Някой да знае дали има някаква обща маса за уредите по таблото (лампите за вода, масло и акумулатор, стрелката за водата и оборотомера), защото след смяна на табло те не работят, а таблото е работещо.
Осветлението, мигачите, часовника, както и лампата за дълги светлини си работят.
Проблем с тоци
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 13 юни 2005 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Voila
Така-а-а,
да си кажа аз какъв беше проблема, че може и на някой друг да се наложи.
Значи, при мен проблема се появи след като сменях табло + кабелажа който е от релетата към таблото (след конверсия към табло с MFA, но това е една друга тема).
Въпреки, че навсякъде където намерих информация пише, че таблата на VW Passat B3 са "straight swap" (стават директно и всичко си работи), оказа се, че в моя случай един плюсов кабел (черен на цвят) на старата инсталация свързва T28/13 със U1/4, а на новото табло с новите жици - Т28/13 със U2/1. След като си прередих кабелчето всичко си тръгна.
Не знам доколко стана ясно, но ако на някой му трябва - ще се опитам да обясня по-подробно за какво иде реч.
да си кажа аз какъв беше проблема, че може и на някой друг да се наложи.
Значи, при мен проблема се появи след като сменях табло + кабелажа който е от релетата към таблото (след конверсия към табло с MFA, но това е една друга тема).
Въпреки, че навсякъде където намерих информация пише, че таблата на VW Passat B3 са "straight swap" (стават директно и всичко си работи), оказа се, че в моя случай един плюсов кабел (черен на цвят) на старата инсталация свързва T28/13 със U1/4, а на новото табло с новите жици - Т28/13 със U2/1. След като си прередих кабелчето всичко си тръгна.
Не знам доколко стана ясно, но ако на някой му трябва - ще се опитам да обясня по-подробно за какво иде реч.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 63 госта