Ами естествено,че няма да работи.....едно "L" му липсва!
http://volkswagen.msk.ru/
kiril_p, разгледай форума и ще видиш подфорум "полезни връзки и статии"
там ще намериш още много и интересни неща.
Проблеми с пасат
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- kiril_p
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Сливница
- Контакти:
Kолеги проблема с оборотите взе че се оправи. Оказа се, че съм карал с разхлабена свещ на 3 цилиндър.
Сега оборотите почти заспаха. Като че ли имам чувството че сега малко по-бавно набира(знам че звучи странно) но може и да си внушавам. Сега остана само леко свирене на ангренажния ремък. Получи се като ми го сменяха. Опира някъде в пластмасите отстрани. Майсторите голяма игра си играха но така и продължи да си свири. Някой да има на идея какво може да се направи с тия пластмаси за да се махне тоя звук?

анг. ремък
Виене на анг. ремък. И аз имах същия проблем. Оказа се, че ремъка опира в металния капак (вдясно). Изкривих го и шума изчезна.
Друга причина - пренатегнат ремък. В този случай - трябва да го разхлабиш, но внимаваи да не стане много хлабав. Регулировката не е трудна, но изисква сръчност и презцизност.
RP според мен са надежни и лесни за поддържане мотори. Не изискват наличие на компютърна система за диагностика (кодочетец). Диагностиката се прави с един светодиод или се ползва този от таблото. за съжаление (на бедните собственици) при другите мотори това не е така.
Друга причина - пренатегнат ремък. В този случай - трябва да го разхлабиш, но внимаваи да не стане много хлабав. Регулировката не е трудна, но изисква сръчност и презцизност.
RP според мен са надежни и лесни за поддържане мотори. Не изискват наличие на компютърна система за диагностика (кодочетец). Диагностиката се прави с един светодиод или се ползва този от таблото. за съжаление (на бедните собственици) при другите мотори това не е така.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 12 дек 2005 23:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Здрасти!Не пишеш вече какво стана с виенето на предницата - оправи ли се, или е идвало от анг.ремък?
Ако ти е от лагер ще ти кажа как беше при мен?!
Мойто автомобилче, ходих да си го купувам от Германия.Оказа се, че задния ляв лагер не беше в ред, което се изразяваше в едно гадно виене, което в началото утихваше при по голяма скорост, но след това стана постоянно. Та колата беше с виене още като тръгнах от Германия, изминах над 2000 км с този лагер и се прибрах по живо по-здраво във БГ.Накрая виенето беше страшно, няма да ти описвам как издържах толкова километри, даже след като смених лагера, като изчезна този звук имах чувството че не е същата кола.
С това искам да ти кажа че можеш да изкараш спокойно поне 1000 км.Даже съм чувал че лагерите на предните колела са доста по здрави от задните, поради което се сменят и по рядко сравнение със задните.
И сега се сетих още нещо - през тези 2000 и косур км на 2 пъти натягахме лагера, което за известно време намаляваше виенето. Но с това натягане знам че не бива да се прекалява, защото може да се получи обратния ефект, но мъничко стягане не вреди, за което най-добре върви в сервиз, или да помагат колегите от форума със съвети!
Ако ти е от лагер ще ти кажа как беше при мен?!
Мойто автомобилче, ходих да си го купувам от Германия.Оказа се, че задния ляв лагер не беше в ред, което се изразяваше в едно гадно виене, което в началото утихваше при по голяма скорост, но след това стана постоянно. Та колата беше с виене още като тръгнах от Германия, изминах над 2000 км с този лагер и се прибрах по живо по-здраво във БГ.Накрая виенето беше страшно, няма да ти описвам как издържах толкова километри, даже след като смених лагера, като изчезна този звук имах чувството че не е същата кола.
С това искам да ти кажа че можеш да изкараш спокойно поне 1000 км.Даже съм чувал че лагерите на предните колела са доста по здрави от задните, поради което се сменят и по рядко сравнение със задните.
И сега се сетих още нещо - през тези 2000 и косур км на 2 пъти натягахме лагера, което за известно време намаляваше виенето. Но с това натягане знам че не бива да се прекалява, защото може да се получи обратния ефект, но мъничко стягане не вреди, за което най-добре върви в сервиз, или да помагат колегите от форума със съвети!
- kiril_p
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Сливница
- Контакти:
Ами и аз сменях заден лагер но това виене беше друго, различно от това дето се чува сега. Това сега се чува отпред. Не мога да определя ляво или дясно. И то не е виене а едно: буф-буф-буф-буф. Появява се около 30 км и изчезва при около 60. Интересното е, че стрелката на километража трепти със честотата на виенето. И затова си мисля че може и да не е лагер, а нещо друго свързано с отчитането на километрите - жило и разни други истории. А ангренажния ремък продъжава да си посвирва. Лошото е че или нямам време да го видя по обстойно или времето е много студено. Че засега си карам без много да се замислям.
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kiril_p написа:Ами и аз сменях заден лагер но това виене беше друго, различно от това дето се чува сега. Това сега се чува отпред. Не мога да определя ляво или дясно. И то не е виене а едно: буф-буф-буф-буф. Появява се около 30 км и изчезва при около 60. Интересното е, че стрелката на километража трепти със честотата на виенето. И затова си мисля че може и да не е лагер, а нещо друго свързано с отчитането на километрите - жило и разни други истории. А ангренажния ремък продъжава да си посвирва. Лошото е че или нямам време да го видя по обстойно или времето е много студено. Че засега си карам без много да се замислям.
Дядо ми така препати 2 пъти с ангренажния ремък (Рено 9 дизел)... Няма да ви казвам колко пари отидоха за ремонт на ДВГ-то - така че се замисли сериозно по въпроса.

didoriginal написа:И бащата е със Passat 1.8Mi (RP) '90 година / Седан... при нас проблеми с оборотите се получиха чак след като сложихме газова уредба. В момента на бензин работи зле, на газ оборотите се менят... При рестарт на компютъра обаче се оправя за известно време. А уж има емулатор за грешки. BTW, бащата се оплака, че онзи ден му е държало на 2000 оборота при ниските, след това ги е върнало... Май и при нас е заминало т'ва моторче
Да знаеш има голяма вероятност да е от компа.Съветвам те да го тествате с някой друг.
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Lawyer написа:Аз пък на моето RP - ни емулатор, ни нищо. И няма проблеми. Странно е това при тебе... gruebel
1.8RP '90-та, Mono-Motronic, Лабда-сонда с 3 кабела (+един маса).
АГУ-то е слагано в Италия и не е монтирано от най-големите професионалисти - няма емулатори и Лабда-контроли, обаче ни грешка, ни гръм... (да не викам дявола...)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта