Отопление в купето Пассат 1,8 МИ 1994г.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Сря 30 ное 2005 22:41


°niksi° написа:И мене ме чака същата операция на Пасата.


Колега, щом си сменял на Голф, значи ще се справиш и с Пасата - не мисля че голфа е много по-прост при разглобяването.
Аз вече 2 пъти съм свалял парното на моя Пасат и един път на едно Ауди 80 - все едно и също е...

Проблема със "студеното топло" го има и при мен обаче.
Клапите са уплътнени: силикон/найлон/силикон/мокет, т.е. уплътненията са здраво хванати за клапите.
Жилата са регулирани - 100% сигурно е.
Но... май има още една подробност... Маркучите ВЛИЗАТ и ИЗЛИЗАТ еднакво ГОРЕЩИ!

Хайде сега да Ви дам тема за размисъл!?!?!

Ще Ви улесня и няма да Ви измъчвам - по мое предположение двата кръга са се съединили и почти всичката течност минава директно от едната тръба в другата...

Вече съм си приготвил ново радиаторче и сега остана само да се наканя да го сменя преди да е паднал дебелия сняг...
Цялата работа е за около 4 часа ;)





Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта