Ами пак за маслото - харчи, но
- spokomen
- Мнения: 188
- Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
- Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
- Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами пак за маслото - харчи, но
няма бял пушек от ауспуха, може би гори малко но и омаслява на едно определено място. Като се погледне двигателя от горе от задната страна има една метална част май генерация и викат. Над нея е "карбуратора" или това което играе ролята на корбуратор при моноинжекциона. Колата е пасат 91 г. моно RP двигател. Та върху тази генерация се натрупва масло и долната част на " карбуратора" е омаслена. Смятах че е от гарнитурата на капака на двигателя - смених я но проблема остана. За 1500 км ми се губят към 700 - 800 грама масло. Ясно е че ще се ходи на майстор, но ако някой има идеи - да сподели моля!
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Аз чесно казано силно се съмнявам да е от одушника.Двигателя трябва да е за изхвърляне зада хвърля толкоз масло пре одушника ако няма друг проблем.Сам можеш да провериш дали е от него.Вадиш маркуча дето излиза от капака на главата и го удължаваш и пускаш надоло.Измивашили поне забърсваш мястото където се събира маслото и караш като проверяваш за наличие на такова през определено време.Така ако проблема е в одушника на картера ще разбереш и можеш да си караш с маркуч надоло без да имаш грижи.Само че по 1 л масло на 2000 км не е за препоръчване скъпо масло.
Re: Ами пак за маслото - харчи, но
spokomen написа:няма бял пушек от ауспуха, може би гори малко но и омаслява на едно определено място. Като се погледне двигателя от горе от задната страна има една метална част май генерация и викат. Над нея е "карбуратора" или това което играе ролята на корбуратор при моноинжекциона. Колата е пасат 91 г. моно RP двигател. Та върху тази генерация се натрупва масло и долната част на " карбуратора" е омаслена. Смятах че е от гарнитурата на капака на двигателя - смених я но проблема остана. За 1500 км ми се губят към 700 - 800 грама масло. Ясно е че ще се ходи на майстор, но ако някой има идеи - да сподели моля!
Ясно много масло - малко километри.
1.Ако маслото е куча марка след като наближи 5-6000 км започва да губи по-бързо качествата си ("отънява") и масления сегмент малко по малко го пропуска в горивната камера.
2.Ако маслото е прекалено тънко 0W или 5W, а двигателя е на 10 г и "само" на 160 000 км (след последното пренавиване на километража)
Същия проблем на същия двигател.Отначалото ми се омазняваха куплунзите на моноинжекцията. След това в тръбата от въздушния филтър към моноинжекцията се появи масло.Последва отваряне на двигателя некадърно извършен ремонт (смяна на сегменти+гумички+каквото друго се сетиш). Два месеца след ремонта се "сдобих" с 2 (две) спукани бутала и 1 (един) надран цилиндър и като логичен завършек последва смяна на цял двигател.
А всичко тръгна от завишен разход на масло. И появата на масло не където трябва.
Дано при теб излезе нещо дребно.
Успех
- Lawyer
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Със същия мотор съм и имах същия проблем преди доста време. Гарнитурата на капака беше. Смених я, но огледах и капака - дали не е изкривен. Така че според мен 100 % проблемът ти идва от гарнитурата, от капака или от двете заедно - възможно е гарнитурата да е некачествена и да не уплътнява добре, а и капакът да е крив. Кривият капак още на Ладата ми правеше проблеми. 

- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Колеги, моля ви недейте да бъдете 100% сигурни и да давате такива прибързани мнения.
Lisho го е обяснил много добре. И аз съм сърбал същата попара като него. Наистина може да е прост проблем с гарнитурата или самия капак на клапаните, но при пълнене на моното с масло има и много по-страшни диагнози.
Spokomen, този разход на масло е прекалено голям и според мен мотора духа яко, но все пак провери първо дребните неща.
Измий мотора и го следи още от същия ден къде е омасляването, т.е. дали ще протече от капака на клапаните, което води до мисълта за гарнитура или ще си избива от моното. Ако е от капака смени гарнитурата. За по-голяма сигурност можеш да вземеш от гумените гарнитури, а не тези измислените коркови с които си вървят пасатите. Продават такива в Ауто+ в комплект с шпилките, които трябва да се сменят при преминаване от коркова към гумена.
Ако не е от там - лошо. Измери компресията на мотора и виж на къде отиват нещата.
Имаш вариант и за запушване на изпускателната система, но той е с прекалено малка вероятност и за това не мисля че ще е от него.
Успех и дано се разминеш с малкото дяволче!
Lisho го е обяснил много добре. И аз съм сърбал същата попара като него. Наистина може да е прост проблем с гарнитурата или самия капак на клапаните, но при пълнене на моното с масло има и много по-страшни диагнози.
Spokomen, този разход на масло е прекалено голям и според мен мотора духа яко, но все пак провери първо дребните неща.
Измий мотора и го следи още от същия ден къде е омасляването, т.е. дали ще протече от капака на клапаните, което води до мисълта за гарнитура или ще си избива от моното. Ако е от капака смени гарнитурата. За по-голяма сигурност можеш да вземеш от гумените гарнитури, а не тези измислените коркови с които си вървят пасатите. Продават такива в Ауто+ в комплект с шпилките, които трябва да се сменят при преминаване от коркова към гумена.
Ако не е от там - лошо. Измери компресията на мотора и виж на къде отиват нещата.
Имаш вариант и за запушване на изпускателната система, но той е с прекалено малка вероятност и за това не мисля че ще е от него.
Успех и дано се разминеш с малкото дяволче!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 174 госта