B5.5 фабричен ксенон, по-силни крушки?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

B5.5 фабричен ксенон, по-силни крушки?

Мнениеот Тони1 » Сря 16 юли 2008 16:11


Търсих из търсачката ама няма това което искам... значи сега съм с фабричния ксенон ,крушките ми колко вата трябва да са един познат ми каза,че са 35 w? Мислим да слагаме 50w ,щото като карам извън града нещо слабички ми идват фаровете... не би трябвало да има проблеми с баластите нали ?




Потребителски аватар
ittso
Мнения: 154
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 23:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ittso » Сря 16 юли 2008 16:32


Най-вероятно ще има проблем с баластите. Електрониката в тях следи токът и напрежението през крушката и ако е извън някакви граници, спира захранването към нея.

И аз съм с фабричен ксенон и нямам забележки към осветеността.
Възможно е да имаш друг проблем с фаровете. Снимката която си качил като аватар е доста малка и не се вижда много добре, но ми се струва, че фаровете ти са доста матирани. Ако е така, отиди в някоя автомивка да ги полират, но внимателно, колкото да станат прозрачни, но да не свалят покритието против надраскване. И при мен бяха матирани и не светеха много добре. След полиране на фаровете се усети значителна промяна в начинът им на светене.


Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

Мнениеот Тони1 » Сря 16 юли 2008 16:37


в момента колата ми е в сервиз и това е едно от нещата ,които се правят ,но въпреки това ми се иска да светят една идея повече ,след процедурата с полирането :roll:


Потребителски аватар
ittso
Мнения: 154
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 23:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ittso » Сря 16 юли 2008 16:40


Моят съвет е: Полирай фаровете и ако не си доволен от резултата, тогава прави модификации по фаровете.


Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Мнениеот nasttii » Сря 16 юли 2008 22:29


не е само до полиране а може да се наложи да смени старите крушки с нови щото с течение на времето самата крушка започва да свети по-слабо и по-слабо това е ксенона така изгаря като намалява светлината затова най-добре нови крушки ако сегашните видимо светят по слабо от друг ксенон


Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

Мнениеот Тони1 » Сря 16 юли 2008 23:10


Аз точно това ми се вижда ,че е ... като чели крушките трябва да светят малко по силно ,за това ми се искаше да сложа нови и по силни ,те на късте H колко трябва да са ?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 16 юли 2008 23:11


Н7 :wink:


Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

Мнениеот Тони1 » Чет 17 юли 2008 0:27


dobrinb написа:Н7 :wink:

това е изяснено,благодаря ти. Остава колко вата са фабричните и дали могат да се сложат по силни без да имаме проблеми :roll:


Потребителски аватар
ittso
Мнения: 154
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 23:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ittso » Чет 17 юли 2008 0:59


dobrinb написа:Н7 :wink:

Що се бъзикате с човека? Няма фабричен ксенон, който да е хаш нещо. Тия китайци ви промениха мисленето. mhihi

Оригиналната крушка е D2S и е 35 вата.


Slartie
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 1:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Slartie » Чет 17 юли 2008 12:25


ммм дааа, преди 1г си смених лявата крушка на ксенона, и сега погледнах изгорялата какъв модел . Колегата ittso е прав: D2S- 35W 53500 !


Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

Мнениеот Тони1 » Чет 17 юли 2008 14:04


базик не базик ,ще стане ли работата с по мощни крушки били те d2s :) ,разбрах че имало някакви работи дето лъжат компа за напрежението на крушките


Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Мнениеот nasttii » Чет 17 юли 2008 15:18


няма да стане с по мощни трябва да сложиш колкото са си оригиналните щото баластите са за 35в но като сложиш нови крушки ще забравиш за по мощни :wink:


Потребителски аватар
ittso
Мнения: 154
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 23:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ittso » Чет 17 юли 2008 15:51


Тони1 написа:базик не базик ,ще стане ли работата с по мощни крушки били те d2s :) ,разбрах че имало някакви работи дето лъжат компа за напрежението на крушките

Извинявай, ако изглежда че само ти опонирам, но не е с лоши намерения. :lol:

Джаджата за която са ти казали че лъже за мощността на крушките има друга функция. Ползва се при монтаж на афтърмаркет ксенон, на автомобили с диагностика за изгоряла крушка. Ако я няма, след монтажа на ксенона, доста често диагностиката отчита изгоряла крушка, тъй като пареметрите на баласта са доста различни от параметрите на халогенната крушка.

Та, "залъгалката" няма да ти свърши работа.


Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

Мнениеот Тони1 » Чет 17 юли 2008 17:09


Абе то се е видяло,че няма да получа отговорите както и да е ... мерси ви за включването,ще търся човек на място да ги пробваме тея крушки от 50w дали ще правят проблеми...


Потребителски аватар
nanio
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Мнениеот nanio » Съб 19 юли 2008 13:37


Баласта ти няма да може да захрани 50W крушка. По-ясен отговор от това :dummy: няма :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта