


Вакуум регулатор въздушен филтър
- daskala69
- Мнения: 71
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 11:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Вакуум регулатор въздушен филтър
Проблема е в това, че пред въздушния филтър имам само една тръва "Г" - образна! трябва ли да е свързана с някоя друга напред към маската на колата? ПАСАТ 90 г. 1.6 моно инжекция
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Вакуум регулатор въздушен филтър
Сега остава да кажеш дали има газова!daskala69 написа:Проблема е в това, че пред въздушния филтър имам само една тръва "Г" - образна! трябва ли да е свързана с някоя друга напред към маската на колата? ПАСАТ 90 г. 1.6 моно инжекция

При наличие на обикновена газова уредба тези тръби съм чел, че ги махат, защото от насрешната въздушна струя при пускане по инерция сместа силно обеднява и колата гасне,
Иначе- разбира се, трябва! Ама и да няма газова трябва (фабрично), та....
Впрочем... не разбирам какво общо има въпроса с вакуум регулатора?!?

Или аз не го разбрах правилно...
- bnvp
- Мнения: 112
- Регистриран на: Сря 27 авг 2008 18:46
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Варна
Колегата иска да каже, че от кутията на въздушния филтър излиза само една къса "Г"-образна тръбичка от която да смуче въздух и на отива до отвор в решетката,което е нормално за останалите марки автомобили, но не и за VW. Не знам защо но си е така няма нищо след тръбичката,от нея си смуче.Карал съм и по-стар VW -Golf и при него бепе така- отвора за въздух не стига до решетката(или както е при Б3 до под бронята).Така си е по-принцип, не е само твоята 

- MobilLife
- Мнения: 551
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
Малко и аз не мога да разбера за кое питаш....
Значи вакуума служи да ти обръща и да смуче топъл въздух - в този случаи ако деиства правилно и е редовен няма да смуче отпред.Ако си с газова обикновено се набива една видия за да дърпа само студен въздух - само от предната страна на филтъра - по-добре е за газта студения въздух.....
Иначе има една тръба излиза от филтъра към маската - ама и да я няма незнам в какво виждаш проблем...
Значи вакуума служи да ти обръща и да смуче топъл въздух - в този случаи ако деиства правилно и е редовен няма да смуче отпред.Ако си с газова обикновено се набива една видия за да дърпа само студен въздух - само от предната страна на филтъра - по-добре е за газта студения въздух.....
Иначе има една тръба излиза от филтъра към маската - ама и да я няма незнам в какво виждаш проблем...
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Аммм... колега, явно съм се сдухал нещо, ама... не схващам за кое точно става дума...
Би ли могъл да сложиш 1-2 снимки?
Тук, на последната страница има схема на това, за което си говорим
http://volkswagen.msk.ru/injector/digif ... 4f_rus.pdf
Смуче топъл въздух от двигателя и не върви толкова добре...
Би ли могъл да сложиш 1-2 снимки?
Тук, на последната страница има схема на това, за което си говорим
http://volkswagen.msk.ru/injector/digif ... 4f_rus.pdf
MobilLife написа: Иначе има една тръба излиза от филтъра към маската - ама и да я няма незнам в какво виждаш проблем...
Смуче топъл въздух от двигателя и не върви толкова добре...

-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
daskala69 написа:Проблема е в това, че на руските ноли като си сложиш ръката на въздушния филтър гасне, ако не гасне значи смуче въздух, а при мен качва обороти като запуша "Г" тръбата ама не винаги го прави при загрят ДВГ.
най-вероятно ти е доста бедна сместта и затова при запушване притока на въздух се вдигат оборотите.
- MobilLife
- Мнения: 551
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
radotom написа:Аммм... колега, явно съм се сдухал нещо, ама... не схващам за кое точно става дума...
Би ли могъл да сложиш 1-2 снимки?
Тук, на последната страница има схема на това, за което си говорим
http://volkswagen.msk.ru/injector/digif ... 4f_rus.pdfMobilLife написа: Иначе има една тръба излиза от филтъра към маската - ама и да я няма незнам в какво виждаш проблем...
Смуче топъл въздух от двигателя и не върви толкова добре...
Така е но понеже карам на гас клапата е блокирана в положение да дърпа само студен въздух ..... с една видия

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта