Разликата между "CL" и "GL" за Passat B3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Мнениеот Namesata » Чет 24 яну 2008 12:55


а като пише само PASSAT с големи букви кво значи :lol:




asenko
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Баня

Мнениеот asenko » Чет 24 яну 2008 23:50


Namesata написа:а като пише само PASSAT с големи букви кво значи :lol:


това май беше за моделите произведени за Италия-Арива

Изображение


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Пет 25 яну 2008 8:03


:lol: CL - значи "комфорт лайн";
GL - значи "гранде луксе";
GT - значи " гранд туризмо" а може и "газолине турбо";
GTI - значи "газолине турбо инжекцион"
Разликата между GL и CL е в обзавеждането вътре в самото купе, като например плюшени седалки за GL, някой други дребни елементи, както и в самото оборудване на колата с така наречените екстри - ел.стъкла, шибидах, ел.фарове и т.н. Но като се има в предвид че навремето почти всички коли се купуваха с поръчка така че разликата почти за някой коли почти е нищожна, тъй като CL можеш да го поръчаш с кожен салон и т.н. а пък GL със седалки от прост плат. Но по принцип GL е по висок клас от CL. :beer


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kr1s0 » Пон 04 фев 2008 14:41


radotom написа:
Stenly написа:Има и ЦЛ с 2.0 двигател съм виждал доста.

Пък аз го и карам! ;)
Имам си и хидравлика, и ABS, и регулеруеми фарове, но пак си се води CL според VIN кода.

същия пассат фаровете хидравлика ел люк ЦЛ си е :) ама няма АБС :(


Потребителски аватар
suchmo
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот suchmo » Пон 04 фев 2008 23:43


Абе общо взето немците са се стиснали доста с екстрите в сравнение на френските и японските.Доста са дървени но пък здрави.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 04 фев 2008 23:52


suchmo написа:Абе общо взето немците са се стиснали доста с екстрите в сравнение на френските и японските.Доста са дървени но пък здрави.

Да ти кажа има защо да е така :)
Ето примерно моя сегашния има АБС,климатроник,ел стъкла и т.н.
Обаче това са доста стари системи и честно си казвам,че незнам коя от тях ще сдаде багажа и ще се видя в приключение.А простите неща са по-опростени и съответно дефектират по-малко.Така че немеца се е стиснал ама си е имало защо ;) Все пак по времето на В3 тепърва се развивха идетие за автоелектрониката,електронните болкове за това и онова и за времето си имат бая екстри като за немска кола от този клас.
Успех!


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Пон 04 фев 2008 23:53


Абе колкото и да гадаем имам чувството, че пича дето е бил на смяна в момента на произвеждането на автомобила, квото му е било кеф туй е слагал...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 04 фев 2008 23:55


DJ_TOLYO написа:Абе колкото и да гадаем имам чувството, че пича дето е бил на смяна в момента на произвеждането на автомобила, квото му е било кеф туй е слагал...

Да,само той знае кой какъв е трябвало да бъде а той е определил какъв ще е без да му мисли много :)


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6117
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 10 фев 2008 0:08


моя пък е швейцарски и нямам никакви надписи никъде по колата.Само емблемата в средата на багажника и предната решетка. Имам хидравлика, подлакътник на задната седалка, делима задна седалка, бял салон, плючен, ел.шибидах, ел.стъкла,ел.огледала с подгряване, централно,АБС,два аърбег-а, 2E 115hp, дискови отзад, метални данти с тасове.
Нямам клима,няма халогени, мигачите на калниците са му жълти...
Много ми е интересно каква модефикация се води.
Благодаря Ви предварително :)


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Нед 10 фев 2008 0:12


DoH_KuXoT написа:моя пък е швейцарски и нямам никакви надписи никъде по колата.Само емблемата в средата на багажника и предната решетка. Имам хидравлика, подлакътник на задната седалка, делима задна седалка, бял салон, плючен, ел.шибидах, ел.стъкла,ел.огледала с подгряване, централно,АБС,два аърбег-а, 2E 115hp, дискови отзад, метални данти с тасове.
Нямам клима,няма халогени, мигачите на калниците са му жълти...
Много ми е интересно каква модефикация се води.
Благодаря Ви предварително :)


Води се "поръчкова" модификация... Демек първия собственик си е поръчал в завода екстрите които имаш (а може и някои да са от после) и си е избрал опцията да няма надпис отзад...

Или поне така съм чувал на много места и според мен звучи логично... :lol:


Потребителски аватар
nadasdi
Мнения: 576
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 5:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nadasdi » Нед 10 фев 2008 0:25


kibo_tom_8440 написа: GTI - значи "газолине турбо инжекцион"

поправка: GTI е Grand Touring Injection...
италианската версия е Gran Turismo Iniezione, същата работа


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6117
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 10 фев 2008 0:55


DJ_TOLYO написа:
DoH_KuXoT написа:моя пък е швейцарски и нямам никакви надписи никъде по колата.Само емблемата в средата на багажника и предната решетка. Имам хидравлика, подлакътник на задната седалка, делима задна седалка, бял салон, плючен, ел.шибидах, ел.стъкла,ел.огледала с подгряване, централно,АБС,два аърбег-а, 2E 115hp, дискови отзад, метални данти с тасове.
Нямам клима,няма халогени, мигачите на калниците са му жълти...
Много ми е интересно каква модефикация се води.
Благодаря Ви предварително :)


Води се "поръчкова" модификация... Демек първия собственик си е поръчал в завода екстрите които имаш (а може и някои да са от после) и си е избрал опцията да няма надпис отзад...

Или поне така съм чувал на много места и според мен звучи логично... :lol:
дам :) има логика, мерси ;)


Потребителски аватар
PASSAT
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
Автомобил: Passat B4
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Русе

Мнениеот PASSAT » Нед 10 фев 2008 10:02


На моят пише GT а има само MFA, делима задна седалка с подлакатник и хидравлика. Мотора е 1.8 107 к.с. и има дискови спирачки отзат.
Аз допълнително от ударена кола си добавих ел. стъкла и ел огледала :D :oops: .


Потребителски аватар
ppupof
Мнения: 34
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот ppupof » Нед 10 фев 2008 21:54


На моя пък се мъдри CL и има ABS и централно така ,че и от прочетеното по горе разбрах , че няма май стандартно оборудване за модификациите


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Нед 10 фев 2008 22:09


Общо взето колкото коли, толкова и разновидности...Единствената видима разлика която си е константа за моделите (ако не е имало външна нтервенция)
CL-тясна лайсна и черни брони
GL-тясна лайсна и брони с цвета на колата
GT-широка лайсна и черни брони
Всичко останало варира толкова че можеш да припаднеш. Разбира се има екстри които са много често срещани-като плюшеният салон в GL, рекаро салона в GT, малко по-силен мотор в GT (2E, KR и др.), но не е абсолютно задължително



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта