°niksi° написа:И мене ме чака същата операция на Пасата.
Колега, щом си сменял на Голф, значи ще се справиш и с Пасата - не мисля че голфа е много по-прост при разглобяването.
Аз вече 2 пъти съм свалял парното на моя Пасат и един път на едно Ауди 80 - все едно и също е...
Проблема със "студеното топло" го има и при мен обаче.
Клапите са уплътнени: силикон/найлон/силикон/мокет, т.е. уплътненията са здраво хванати за клапите.
Жилата са регулирани - 100% сигурно е.
Но... май има още една подробност... Маркучите ВЛИЗАТ и ИЗЛИЗАТ еднакво ГОРЕЩИ!
Хайде сега да Ви дам тема за размисъл!?!?!
Ще Ви улесня и няма да Ви измъчвам - по мое предположение двата кръга са се съединили и почти всичката течност минава директно от едната тръба в другата...
Вече съм си приготвил ново радиаторче и сега остана само да се наканя да го сменя преди да е паднал дебелия сняг...
Цялата работа е за около 4 часа
