Здравейте,
имам сериозен проблем със запалването на моя Passat.
Колата си запалваше и вървеше без проблеми до преди два дена, когато я паркирах пред блока, като всеки друг ден. На сутринта се опитах да я запаля, но се чу само едно леко изцъкване и тоците изчезнаха. Реших че може да е от лош контакт и си почистих добре клемите. Резултата бе същия. При контакт всичко си светва нормално, но когато се опитам да я запаля, отново се чува опит за завъртане и тоците изчезват. Свалих акумулатора и го заредих. След което резултата беше отново същия. Прочетох из форума за подобни проблеми и това което пробвах бе да пусна от (+) на акумулатора директно контакт към стартера ... същия резултат. Дадох накъсо двата контакта на стартера ..... отново същото.
Ако някой има идея какво друго мога да опитам за да се справя с проблема или да ми даде някакъв линк, където е описан подобен проблем, ще съм му много задължен.
ПП Приемам и всякаква информация за помощ от ел. специалист, който би могъл да реши проблема на място. Става въпрос за гр. Варна.



Проблем със запалването на VW Passat B3
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Е щом чрез '+' не става- логично, че проблема ще е в масата
Погледни старателно. От '-' клема излиза един плетен проводник, който се закача за шпилка на купето в близост до акумулатора, а после продължава до едната от шпилките на стартера. Или е прокъсан проводника до клемичките си, или клемите са ужасяващо кородирали при контактната си повърхност.
Много вероятно е обувките на кемите на акумулатора да са кородирали вътре, където е закрепен за тях проводника. Оправията е с нови клемни обувки.
Ако при опита за завъртане гаснат и лампите о таблото- по акумулаторните клеми е проблема.
Това, разбира се, ако акумулатора си 101% сигурен, че е читав.
Защото прекъсне ли клетка ще свети таблото, до някъде и фаровете може да светнат, музуката да тръгне, но стартер... забрави!
Пробвай първо с батерийка от някой приятел

Погледни старателно. От '-' клема излиза един плетен проводник, който се закача за шпилка на купето в близост до акумулатора, а после продължава до едната от шпилките на стартера. Или е прокъсан проводника до клемичките си, или клемите са ужасяващо кородирали при контактната си повърхност.
Много вероятно е обувките на кемите на акумулатора да са кородирали вътре, където е закрепен за тях проводника. Оправията е с нови клемни обувки.
Ако при опита за завъртане гаснат и лампите о таблото- по акумулаторните клеми е проблема.
Това, разбира се, ако акумулатора си 101% сигурен, че е читав.
Защото прекъсне ли клетка ще свети таблото, до някъде и фаровете може да светнат, музуката да тръгне, но стартер... забрави!

Пробвай първо с батерийка от някой приятел

-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 45 госта