Защо се омаслява двигателя от гарн. на капака?

Техническа и сервизна информация за Passat
bojo06
Мнения: 35
Регистриран на: Чет 01 сеп 2005 9:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Защо се омаслява двигателя от гарн. на капака?

Мнениеот bojo06 » Пет 02 дек 2005 17:20


При условие че е нова и гумена...Ако някой е решил този проблем да помага.




Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Пет 02 дек 2005 17:32


:-) черен силикон.
и при мен беше така. Тече от една хуйовина дети е малко крива и не може да се напасне гарнитурата


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 02 дек 2005 19:17


Колко масло може да се изгуби за 10000км от тази гарнитура


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Пет 02 дек 2005 22:48


Причини различни.
Първо сигерен ли си,че от там тече, а иначе-
- слабо затягане на гайкете;
- силно затягане на гайките при което гарнитурата се "отплесва";
- теч не от гарнитурата а от местата на контактуване с другите уплътнения към комплекта и / гумения полупръстен откъм ремъка и полукръг от срещупложния край/;
- крив капак на клапаните;
- запушена вентилационата решетка на капака;
- калпава гарнитура /би трябвало щом е гумена да е гума-метал-гума/;
- недобро обезмасляване при слагането;

Абе общо взето, както колегата го е казал - със силикон се оправят нещата...

А иначе относно загубата на масло - много относително, от нищо до над 1 литър на 10000км. естествено, че зависи от теча.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта