За 15000км два чифта тампон макферсони заминаха

Техническа и сервизна информация за Passat
WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

За 15000км два чифта тампон макферсони заминаха

Мнениеот WasteLand_TD » Съб 29 мар 2008 17:13


Колата е Пасат 1.9ТДИ с клима 95-та.Седан.Днес сложих 3-ти чифт Лемфьордер.Втория го купих от даскалов кар.Изкара 3-4000км.
Просто не знам какво да правя.Тампоните са все Лемфьордер уж.
Направил съм снимки където се вижда разликата между стария сплескан тампон и новия.
И да ида да му ги очукам в главата на оня от Даскалов все същото мисля.А ми се кълнеше, че са оригинал.Оригинал догодина.
Аз се чудя що колата пак потропва - то пак тампони.
Най-интересното е, че същите тампони ги дават и за Голф3 и Пасат Б4.Независимо от окомплектовка , мотор и т.н.Което за мен е необяснимо.
Може на по-лек бензинов голф 3 да държат ама Пасата ги смачква отвсякъде.
Като се обадих и питах в Унитрейд - ми казаха, да имаме Лемфьордер 43лв :) дали не са същите а!?!?!?
Решението е май от морга здрави от някой пасат на части.
Имам и снимки дето се вижда хубаво разликата , ама ше ги кача когато датата благоволят да ме пуснат да се логна в акаунта си.
Просто имайте едно наум за тези тампони особено тези с дизелови Пасати - доста са тежки тези коли.
Сега вози супер тихо и не тропа.Докога ли!?!?

П.С
Колата се кара изключително внимателно.Досега не съм удрял сериозна дупка, да не говорим за криви джанти и т.н.!!!

П.П.С
Сега намерих снимки на тези тампони в нета
http://www.bonrath.com/d/9044.jpg
Тези на снимката изглеждат много "високи", цена 80 ойро единия.Дори новите дето днеска взех не изглеждаха така(ако не се заблуждавам по снимката".
А старите си бяха приплескани.....




Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Съб 29 мар 2008 22:14


Проблема колега е следния магазините са залети с всевъзможни ментета и лошите пътища естесвенно аз преди бях сложил някакви усилени и сега единия потропва ,но след 1г.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Съб 29 мар 2008 22:44


и на шаран 2001г. са същите


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Нед 30 мар 2008 8:18


бе колега тия от моргата мислиш че ще са здрави ли ??Аз моите като ги свалих оригиналните си бяха още VW-Audi,така се бяха сплескали че не приличаха на новите,все едно променена конструкция.И като дигнех на крик лопаше нагоре 5-6мм нагоре макферсона.Ta според хората проверка на 20 000km амортисьори,което автоматично води и до проверка на тампони,сещай се и те хляб трябва да ядат.
Според мене за дизелов пасат трябва да са по яки ама нейсе кво се получава.Аз също смених моите с лемфриодер ама са минали само 1 месец засега устискват нататък...
Моите ги вземах от Ауто + инцидентно,ама дали са оригинални само времето ще покаже.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта