


тапа под моно инжекцията
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 16:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
тапа под моно инжекцията
Колеги търсих в тарсачката но не открих нищо.Става вапрос за тапите които се намират под моно инжекцията те са 4.Едната от тях се е пробила и изтече течноста от радиатора.Намира се ваптосната тапа под моното на колекторите.Знае ли някои как се сменя лесно ли е или трябва да се свалят колекторите?пасата е1.8 90кс.б3.благодаря ви предварително.
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Ако става въпрос за тапите на главата (вероятно) се сменя лесно.Почукваш я от всички страни докато се намачка и излезе.След като набиеш новата чукни със секач 3 рески по краищата,като емблемата на мерцедес,за да не изкочи пак
Когато съм сменял такива тапи главата е била на масата и не знам дали ще стане на място.Ако имаш достъп упитай.
Когато съм сменял такива тапи главата е била на масата и не знам дали ще стане на място.Ако имаш достъп упитай.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 16:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
тапа под моно инжекцията
Абе не знам не се намира на главата а на колекторните траби под маншона на моно инжекцията.Диамитъра на тапата е към 10- 15мм.тези ли се водят на главата?Ако някои има представа как да се избие нека каже.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
eraser13 написа:Колега сигурен ли си че е от тапата,при нашите мотори имало и уплътнител вътре в колектора всмукателния ,да не е от него ,че и аз имам такъв теч.Доколкото ме светнаха доста трудно се сменял,а аз ще свалям глава така че мисля направо долу да го видя как е...
Аз това уплътнение го видях сега като разглобявах двигателя.Много лесно се сменя ако главата е свалена.Ако е на мястото си е жива мъка да се свалят колекторите.Трябва да развиеш и входните за да се свали.Те са на шестограми ама яко навътре и много трудно се бърка (трябва да имаш доста дълъг шестограм ако не греша 6-ца ) а изходните са на гайки (учудващо при мен се развиха доста лесно).
Вътре в колектора има едно гумено уплътнение.При мен беше износено (малко твърдичко ама не нацепено) и си личеше,че е текло оттам ама аз не съм го забелязал.Понеже не бях купил същото от магазина (не знаех,че го има въобще) го изчистих добре и яко силикон - сега няма грешка.
Успех с ремонта!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 7 госта