Ами пак за маслото - харчи, но

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
spokomen
Мнения: 188
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
Местоположение: София
Контакти:

Ами пак за маслото - харчи, но

Мнениеот spokomen » Чет 03 ное 2005 18:23


няма бял пушек от ауспуха, може би гори малко но и омаслява на едно определено място. Като се погледне двигателя от горе от задната страна има една метална част май генерация и викат. Над нея е "карбуратора" или това което играе ролята на корбуратор при моноинжекциона. Колата е пасат 91 г. моно RP двигател. Та върху тази генерация се натрупва масло и долната част на " карбуратора" е омаслена. Смятах че е от гарнитурата на капака на двигателя - смених я но проблема остана. За 1500 км ми се губят към 700 - 800 грама масло. Ясно е че ще се ходи на майстор, но ако някой има идеи - да сподели моля!




Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Чет 03 ное 2005 18:34


от отдушника е, в повече са ти картерните газове и пълнят моното, там се кондензират и избива на вън, няма страшно


Потребителски аватар
spokomen
Мнения: 188
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spokomen » Чет 03 ное 2005 18:37


Под " няма страшно" разбирам, че не е нещо сериозно. А на каво се дължи голямото количество на картерни газове. Има ли смисъл да се прави нещи или да си доливам по около литър на 2000 км. и да карам.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Чет 03 ное 2005 18:48


дължи се на износени сегменти, водачи


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Чет 03 ное 2005 21:19


Аз чесно казано силно се съмнявам да е от одушника.Двигателя трябва да е за изхвърляне зада хвърля толкоз масло пре одушника ако няма друг проблем.Сам можеш да провериш дали е от него.Вадиш маркуча дето излиза от капака на главата и го удължаваш и пускаш надоло.Измивашили поне забърсваш мястото където се събира маслото и караш като проверяваш за наличие на такова през определено време.Така ако проблема е в одушника на картера ще разбереш и можеш да си караш с маркуч надоло без да имаш грижи.Само че по 1 л масло на 2000 км не е за препоръчване скъпо масло.


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Ами пак за маслото - харчи, но

Мнениеот Lisho » Чет 03 ное 2005 22:26


spokomen написа:няма бял пушек от ауспуха, може би гори малко но и омаслява на едно определено място. Като се погледне двигателя от горе от задната страна има една метална част май генерация и викат. Над нея е "карбуратора" или това което играе ролята на корбуратор при моноинжекциона. Колата е пасат 91 г. моно RP двигател. Та върху тази генерация се натрупва масло и долната част на " карбуратора" е омаслена. Смятах че е от гарнитурата на капака на двигателя - смених я но проблема остана. За 1500 км ми се губят към 700 - 800 грама масло. Ясно е че ще се ходи на майстор, но ако някой има идеи - да сподели моля!


Ясно много масло - малко километри.
1.Ако маслото е куча марка след като наближи 5-6000 км започва да губи по-бързо качествата си ("отънява") и масления сегмент малко по малко го пропуска в горивната камера.
2.Ако маслото е прекалено тънко 0W или 5W, а двигателя е на 10 г и "само" на 160 000 км (след последното пренавиване на километража)
Същия проблем на същия двигател.Отначалото ми се омазняваха куплунзите на моноинжекцията. След това в тръбата от въздушния филтър към моноинжекцията се появи масло.Последва отваряне на двигателя некадърно извършен ремонт (смяна на сегменти+гумички+каквото друго се сетиш). Два месеца след ремонта се "сдобих" с 2 (две) спукани бутала и 1 (един) надран цилиндър и като логичен завършек последва смяна на цял двигател.
А всичко тръгна от завишен разход на масло. И появата на масло не където трябва.
Дано при теб излезе нещо дребно.

Успех


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пет 04 ное 2005 20:54


Със същия мотор съм и имах същия проблем преди доста време. Гарнитурата на капака беше. Смених я, но огледах и капака - дали не е изкривен. Така че според мен 100 % проблемът ти идва от гарнитурата, от капака или от двете заедно - възможно е гарнитурата да е некачествена и да не уплътнява добре, а и капакът да е крив. Кривият капак още на Ладата ми правеше проблеми. :wink:


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Пет 04 ное 2005 20:58


я да запитам ти какви гарнитури ползваш от тези по 6-8лв или от тези по 20-25лв метални с гумен обков


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Съб 05 ное 2005 0:29


И аз съм на 100% гарнитурата.моя АБС също се пълнеше пространството над смукателните колектори.Смених гарнитурата на капака на главата и проблема изчезна.Мисля че са ти сложили фалшива гарнитура, капака е крив или пък не е сложена и натегната както трябва!!!


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Съб 05 ное 2005 12:36


Колеги, моля ви недейте да бъдете 100% сигурни и да давате такива прибързани мнения.
Lisho го е обяснил много добре. И аз съм сърбал същата попара като него. Наистина може да е прост проблем с гарнитурата или самия капак на клапаните, но при пълнене на моното с масло има и много по-страшни диагнози.
Spokomen, този разход на масло е прекалено голям и според мен мотора духа яко, но все пак провери първо дребните неща.
Измий мотора и го следи още от същия ден къде е омасляването, т.е. дали ще протече от капака на клапаните, което води до мисълта за гарнитура или ще си избива от моното. Ако е от капака смени гарнитурата. За по-голяма сигурност можеш да вземеш от гумените гарнитури, а не тези измислените коркови с които си вървят пасатите. Продават такива в Ауто+ в комплект с шпилките, които трябва да се сменят при преминаване от коркова към гумена.
Ако не е от там - лошо. Измери компресията на мотора и виж на къде отиват нещата.
Имаш вариант и за запушване на изпускателната система, но той е с прекалено малка вероятност и за това не мисля че ще е от него.
Успех и дано се разминеш с малкото дяволче!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 174 госта