Въпрос за оборотите на B3
Въпрос за оборотите на B3
Могат ли да се регулират оборотите на моно инжекцията защото са ми малко ниски 500-600 Об/мин
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Оборотите ги определя компа според данните които получава от датчиците, можеш да промениш оборотите съвсем незначително с промяна центровката на делкото. Но не е желателно да го пипаш за да са толкова ниски оборотите има някаква причина която трябва да се открие, нормално оборотите трябва да са в границите 850-900об.
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Оборотите за съжаление не могат да се променят ръчно. И аз имах подобен проблем. Завъртях малко делкото за да ги увелича, но след един ден компютърът пак ги нагласи както си знае. Проблемът се оказа спукано вакуумно маркуче. След подмяната му се наложи да ходя на диагностика и центровка, защото я бях разбъзикал докато въртях делкото.
- modiliani
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
И мойте ниски преди падаха, но както казват колегите ако ти е прецакан някъде вакуума ще са така. При мен под моното има един гумен манщон и той си беше "малко" изгорял. Сменя се леко и бързо и не е скъп. После се оказа и едно вакуумче излязло докато съм свалял слагал гумата. И ако всичко си е намястото бягаш да го замерят спецовете.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
suchmo написа:По принцип ако има допълнително засмукване на въздух би трябвало да се увеличат оборотите .........
Значи още не си познаваш колата.
Моноинжекциона е грубо казано модернизиран карбуратор. Нямаш дебитомер да мери въчдуха, така че при утечки някъде под дюзата ти се скапват тихите.
2 са най-възможните причини за утечка - отзад на моното има едно маркучле за вакуума за отваряне клапата за топъл въздух в кутията на възд. филтър и другото е ако тампона под моното се е напукал.
след това сипрегледай моторчето за ПХ, почисти и смажи.
А, и НЕ ПИПАЙ РЕГЛАЖНИЯТ ВИНТ за който говори колегата по-горе!!!!!!!!!!!!!
успех!
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
suchmo написа:Отзад са две маркучета
Късото те интересува - то взема вакуум от колекторите (под дроселовата клапа), влиза в пластмасата над моното, където има термо-клапан - при студен въздух има една пластина, която се огъва (като биметална) и пуска този вакуум по дългият маркуч до кутията на възд. филтър. там този вакуум дърпа една мембрана, а тя от своя страна - една клапа вътре в кутията на филтъра, която отваря достъпа на топъл въздух от щита при колекторите.
Та ако някъде по пътя на това вакуумче имаш утечка - колата смуче въздух. при натоварен двигател количеството на този въздух е пренебрежимо и не се усеща, но на тихи обороти се ебава.
Сори за пространното описание, но по-добре да разбереш кое как работи, за да знаеш какво да проверяваш, а не - "Абе има едно маркучле на моното - виж го него!"
Може да ги махнеш тези маркучлета, но трябва да запушиш щуцера на колектора (този под дросела). Аз съм така ( Ваското 1 ме разкости преди време )