Карбуратор?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 13 окт 2008 20:52


Моното е по-икономично ако всичко му е като хората - ламбда сонда,датици за температурата на въздуха и охладителната течност.Иначе карбуратора е по-доборото решение ако колата се кара предимно на газ - няма грешки,няма ядове на бензин (ако от време на време се кара и на бензин щото иначе се почва жигльорчета,игличката на поплавъка и т.н.),няма горивна помпа (електрическа имам в предвид,което си е мъка като се прецака),няма ламбди сонди,ТПС-и,моторче за ПХ дето да ти мени оборотите като се прецака и т.н.
Общо взето има предимства и недостатъци - зависи с какво гориво ще си караш колата :)
Иначе аз с очите си съм виждал Пасат В3 с двигател 1.6 с карбуратор....не можах да повярвам на очите си.....собственика твърдеше,че не е сменян двигателя ама според мен си беше насаждан допълнително (таблото уж и то не беше сменяно а имаше лампа за подгряване на дизелови свещи ;) ).
Успех!




Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Пон 13 окт 2008 21:20


RH двигателя 1.8 не е ли карбуратор, слаган в пасат?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 13 окт 2008 21:57


gr_kanev написа:VW Passat B3, 88 година
двигатели 1,6 и 1,8 л.:
обем производство kW к.с. обем цилиндри означение
1.6 02.88 - 09.91 53 72 1595 4 EZ, 1F

1.6 02.88 - 12.88 55 75 1595 4 EZ

1.8 02.88 - 08.96 66 90 1781 4 ABS, ADZ, RP

1.8 04.88 - 07.93 79 107 1781 4 PF

1.8 04.88 - 07.92 82 112 1781 4 PB

1.8 16V 04.88 - 12.89 100 136 1781 4 KR

1.8 G60 Syncro 08.88 - 08.96 118 160 1781 4 PG

Колегата тук не го е споменал....да не е при старите Пасат-и (В2) ?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 14 окт 2008 10:52


moimoimoi написа:RH двигателя 1.8 не е ли карбуратор, слаган в пасат?

Двигател RH е 1,8 л, карбураторен, поставян е в Голф (08/86-07/87) и в Джета (08/87-07/88 ). На никакъв Пасат не е поставян от завода.

Последна промяна от gr_kanev на Вто 14 окт 2008 12:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Вто 14 окт 2008 11:02


~~~~~ написа:Малко да досадя, но кажете поне за разхода - съществено по-голям ли е заради карбуратора спрямо моно?

Бай дъ уей,как ти се произнася ника? :wink:
Т.е.,как да се обръщаме към теб,освен с "лек бриз",или "вълнички"? :roll:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 14 окт 2008 11:33


gr_kanev написа:
moimoimoi написа:RH двигателя 1.8 не е ли карбуратор, слаган в пасат?

Двигател RH е 1,8 л, карбураторен, поставян е в Голф (08/86-07/87) и в Джета (08/87-07/88 ). На никакъв Пасат не е поставян от завода.


Има го PF и на Passat 107кончета - по програмите излиза че го има 88-93


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 14 окт 2008 12:18


lrlmodo написа:
gr_kanev написа:
moimoimoi написа:RH двигателя 1.8 не е ли карбуратор, слаган в пасат?

Двигател RH е 1,8 л, карбураторен, поставян е в Голф (08/86-07/87) и в Джета (08/87-07/88 ). На никакъв Пасат не е поставян от завода.


Има го PF и на Passat 107кончета - по програмите излиза че го има 88-93

Извинявай, би ли ми обяснил това твоето писание какво общо има ? Че не е по темата пък изобщо да не става дума.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 14 окт 2008 18:37


А аз само да запитам колегата с вълничките - каква е идеята - искал си да го вземеш ама това те е спряло или чисто любопитство?
Понеже ако не си го взел само заради това - не е основателна причина и даже за газ (а съм убеден,че няма да си го караш на бензин дори сега така да си мислиш ;) ) е по-добрия вариант (макар,че много хора ги дразни да изчакват да изгори бензина в карб-а за да минат на газ).
Успех!


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Пет 31 окт 2008 19:26


Абе честно написано имам карбуратор и моно. Бих каза, че моното работи мноо по-добре на газ или просто са му мноо добри настроките.
Не знам при мен ситуацията е такава. Моното съм го карал колкото да го прибера от Варна насам обаче и не съм го усетил.
Така че, това са ми първите впечатления.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта