Passat B5 Проблем при работа на празен ход

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
tresto
Мнения: 188
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков-Бургас

Мнениеот tresto » Сря 23 апр 2008 18:11


Здравейте,имам няколко въпроса,и ще се радвам да разбера отговорите.
Водих колата на доктор,защото беше спъната ,бавно дигаше оборотите и следователно бавно набираше при старт.След доктора ,който каза ,че е почистил дроселовата клапа(имало нагар по нея) и дебитомера който си е бил съвсем наред (според майстора) бързо вдига оборотите на старт,но пак ми се струва спъната,та въпросите :

1. Нормално ли с 9 литра 95H да минавам 60 километра градско?
2. Нормално ли е при този мотор при нормално подаване на газта при старт за 1сек.да вдига 3000 оборота и същестевременно да не набира чак толкова колкото изръмжава?
3.Възможно ли е да е катализатор,който сега да спъва колата,да не реагира така както реагират оборотите?


Не съм карал такъв мотор преди и нямам база за сравнение!!!
Поздрави на всички.




Voltureee
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 23:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Voltureee » Сря 07 май 2008 20:41


Здравейте колеги
от няколко месеца вече и аз скочих от Б3 на Б5 2000г
и така уж добре , аз си го вкарах от германия ... и тука го карах ... и нямаше нищо но нсакоро осещам ,че нещо става. След като се зачетох
видях темата и почнах да свързвам някой неща .
проблемите които аз имам са :
1. при по студен двигател , при рязко ускорение колата е малко тромава и има лаг ... за части от секундата преди да поеме но тва не е при 1000 оборота(при ниски обороти) а примерно при 2000-3000 се забавая
2. пак при студен двигател има нещо като гърмене(звуково) от ауспуха ...
което го отдавам на не добра смес ... сответно неизгоряло гориво в ауспоха примерно ...
дайте някое друго съветче ... :)
поздрави


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Нед 11 май 2008 12:26


Значи дебитомера се намира(снимката на Cozmo), като се свали пластмасовия капак вляво горе долу има триъгълна форма, всъщност покрива кутията на въздушния филтър.Та махате го и виждате кутията на възд. филтър и дебелата черна пластмасова тръба която минава зад мотора и влиза в дросел клапата.В частта при възд. филтър има една клема това е дебитомера демек между възд, филтър и дросел клапата.
1.Самия дебитомер е част от дебелата черна тръба хванат е с четири болта No:10.
2.Маха се клемата при изкл. мотор развиват се четирите болта и се вади дебитомера - къса черна тръба с плочка за клемата отгоре.
3.Плочката има две винчета развиват се внимателно и се изваждат сондите на дебитомера те са две. Два успоредни електрода и споен малък елемент между електродите.Принципа на работа няма да го обеснявам тук.
4.Чистенето става със спрей от Конрад за 6лв. казва се G-22
и е за почистване на електроника.Внимателно се пръскат двете сонди със спрея не от много близо за да не се откачи елемента между електродите от налягането на спрея.
5.Ако има някакъв нагар или потъмняване може да се зачисти МНОГО внимателно с макетно ножче или нещо остро.
6.Пластмасовата тръба също се почиства със спрея от разни боклуци и се оставя на слънце да изсъхне.Спрея мокри но се изпарява за 10мин. операцията се повтаря един два пъти и след като изсъхне всичко се сглобява обратно.Пали се мотора и се гледа как са оборотите ако няма моментален ефект се кара три четири дена и оборотите се нормализират.
7. И накрая всичко е на ваша отговорност и естествено дебитомера трябва да е проверен на диагностика дали изобщо работи.
Ако не се чувствате сръчни недейте електродите са крехки и евентуалното им закачане може да причини механична повреда.
Все пак един нов дебитомер е към 500лв.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта