Въпрос за климатроника

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Въпрос за климатроника

Мнениеот nasttii » Чет 12 юни 2008 19:34


искам да попитам защо като изключа климатроника на off след време без да е работила колата и като дам контакт се включва на ауто а не си стои на off така ли си е или нещо му има




Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Чет 12 юни 2008 20:01


Аз моя не мога го хвана кога при гасене на офф минава на ауто - всеки път май различно, не съм намерил логиката, ама честно казано не ме интересува, все пак разликата е в натискане на един единствен проклет бутон на който пише "AUTO"


chavo
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 18 апр 2008 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот chavo » Чет 12 юни 2008 21:04


Колега, при мен след изключване на климатроника и гасене на колата , при ново палене той не се включва, ако аз не натисна авто. Вероятно знаеш, но все пак да припомня, препоръчва се климатроника да не се изключва.


dimitar iv
Мнения: 243
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimitar iv » Пет 13 юни 2008 7:36


Има някаква логика кога се включва отново и кога не. И при мен по някога когато загася на OFF после си минава на AUTO. Мисля че е свързано нещо с температурата но не съм сигурен. Просто съм забелязал че ако загася на изключен и при палене външната температура е горе-долу същата си остава на изключен. Ако се е променила - минава на AUTO. Това са просто наблюдения, не смея да твърдя че това му е логиката.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Пет 13 юни 2008 10:37


Включва се ако прецени, че не е пускан скоро компресора, за това се пуска и зимата сам и тогава е добре да се остави половин минута да работи за да завърти фреона (след палене на двигателя ест). Ако обърнеш внимание, не го прави това всеки път, а ако е престояла повече време колата, да речем 1 денонощие или нещо такова. Може би има връзка и с промяната на температурата наистина. Но е нормално това и в книжката беше обяснена логиката. Имаше го и в някаква тема, ама не мога да я открия сега...

Другото което е нормално, е ако темературата е под 5 градуса и пуснеш на вътрешна циркулация, след 30 секунди минава отново на външна. Колко се шашках от това, а то било за да не се запотяват стъклата зимата :) Та сега все по малко се замислям. Тоя робот си знае кво прави и не му се меся, макар и понякога да ме дразни :lol:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 45 госта