Въпрос за оборотите на B3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
suchmo
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос за оборотите на B3

Мнениеот suchmo » Сря 06 фев 2008 17:01


Могат ли да се регулират оборотите на моно инжекцията защото са ми малко ниски 500-600 Об/мин




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 06 фев 2008 18:09


Оборотите ги определя компа според данните които получава от датчиците, можеш да промениш оборотите съвсем незначително с промяна центровката на делкото. Но не е желателно да го пипаш за да са толкова ниски оборотите има някаква причина която трябва да се открие, нормално оборотите трябва да са в границите 850-900об.


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Сря 06 фев 2008 18:48


Оборотите за съжаление не могат да се променят ръчно. И аз имах подобен проблем. Завъртях малко делкото за да ги увелича, но след един ден компютърът пак ги нагласи както си знае. Проблемът се оказа спукано вакуумно маркуче. След подмяната му се наложи да ходя на диагностика и центровка, защото я бях разбъзикал докато въртях делкото.


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Чет 07 фев 2008 14:24


Теодор ти е отговорил.
Отиди при Ваското,или Никси,да ти сравнят показателите на датчиците,при различна температура на двигателя,с тези,по каталог!


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 07 фев 2008 16:25


Абе принципно могат да се променят, има винт за настройка на началното положение на клапата, но той трябва да се пипа само ако е сигурно ама 200% че не е другаде причината! А в случая най-вероятно има нещо друго.


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот modiliani » Чет 07 фев 2008 17:16


И мойте ниски преди падаха, но както казват колегите ако ти е прецакан някъде вакуума ще са така. При мен под моното има един гумен манщон и той си беше "малко" изгорял. Сменя се леко и бързо и не е скъп. После се оказа и едно вакуумче излязло докато съм свалял слагал гумата. И ако всичко си е намястото бягаш да го замерят спецовете.


angel1250p
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот angel1250p » Пет 08 фев 2008 0:39


аз имах същия проблем и се оказа стъпковото моторче.120лв


Потребителски аватар
suchmo
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот suchmo » Сря 13 фев 2008 22:34


Благодаря на всички които ми писаха. По принцип ако има допълнително засмукване на въздух би трябвало да се увеличат оборотите а примен са ниски.По съм склонен да си мисля, че е или датчик или моторчето, както казва колегата!


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Чет 14 фев 2008 8:35


suchmo написа:По принцип ако има допълнително засмукване на въздух би трябвало да се увеличат оборотите .........

Значи още не си познаваш колата.
Моноинжекциона е грубо казано модернизиран карбуратор. Нямаш дебитомер да мери въчдуха, така че при утечки някъде под дюзата ти се скапват тихите.
2 са най-възможните причини за утечка - отзад на моното има едно маркучле за вакуума за отваряне клапата за топъл въздух в кутията на възд. филтър и другото е ако тампона под моното се е напукал.
след това сипрегледай моторчето за ПХ, почисти и смажи.
А, и НЕ ПИПАЙ РЕГЛАЖНИЯТ ВИНТ за който говори колегата по-горе!!!!!!!!!!!!!
успех!


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот Snejoky » Чет 14 фев 2008 10:06


А като за начало си провери въздушният филтър, смени го, ако скоро не е сменян и тогава търси други проблеми, не се ли оправи!


Потребителски аватар
suchmo
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот suchmo » Чет 14 фев 2008 21:39


Отзад са две маркучета


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пет 15 фев 2008 18:30


suchmo написа:Отзад са две маркучета

Късото те интересува - то взема вакуум от колекторите (под дроселовата клапа), влиза в пластмасата над моното, където има термо-клапан - при студен въздух има една пластина, която се огъва (като биметална) и пуска този вакуум по дългият маркуч до кутията на възд. филтър. там този вакуум дърпа една мембрана, а тя от своя страна - една клапа вътре в кутията на филтъра, която отваря достъпа на топъл въздух от щита при колекторите.
Та ако някъде по пътя на това вакуумче имаш утечка - колата смуче въздух. при натоварен двигател количеството на този въздух е пренебрежимо и не се усеща, но на тихи обороти се ебава.
Сори за пространното описание, но по-добре да разбереш кое как работи, за да знаеш какво да проверяваш, а не - "Абе има едно маркучле на моното - виж го него!" :lol:
Може да ги махнеш тези маркучлета, но трябва да запушиш щуцера на колектора (този под дросела). Аз съм така ( Ваското 1 ме разкости преди време :lol: )



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen, ХристоА, Zhorieff и 41 госта