Проблеми с пасат

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 24 ное 2005 13:02


Ами естествено,че няма да работи.....едно "L" му липсва!
http://volkswagen.msk.ru/
kiril_p, разгледай форума и ще видиш подфорум "полезни връзки и статии"
там ще намериш още много и интересни неща.




Потребителски аватар
kiril_p
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Сливница
Контакти:

Мнениеот kiril_p » Чет 24 ное 2005 15:27


Мерси golfer. Това за l-то не го видях а колко много го гледах :lol:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Чет 24 ное 2005 15:30


Грешката е моя, извинявам се :(


Потребителски аватар
kiril_p
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Сливница
Контакти:

Мнениеот kiril_p » Пон 28 ное 2005 9:00


Kолеги проблема с оборотите взе че се оправи. Оказа се, че съм карал с разхлабена свещ на 3 цилиндър. :lol: Сега оборотите почти заспаха. Като че ли имам чувството че сега малко по-бавно набира(знам че звучи странно) но може и да си внушавам. Сега остана само леко свирене на ангренажния ремък. Получи се като ми го сменяха. Опира някъде в пластмасите отстрани. Майсторите голяма игра си играха но така и продължи да си свири. Някой да има на идея какво може да се направи с тия пластмаси за да се махне тоя звук?


VRX
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 08 юли 2005 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

анг. ремък

Мнениеот VRX » Пон 28 ное 2005 10:40


Виене на анг. ремък. И аз имах същия проблем. Оказа се, че ремъка опира в металния капак (вдясно). Изкривих го и шума изчезна.
Друга причина - пренатегнат ремък. В този случай - трябва да го разхлабиш, но внимаваи да не стане много хлабав. Регулировката не е трудна, но изисква сръчност и презцизност.

RP според мен са надежни и лесни за поддържане мотори. Не изискват наличие на компютърна система за диагностика (кодочетец). Диагностиката се прави с един светодиод или се ползва този от таблото. за съжаление (на бедните собственици) при другите мотори това не е така.


Потребителски аватар
kiril_p
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Сливница
Контакти:

Мнениеот kiril_p » Пон 28 ное 2005 11:15


Не мисля че е пренатегнат щото се огъва нормално. Явно трябва да се огледа много обстойно и да го видя къде опира.


vw_si_e_vw
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 23:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vw_si_e_vw » Вто 13 дек 2005 20:10


Възможно е да не опира никъде.Просто обтягащата ролка е сложена обратно .Тя нали е на ексцентрик.Вместо в горно е поставена в долно
полужение.Свали капака на ремъка и просто и смени разполужението.Успех и умната как оптягаш ремъка.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Сря 14 дек 2005 10:15


Здрасти!Не пишеш вече какво стана с виенето на предницата - оправи ли се, или е идвало от анг.ремък?
Ако ти е от лагер ще ти кажа как беше при мен?!
Мойто автомобилче, ходих да си го купувам от Германия.Оказа се, че задния ляв лагер не беше в ред, което се изразяваше в едно гадно виене, което в началото утихваше при по голяма скорост, но след това стана постоянно. Та колата беше с виене още като тръгнах от Германия, изминах над 2000 км с този лагер и се прибрах по живо по-здраво във БГ.Накрая виенето беше страшно, няма да ти описвам как издържах толкова километри, даже след като смених лагера, като изчезна този звук имах чувството че не е същата кола.
С това искам да ти кажа че можеш да изкараш спокойно поне 1000 км.Даже съм чувал че лагерите на предните колела са доста по здрави от задните, поради което се сменят и по рядко сравнение със задните.
И сега се сетих още нещо - през тези 2000 и косур км на 2 пъти натягахме лагера, което за известно време намаляваше виенето. Но с това натягане знам че не бива да се прекалява, защото може да се получи обратния ефект, но мъничко стягане не вреди, за което най-добре върви в сервиз, или да помагат колегите от форума със съвети!


Потребителски аватар
kiril_p
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Сливница
Контакти:

Мнениеот kiril_p » Сря 14 дек 2005 10:41


Ами и аз сменях заден лагер но това виене беше друго, различно от това дето се чува сега. Това сега се чува отпред. Не мога да определя ляво или дясно. И то не е виене а едно: буф-буф-буф-буф. Появява се около 30 км и изчезва при около 60. Интересното е, че стрелката на километража трепти със честотата на виенето. И затова си мисля че може и да не е лагер, а нещо друго свързано с отчитането на километрите - жило и разни други истории. А ангренажния ремък продъжава да си посвирва. Лошото е че или нямам време да го видя по обстойно или времето е много студено. Че засега си карам без много да се замислям.


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Сря 14 дек 2005 12:43


kiril_p написа:Ами и аз сменях заден лагер но това виене беше друго, различно от това дето се чува сега. Това сега се чува отпред. Не мога да определя ляво или дясно. И то не е виене а едно: буф-буф-буф-буф. Появява се около 30 км и изчезва при около 60. Интересното е, че стрелката на километража трепти със честотата на виенето. И затова си мисля че може и да не е лагер, а нещо друго свързано с отчитането на километрите - жило и разни други истории. А ангренажния ремък продъжава да си посвирва. Лошото е че или нямам време да го видя по обстойно или времето е много студено. Че засега си карам без много да се замислям.


Дядо ми така препати 2 пъти с ангренажния ремък (Рено 9 дизел)... Няма да ви казвам колко пари отидоха за ремонт на ДВГ-то - така че се замисли сериозно по въпроса. :roll:


Потребителски аватар
kiril_p
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Сливница
Контакти:

Мнениеот kiril_p » Сря 14 дек 2005 13:13


Ами да отида на майстор ама да знам че ще ми го оправи. Но при условие че тия дето ми го слагаха след 1 час ръчкане не можаха да го оправят как да отида на друг като ги знам какви са "майстори" всички!


kasidov
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 02 яну 2006 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот kasidov » Пон 02 яну 2006 13:09


didoriginal написа:И бащата е със Passat 1.8Mi (RP) '90 година / Седан... при нас проблеми с оборотите се получиха чак след като сложихме газова уредба. В момента на бензин работи зле, на газ оборотите се менят... При рестарт на компютъра обаче се оправя за известно време. А уж има емулатор за грешки. BTW, бащата се оплака, че онзи ден му е държало на 2000 оборота при ниските, след това ги е върнало... Май и при нас е заминало т'ва моторче :roll:

Да знаеш има голяма вероятност да е от компа.Съветвам те да го тествате с някой друг.


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Пон 02 яну 2006 14:31


Смениха за 3-ти път емулатора.. сега да чукам на дърво всичко е ОК ;)


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пон 02 яну 2006 14:32


Аз пък на моето RP - ни емулатор, ни нищо. И няма проблеми. Странно е това при тебе... gruebel


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Пон 02 яну 2006 19:09


Lawyer написа:Аз пък на моето RP - ни емулатор, ни нищо. И няма проблеми. Странно е това при тебе... gruebel


1.8RP '90-та, Mono-Motronic, Лабда-сонда с 3 кабела (+един маса).

АГУ-то е слагано в Италия и не е монтирано от най-големите професионалисти - няма емулатори и Лабда-контроли, обаче ни грешка, ни гръм... (да не викам дявола...)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта