Проблем със запалването на VW Passat B3

Техническа и сервизна информация за Passat
Namer
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 16 юли 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Проблем със запалването на VW Passat B3

Мнениеот Namer » Чет 12 юни 2008 21:56


Здравейте,
имам сериозен проблем със запалването на моя Passat.
Колата си запалваше и вървеше без проблеми до преди два дена, когато я паркирах пред блока, като всеки друг ден. На сутринта се опитах да я запаля, но се чу само едно леко изцъкване и тоците изчезнаха. Реших че може да е от лош контакт и си почистих добре клемите. Резултата бе същия. При контакт всичко си светва нормално, но когато се опитам да я запаля, отново се чува опит за завъртане и тоците изчезват. Свалих акумулатора и го заредих. След което резултата беше отново същия. Прочетох из форума за подобни проблеми и това което пробвах бе да пусна от (+) на акумулатора директно контакт към стартера ... същия резултат. Дадох накъсо двата контакта на стартера ..... отново същото.
Ако някой има идея какво друго мога да опитам за да се справя с проблема или да ми даде някакъв линк, където е описан подобен проблем, ще съм му много задължен.

ПП Приемам и всякаква информация за помощ от ел. специалист, който би могъл да реши проблема на място. Става въпрос за гр. Варна.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 12 юни 2008 22:59


Е щом чрез '+' не става- логично, че проблема ще е в масата ;)
Погледни старателно. От '-' клема излиза един плетен проводник, който се закача за шпилка на купето в близост до акумулатора, а после продължава до едната от шпилките на стартера. Или е прокъсан проводника до клемичките си, или клемите са ужасяващо кородирали при контактната си повърхност.
Много вероятно е обувките на кемите на акумулатора да са кородирали вътре, където е закрепен за тях проводника. Оправията е с нови клемни обувки.
Ако при опита за завъртане гаснат и лампите о таблото- по акумулаторните клеми е проблема.
Това, разбира се, ако акумулатора си 101% сигурен, че е читав.
Защото прекъсне ли клетка ще свети таблото, до някъде и фаровете може да светнат, музуката да тръгне, но стартер... забрави! :(
Пробвай първо с батерийка от някой приятел ;)


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Пет 13 юни 2008 8:58


:lol: Вземи от някой комшия или приятел акумулатор или с кабели се опитай да запалиш. Ако стане работата значи акумулатора ти е сдал багажа. Имаш сила на тока - светлини, клаксон и т.н., но нямаш мощност, т.е. да да изхвърли бендикса и завърти стартера да запалиш.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пет 13 юни 2008 9:28


Има вариант и стартера да е проблемен.Най-добре ,наистина вземи първо акумулатор от приятел за проба.


Namer
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 16 юли 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Namer » Пет 13 юни 2008 20:15


Проблема е решен срещу скромната сума от 122 лв. - нов акумулатор. ;)
Оказа се, че стария има мъртва клетка. Къде съм спал като го зареждах и аз не знам ?! :cry:
Благодаря на всички за оказаното съдействие. :D



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 45 госта