Пасат Б3 - колата не работи съвсем като хората

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Vicho
Мнения: 59
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Пасат Б3 - колата не работи съвсем като хората

Мнениеот Vicho » Сря 13 фев 2008 10:32


Здравейте. Пасата ми е 90г. 1.8Мi RP ... проблема е малко трудно обясним .. колата не работи съвсем като хората, но от време на време докато я карам изведнъж заглъхва за секунда и след това така отпушва нещо че не мога да си позная автомобила. Ускорението става по добро, работи по тихо дори и на по-високи обороти. Ускорението между 2000-3000 оборота е идеално а иначе когато не работи като хората ускорява по бавно а на всичкото отгоре вдига по-бързо обороти. Дано сте ме разбрали добре.
Сменени са филтри , масла , кабели , капачка на делко и палец и все не работи винаги като хората. Забелязъл съм че като я пришпоря 2,3 до 4000-4500 оборота след известно време се оправя - да неби нещо да се запушва?
mod edit: vasstop




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19577
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 13 фев 2008 11:12


Случайно да имаш катализатор?
На RP едва ли, ама... що пък да не?
Този проблем най-ясно се чувства при двутактовите машини. Заради горенето на масло се запушва изпускателния тракт. Като ги настъпиш, от загряването на колектори и грънци, както и от повишеното налягане на изгорелите газове, маслените налепи се изчистват и колата (респективно- мотоциклета) тръгва много осезаемо по-добре.
Гори ли ти повечко масло двигателя?
Може би са ти запушени изпускателните колектори.
Не мога да се ангажирам, че това ти е проблема, но според обясненията веднага ми изскача аналогията с бившето ми Трабантче. ;)


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2545
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 14 фев 2008 5:18


Моят пасат RP имаше катализатор и го махнах.Аз клоня към центровка на запалването.


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Чет 14 фев 2008 6:48


Жилото на газта да заяжда някъде или педала ? :roll:


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Чет 14 фев 2008 7:49


А на мене ми прилича на ТПС това. Но ме смущава, дето ускорявала по-бавно, пък дигала обороти по-бързо. Това ако не е описание на поведението на заминал съединител не знам ... :roll:

Успех.


Потребителски аватар
Vicho
Мнения: 59
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vicho » Чет 14 фев 2008 8:43


Катализатор нямам, гърнетата са чисто нови. Съединителя си е екстра само малко се ебават помпите, филтрите са нови въздушен и горивен.
Някой ми беше казал че може да е температурния датчик за компютъра - ( да прашта грешна информация - но не ми се вярва ) Карах я на диагностика и нищо не ми казаха. Чудя се вече какво може да е.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 14 фев 2008 21:24


Ами бензинова помпа - от време на времеда дава проблемче с налягането а от време на време да се оправя - да го премерят (повчетео срвизи могат вече безгрижно).
Иначе може да е дюза (зацапана примерно),някое вакуумче да има проблемно (сцепено маркуче примерно) и да дърпа въздух (виж това на сервото за спирачките).Може да е тампон на моното (в много начален стадии с дребна пукнатина).
Може да са много неща ама отмятй едно по едно.
Оборотите на ПХ подскачат ли или са стабилни ?
Да имаш газова урередба или да е имало и в последствие да е махната?


Потребителски аватар
Vicho
Мнения: 59
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vicho » Пон 18 фев 2008 13:01


Газова уредба нямам и не е имало. На ПХ си е ок - не е стъпковото моторче. А този тампон на моното въобще не знам какъв е.


Потребителски аватар
suchmo
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот suchmo » Пон 18 фев 2008 18:54


Ако ти задавя,прекъсва и повишава оборотите провери ламд сондата.когато тя е повредена прави тези поразии а си засечи и разхода на гориво ако се е увеличило направо е това причината.Цената е 70-80лв.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Вто 19 фев 2008 12:53


Vicho написа:... А този тампон на моното въобще не знам какъв е.


Намира се между моното(държи се на четири болта) и смукателния колектор. Закрепен е на последния с три болтчета.
Моя опит показва, че негова смяна се налага на около 6 г.
:да:


Потребителски аватар
Masculan
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Masculan » Сря 20 фев 2008 22:51


Провери си свещите! Много вероятно да е от тях.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта