, или залепват, след като веднъв включат.
При теб, явно, се е случило второто.
Ако нямаш климатик, конкретно на твоята кола няма какво друго да управлява вентилатора.
Смяна на термошалтера му е майката ;)
Като сменях моя преди няколко години, го купих от тук:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=20&t=83324
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 08 яну 2014 19:46
- Автомобил: Volksfagen Passat
- Двигател: 1.8 GL
- Местоположение: България
Re: Пасат Б3 92г. 1,8 90к.с. перка радиатор не спира
stan_cho написа:проблема е следния след смяна на изгоряла перка и смяна с нова стара след като си направи температурата включва и след това не спира докато не изключа куплонга на перката
колата е пасат комби б3 92-93 година 1,8 90коня mi ABS
Здравей,
Имаш 2 извода от перката. Напълно вероятно е единия да не работи или да са объркани 1993 неща.
Грешката е вярна!
Решение:
Отиваш там, където ти сложиха перката или си я купил=> връщаш я като казваш какъв е проблема и си взимаш парите.
=> отиваш на оторизиран сервиз и им казваш какво точно ти е необходимо
=> правят ти ремонта
=> цената е смешна за този труд.
Това е едно от предложенията, които ми "светват" веднага.
С Уважение,
Марио
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 22:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: Пасат Б3 92г. 1,8 90к.с. перка радиатор не спира
пасата има и климатик и независимо дали като си направи температурата или включа климатика след това перката работи постоянно при изгасен двигател вадя буксата на датчика на радиатора и перката продължава да си работи и така докато не извадя буксата на перката
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б3 92г. 1,8 90к.с. перка радиатор не спира
stan_cho написа:пасата има и климатик
вадя буксата на датчика на радиатора и перката продължава да си работи и така докато не извадя буксата на перката
Е значи ясно - релето, което се командва от климатика (пресостата)
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 22:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: Пасат Б3 92г. 1,8 90к.с. перка радиатор не спира
още малко подробности
замостих датчика на радиатора и се оказа че кум мотора на перката ходи ток и за бавната и бързата скорост едновременно.и сега съм подал само две кабелчета от куплунга на перката към перката да включва само бързата скорост и всичко си работи както трябва като си охлади и си спира.започвам да си мисля че всичко идва от една кутйка с някакви релета предполагам която се намира до акумулатора.
замостих датчика на радиатора и се оказа че кум мотора на перката ходи ток и за бавната и бързата скорост едновременно.и сега съм подал само две кабелчета от куплунга на перката към перката да включва само бързата скорост и всичко си работи както трябва като си охлади и си спира.започвам да си мисля че всичко идва от една кутйка с някакви релета предполагам която се намира до акумулатора.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат Б3 92г. 1,8 90к.с. перка радиатор не спира
Тая кутийка е възможно в нея да са релета за фаровете слагани, в повечето случаи е така
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта