И при мен проблем с тоци...

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

И при мен проблем с тоци...

Мнениеот dmitko » Вто 29 ное 2005 20:48


Уфф дали от времето ама май тея тоци са се побъркали, като гледам и колегите...
При мен за трети път се появява странен временен проблем /колата е Пасат B4, 1.8Мi/ - като завъртя ключа за светлините на габарити или къси, оборотомера губи захранване, часовника изгасва и забравя часа и светва лампата за дълги на таблото, а самите те не; лампата за нивото на водата също рестартира и мига малко все едно съм дал контакт.

Днес разглабях част от таблото, гледах кабелите - всичко изглежда О.К., мисля си че е от ключа ама и той изглежда добре, или някой реле да е залепнало...

Бих се радвал на всякакви идеи :roll: :help:
И по-дяволите от къде мога да си намеря пълни ел.схеми на колата Screwy Autodata за това ли служи, че в момента я свалям.
Все си мисля, че мигащата ми от време на време лампа за водата без причина, също е част от проблема. :roll:




Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 29 ное 2005 22:41


Мисля че има лош контакт на стабилизатора на напрежение в таблото.


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Вто 29 ное 2005 22:53


Vasseto написа:Мисля че има лош контакт на стабилизатора на напрежение в таблото.

А къде се намира той, за какво служи /нали всичко е на 12V - какво да им стабилизира/ и как изглежда?


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 29 ное 2005 23:00


Като отвориш таблото в него има един стабизатор на напрежение на 10V.Самото табло работи на 10V за да гарантират нормална работа на уредите.Това чудо на техниката седи в един от горните ъгли на таблото и е с 3 крака и е завинтено с винт за някаква ламарина там с надпис TCA715 (или нещо такова беше).Студените спойки са в неговия цокъл.При мен го запоих направо за платката.
Но огледай и за други такива студени спойки.Това е често срещан проблем при таблата на VW.


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Пет 16 дек 2005 15:15


Малко развитие по проблема - днес пак ми направи този номер и в един руски сайт намерих това -

" 13.3.7 При включенных габаритах иногда отключается подсветка передней панели и загорается индикатор дальнего света...
Сначала проходит само минуты за три но со временем проходить перестанет... Это для B4 Пассатов дежурная неисправность. 99.9% - не контакт/трещина в плате приборного щитка. "

Някой би ли могъл да ми разтълкува последното? каква е тази платка на приборното табло? gruebel


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Чет 22 дек 2005 15:24


Приборите са ти скоростомер, часовник, оборотомет и др. Като ги демонтираш и извадиш ще видиш, че са на нещо като платка, където е и въпросният стабилизатор. Тоест и тука и при руснаците диагнозата е същата. Руснака предполага, че е спукана писта и от там липса на контакт а при нас липса на контакт към краката на ТСА715 на същата тази платка. Намери някой който да е в час с електрониката прочети му препоръките и сваляйте. Мисля, че има четири винта и се изтегля над волана. При мен е подвижен и мина над него, при теб не знам може и да гомахаш. Пипай внимателно да не прецакаш нещо друго щото от въпросите ти изглежда, че ти е за сефте а и стабилизатора и връзките към него трябва да ги провери някой който може да работи с мултимер (мултицет за руските възпитаници). Гледайте да го зглобите после, тоест помнете кое от къде е.


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Проблема - решен!

Мнениеот dmitko » Чет 22 дек 2005 16:05


Проблема най-после се реши, като отворих таблото.
И рядко появяващия се проблем с лампата за течността в казанчето, която чат-пат мигаше без причина мисля, че също е решен.

Та значи щепселчето с кабелите от колата влиза в една букса на таблото, чиито крачета /около 20 на брой/ са запоени директно на платката в таблото. Между другото не знаех,че има цяла електронна печатна платка в таблото - казвайте бе хора, мислих си, че всичко е механично.
Явно от тази твърда връзка и вибрациите открих, че почти всички спойки се бяха пукнали /не са студени спойки а просто са се пукнали/ - презапоих ги наново и за сега всичко е О.К.
Иначе тоя стабилизатор така и не го открих по платката.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта