Защо се омаслява двигателя от гарн. на капака?
Защо се омаслява двигателя от гарн. на капака?
При условие че е нова и гумена...Ако някой е решил този проблем да помага.
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
Причини различни.
Първо сигерен ли си,че от там тече, а иначе-
- слабо затягане на гайкете;
- силно затягане на гайките при което гарнитурата се "отплесва";
- теч не от гарнитурата а от местата на контактуване с другите уплътнения към комплекта и / гумения полупръстен откъм ремъка и полукръг от срещупложния край/;
- крив капак на клапаните;
- запушена вентилационата решетка на капака;
- калпава гарнитура /би трябвало щом е гумена да е гума-метал-гума/;
- недобро обезмасляване при слагането;
Абе общо взето, както колегата го е казал - със силикон се оправят нещата...
А иначе относно загубата на масло - много относително, от нищо до над 1 литър на 10000км. естествено, че зависи от теча.
Първо сигерен ли си,че от там тече, а иначе-
- слабо затягане на гайкете;
- силно затягане на гайките при което гарнитурата се "отплесва";
- теч не от гарнитурата а от местата на контактуване с другите уплътнения към комплекта и / гумения полупръстен откъм ремъка и полукръг от срещупложния край/;
- крив капак на клапаните;
- запушена вентилационата решетка на капака;
- калпава гарнитура /би трябвало щом е гумена да е гума-метал-гума/;
- недобро обезмасляване при слагането;
Абе общо взето, както колегата го е казал - със силикон се оправят нещата...
А иначе относно загубата на масло - много относително, от нищо до над 1 литър на 10000км. естествено, че зависи от теча.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта