Здравейте,
след 3-месечно проучване, търсене, гледане, тестване, от няколко дни се радвам на моя Пасат 1.9ТДИ AVF 4моушън, произведен 07/2004.
Но има няколко неща, които не знам за тази кола и те са:
- дали има филтър за твърди частици, при положение, че е слагано специално масло за коли с такъв филтър (за 2,500 км до сега не съм я видял да изпуши черно)
- от каде мога да си купя маслото, с което е карана до сега - CASTROL SLX PROFESSIONAL POWERFLOW LONGLIFE III 5W-30
- утре ще сменям ангренажния ремък, мога ли спокойно да сложа рециклирана водна помпа
- защо влиза в червените обороти, даже минава 5,000 об/мин, няма ли ограничител; дали съм преебал нещо по двигателя за, за 2-3 секунди беше в червената зона (без да исках като задминавах натиснах докрай на свободна)
- купих си багажник за покрива - jetbag - от Германия до тук, среден разход с монтиран багажник 7,5л/100км при максимална скорост 140км/ч (не вдигах повече понеже е на 129,000км и ангренажа не е сменян, т.е. е с 9000км след нормата), нормално ли е това, толкова ли много вдига разхода този багажник, дават 5,5л/100км извънградско за този модел/мотор
- четох много, питах много, но в крайна сметка пак не получих еднозначен отговор за това, дали 4моушън системата на тази кола е с Торсен или с Халдекс диференциал и какво е нормалното/максималното разпределително съотношение м/у преден и заден мост
Това са въпросите, на които все още нямам отговори.
Благодаря предварително за отговорите ви.



Малко въпроси за Пасат Б5.5 AVF 4моушън
Re: Малко въпроси за Пасат Б5.5 AVF 4моушън
mopowah написа:Здравейте,
- от каде мога да си купя маслото, с което е карана до сега - CASTROL SLX PROFESSIONAL POWERFLOW LONGLIFE III 5W-30......
Виж в някое представителство на VW там поне нещата са истински, но като чуеш за цената.....

mopowah написа:- утре ще сменям ангренажния ремък, мога ли спокойно да сложа рециклирана водна помпа
......
Извинявай, но да слагаш на 4 год. кола рециклирана водна помпа си чиста руска рулетка - поне на мен така ми звучи.
Ако ти е гарантирано оригинална водната помпа занеси я в най-близкото представителство на VW ще си доплатиш около 115 лв. (поне моята беше толкова) и ще вземеш оригинална водна помпа (помпата,съединител,притискателн диск, дебитомер и още маса неща участват в програмата Austausch на концерна VAG).
Ако представлява интерес пълният списък мога да ти го изпратя.
Условието е да върнеш старата оригинална част.
- mopowah
- Мнения: 324
- Регистриран на: Пон 04 авг 2008 10:19
- Автомобил: 2021 VW ID3 Pro Performance Max
- Двигател:
- Местоположение: DK
Re: Малко въпроси за Пасат Б5.5 AVF 4моушън
Извинявай, но да слагаш на 4 год. кола рециклирана водна помпа си чиста руска рулетка - поне на мен така ми звучи.
Ако ти е гарантирано оригинална водната помпа занеси я в най-близкото представителство на VW ще си доплатиш около 115 лв. (поне моята беше толкова) и ще вземеш оригинална водна помпа (помпата,съединител,притискателн диск, дебитомер и още маса неща участват в програмата Austausch на концерна VAG).
Ако представлява интерес пълният списък мога да ти го изпратя.
Условието е да върнеш старата оригинална част.
Да, май става въпрос точно за рециклирана помпа от тази програма. Давам старата и взимам нова за около 120 лв.
Ще съм ти много благодарен ако ми изпратиш списъка.
Пускам ти мейл-а ми на лично съобщение.
Наздраве!
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
mopowah написа:- дали има филтър за твърди частици, при положение, че е слагано специално масло за коли с такъв филтър (за 2,500 км до сега не съм я видял да изпуши черно)
- Какво имаш поставено в завода може да каже "дешифровката" на VIN-а (номера на рамата). Предишният ползвател може да е сложил това масло "защото е по-хубаво". Фактът, че не ти изпушва черно не значи че имаш задължително филтър. Всеки изправен TDI двигател, с нужните настройки и добро гориво може да не пуши. Ако започнеш да виждаш ти че пуши черно, работата не е добре. Първо виждат тези зад теб.
mopowah написа:- защо влиза в червените обороти, даже минава 5,000 об/мин, няма ли ограничител; дали съм преебал нещо по двигателя за, за 2-3 секунди беше в червената зона (без да исках като задминавах натиснах докрай на свободна)
- възможно е да има нещо чип. За толкова нищо не си направил, но гледай да не ти стане навик.
mopowah написа:- купих си багажник за покрива - jetbag - от Германия до тук, среден разход с монтиран багажник 7,5л/100км при максимална скорост 140км/ч (не вдигах повече понеже е на 129,000км и ангренажа не е сменян, т.е. е с 9000км след нормата), нормално ли е това, толкова ли много вдига разхода този багажник, дават 5,5л/100км извънградско за този модел/мотор
- този разход който даваш ми се струва завишен. Сигурен ли си, че си ползвал най-високата предавка ?


Ремъкът като реши да се къса, му е все едно с каква скорост (обороти на двигателя си).
mopowah написа:- четох много, питах много, но в крайна сметка пак не получих еднозначен отговор за това, дали 4моушън системата на тази кола е с Торсен или с Халдекс диференциал и какво е нормалното/максималното разпределително съотношение м/у преден и заден мост
- прочети още ТУК и ТУК например.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: batjoro и 29 госта