Питане за табло с оборотомер за пасат б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Чет 10 яну 2008 10:38


Petyoffy написа:За мигачите ако си с една лампичка, а ще слагаш табло със стрелки:
1. На куплунга на таблото (28-пиновия) се прекъсва зеления кабел на 24 пин и на него му се подава сигнал от десния мигач.
2. На 22 пин се подава сигнал от левия мигач и си готов.



Мисля, че единия от двата си беше на мястото, но не си спомням как беше вече :lol:




Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Чет 10 яну 2008 14:18


На старите табла сигнала е един, направо от релето и отива на 24 пин, на който трябва да е десен мигач при новите.
При някои модели обаче като сложиш по-ново табло и едната стрелка започва да свети леко ( да мъждука ). През релето на мигачите постоянно минава ток и може да се прецака.


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Чет 10 яну 2008 16:15


Petyoffy написа:На старите табла сигнала е един, направо от релето и отива на 24 пин, на който трябва да е десен мигач при новите.
При някои модели обаче като сложиш по-ново табло и едната стрелка започва да свети леко ( да мъждука ). През релето на мигачите постоянно минава ток и може да се прецака.



Да точно така, едната мъждукаше...ама аз карах 2-3 месеца така преди да го оправя :D


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Чет 10 яну 2008 22:38


Как и какво по-точно направи.


Потребителски аватар
suchmo
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот suchmo » Нед 03 фев 2008 23:40


На времето правих такива оборотомери.Не е сложно но ти трябва малко познание по електротехника.Просто се прави преобразувател на импулси в ток и оборотомера работи на принципа на амперметър и се настройва на генератор.Трябва да се разровя из бумагите за да видя при подадени 100Hz на колко оборота отговаряха.Настройваш и го свързваш към делкото което подава импулсите.


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Пон 04 фев 2008 11:04


А какво правим с дизелите?


Потребителски аватар
suchmo
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот suchmo » Пон 04 фев 2008 13:43


Варно при тях нямам представа от къде ще се хванат импулси защото съм много бос по дизели.Но предполагам,че с човек който разбира от тях може да се направи нещо.Защото все от някъде се командва запалването в цилиндрите.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Piqndurnik, rady66 и 47 госта