Проблем при гасене на двигателя

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пет 08 юни 2007 15:39


zdrash написа:ако имаш много нагар - тои тлее и зтова не ти гасне колата веднага
на колко километра е колата и масло гори ли?

:да:
По горе беше писал че му харчи около 300-400мл масло на 10 000км




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 09 юни 2007 13:05


ANNIHILATOR написа:
zdrash написа:ако имаш много нагар - тои тлее и зтова не ти гасне колата веднага
на колко километра е колата и масло гори ли?

:да:
По горе беше писал че му харчи около 300-400мл масло на 10 000км

Че те в книжката му даваха някаква бясна цифра масло за 100км (не помня колко точно).400мл за 10к км според мен не е изобщо много дотолкова че да има много нагар.Едно мерене на компресия ще покаже дали има нагар и колко е (поне ориентировъчно).
Имаше някакви теми тук за чистене с пръскане на вода във входния колектор и т.н. а и има разни добваки по въпроса (пак в същата тема пишеше и за тях).
Успех!


s_gigov
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

защо не гасне автомобилът ти

Мнениеот s_gigov » Нед 01 юли 2007 18:38


здрасти
и аз имах същият проблем с гасненето на пасата ми
и открих че това ми го прави
от клапана на тръбопровода , който отвежда изпаренията на бензина от резервоара в карборатора ( моноинжекциона)
този клапан на затваря , когато се изгаси автомобила и изпаренията отиват в моно инжекциона
можеш да го затвориш с някъква тапа или си смени самият клапан

това е
надявам се да ти помогна

защото мисля че няма от какво друго да е :wink:


dazdan
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: защо не гасне автомобилът ти

Мнениеот dazdan » Нед 14 сеп 2008 21:02


s_gigov написа:. . .
от клапана на тръбопровода , който отвежда изпаренията на бензина от резервоара в карборатора ( моноинжекциона)
. . . :wink:


Къде точно се намира този клапан ???


s_gigov
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: защо не гасне автомобилът ти

Мнениеот s_gigov » Пон 15 сеп 2008 20:20


dazdan написа:
s_gigov написа:. . .
от клапана на тръбопровода , който отвежда изпаренията на бензина от резервоара в карборатора ( моноинжекциона)
. . . :wink:


Къде точно се намира този клапан ???[/quote до въздушния филтар


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: защо не гасне автомобилът ти

Мнениеот angel1223 » Вто 16 сеп 2008 16:49


s_gigov написа:здрасти
и аз имах същият проблем с гасненето на пасата ми
и открих че това ми го прави
от клапана на тръбопровода , който отвежда изпаренията на бензина от резервоара в карборатора ( моноинжекциона)
този клапан на затваря , когато се изгаси автомобила и изпаренията отиват в моно инжекциона
можеш да го затвориш с някъква тапа или си смени самият клапан

това е
надявам се да ти помогна

защото мисля че няма от какво друго да е :wink:
затапих маркуча към ми и се оправи разкачих буксата за всеки случай


Потребителски аватар
Speed_Am_All
Мнения: 256
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Speed_Am_All » Чет 18 сеп 2008 14:12


zfa159 написа:
ANNIHILATOR написа:
zdrash написа:...

...

...Едно мерене на компресия ще покаже дали има нагар и колко е (поне ориентировъчно).


Моита даде 13. Това какво означава?

Мотора ми е 9А
Гасне трудно сравнително рядко - веднъж на две седмици, а се кара всеки ден до работа и обратно.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 35 госта