Здравейте! Проблема е следния. Вчера си взех колата от ремонт и според часовникът, акумолаторът е бил изключен цял ден. Тръгвам-колата работи добре, искам да отворя прозореца-не става, пробвам с останалите три-пак не става. Спрях, колата работи, отварям шофьорската врата-всички прозорци работят, затварям вратата-не работят. Отварям прозорците, затварям вратите, заключвам колата-прозорците се затварят. Седях, чудих се и нищо не измислих. Досега се рових във форума но не открих подобен проблем. Моля Ви? Помогнете, или предположете какво може да е, защото аз за нищо не се сещам. Благодаря предварително!
P.S. Прозорцете се отварят само ако е отворена лявата врата. Ако тя е затворена която и друга да отворя не става нищо. Иначе-плафона, зумера, централното и алармата работят нормално.



СТРАНЕН проблем с ел. стъкла-Проблема е решен!
- vasskog
- Мнения: 37
- Регистриран на: Чет 08 ное 2007 7:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
СТРАНЕН проблем с ел. стъкла-Проблема е решен!
Последна промяна от vasskog на Пет 21 мар 2008 16:55, променено общо 1 път.
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
Здравей колега. Не си написал колата 4 ел. стъкла ли има? Отговора ми е ако са 4. Стъклата могат да работят и без колата да работи, стига да има отворена врата, коети си разбрал! Работата на стъклата при затворена врата и работещ двигател (подаден контакт) става като се подава "+" при контакт на едно кабелче. Цвета му е черен. Под задната седалка ти се намира модула за управление на стъклата. В този модул влизат 3 букси 2 са по малки (по спомен черна и кафява) и една по голяма - с бял цвят (кабелите които влизат в тази букса са по-дебели). Та на тази бяла буса има един по-тънък черен кабел на него трябва да се получи "+" при контакт. Измери го ако там има "+" проблема ти е 99% в самия модул. По вероятно е там да няма "+" при коет си сваляш левия праг и пластмасите при таблото. Виждаш кой е снопа с кабели на стъклата(отделен е) и при таблото (след като го свалиш и гледаш от към буксите) намираш въпросния кабел и го проверяваш и там.
П.П. провери първо всички предпазители!!!!!
П.П. 2 ако имаш проблем ме потърси в скайп malin__83 (с 2 долни черти)
Надявам се да съм ти помогнал
Поздрави и успех!
П.П. провери първо всички предпазители!!!!!
П.П. 2 ако имаш проблем ме потърси в скайп malin__83 (с 2 долни черти)
Надявам се да съм ти помогнал
Поздрави и успех!
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
PASSAT
Виждам че си разглобявал ел.инсталацията на ел.стъклата. натъквал ли се на проблема от този сорт-копчето което дига и сваля стъклото, понякога работи понякога не. Разглабях го и му оправях би-металната пластина тъй като тя с течение на времето уляга и няма тази гъвкавина. Сигурно и при по продължително натиснато положение тя се нагрява и се изпъва и не може да дава нормален контакт. По моргите продават но няма гаранция че нямат същия проблем. моето копче е със 6 извода, защото има и с 5 които при мен не стават - купих си 2 но не пасват на тоците. Иначе големината и вида е един и същ. Даже тези с 5 крака по хубаво щракат-просто се чува пластината като го натиснеш. При моите натискаш и стъклото тръгва чак след 5-6 секунди и като че ли имат по забавено движение. Мисля на лято да взема да смажа каналите на стъклото, да могат да вървят по леко, а може и малко центровка на стъклата, може с времето да са улегнали на една страна и да не могат да се движат добре и да мъчат бутона по този начин. Ако имаш някой идея ще ти бъда благодарен да я споделиш- за бутоните. 



- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
Колега kibo_tom_8440 не съм разглабял инсталацията на ел стъклата ами направо монтирах на моята каручка пълен комплект ел. стъкла и ел. огледала
Искам първо да те питам дали копчетата на стъклата за предните врати ти се намират в дръжките на предните врати или на самата кора. Също не си споменал дали имаш 2 или 4 стъкла. При мен копчетата са в дръжките на вратите и за това ще ти пиша моето мнение за този тип инсталация. Та споменаваш за би-метални пластини в бутоните, но там не минава голям ток, а това са просто обикновенни пластинки които правят контакта. По въпроса за това с колко кабела са - ами на шофьорската врата бутоните са 2 и са в един корпус и са с 6 кабела. Те са:
1. сив с червена ивица
2. сив
3. заелен с жълта ивица
4. кафяв
5. сив със синя ивица
6. бял
Когато 3. го допираш към 1. или 2. лявото (шофьорското) стъкло се вдига или сваля. Когато 6. го допираш към 1. или 2. дясното (пасажерското) стъкло се вдига или сваля. 4. ти е маса, а 5. ти е + когато са ти пуснати габаритите за осветлението на бутона. На дясната врата са 5 кабела те са:
1. сив с червена ивица
2. сив
3. син с жълта ивица
4. кафяв
5. сив със синя ивица
Когато 3. го допираш към 1. или 2. дясното (пасажерското) стъкло се вдига или сваля. 4. ти е маса, а 5. ти е + когато са ти пуснати габаритите за осветлението на бутона.
С горните разяснения се опитах да ти покажа защо едните бутони са с 5 а другите с 6 кабела. Опитай се с едно мостче да имитираш работата на бутона и виж как ще се държи.
За съжаление мога само това да помогна за сега т.к. за две семици ще имам много малук достъп до интернет. Но ако имаш някакви проблеми можеш да ме намериш на 0898 716440 или 0895 312195 - Малин.
П.П Колега vasskog радвам се че съм успял да ти помогна да си оправиш сам стъклата
Поздрави и успех!

1. сив с червена ивица
2. сив
3. заелен с жълта ивица
4. кафяв
5. сив със синя ивица
6. бял
Когато 3. го допираш към 1. или 2. лявото (шофьорското) стъкло се вдига или сваля. Когато 6. го допираш към 1. или 2. дясното (пасажерското) стъкло се вдига или сваля. 4. ти е маса, а 5. ти е + когато са ти пуснати габаритите за осветлението на бутона. На дясната врата са 5 кабела те са:
1. сив с червена ивица
2. сив
3. син с жълта ивица
4. кафяв
5. сив със синя ивица
Когато 3. го допираш към 1. или 2. дясното (пасажерското) стъкло се вдига или сваля. 4. ти е маса, а 5. ти е + когато са ти пуснати габаритите за осветлението на бутона.
С горните разяснения се опитах да ти покажа защо едните бутони са с 5 а другите с 6 кабела. Опитай се с едно мостче да имитираш работата на бутона и виж как ще се държи.
За съжаление мога само това да помогна за сега т.к. за две семици ще имам много малук достъп до интернет. Но ако имаш някакви проблеми можеш да ме намериш на 0898 716440 или 0895 312195 - Малин.
П.П Колега vasskog радвам се че съм успял да ти помогна да си оправиш сам стъклата
Поздрави и успех!
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново

- имам бутони само на предните врати, като лявото е с две за сваляне на стъклото в дясно;
- бутоните са в кората, а не в дръжките;
- пластината наистина е биметална тъй като си личи по цвета че потъмнява от бронзово до бакърено-червено ;
- за силата на тока мога да ти подскажа че тока е толкова колкото го подава акумулатора- пример: при окъсяване на бутона без да искам се стопи и запали целия, добре че го хванах навреме иначе щеше да запали вратата;
Цялата работа я виждам да си намеря втора употреба нещо сносно за да работи както трябва.
Все пак ти благодаря за отговора. Ако имаш път към В.Търново обади се да пием по една бира и още нещо

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], kostadinov12 и 73 госта