Моното е по-икономично ако всичко му е като хората - ламбда сонда,датици за температурата на въздуха и охладителната течност.Иначе карбуратора е по-доборото решение ако колата се кара предимно на газ - няма грешки,няма ядове на бензин (ако от време на време се кара и на бензин щото иначе се почва жигльорчета,игличката на поплавъка и т.н.),няма горивна помпа (електрическа имам в предвид,което си е мъка като се прецака),няма ламбди сонди,ТПС-и,моторче за ПХ дето да ти мени оборотите като се прецака и т.н.
Общо взето има предимства и недостатъци - зависи с какво гориво ще си караш колата
Иначе аз с очите си съм виждал Пасат В3 с двигател 1.6 с карбуратор....не можах да повярвам на очите си.....собственика твърдеше,че не е сменян двигателя ама според мен си беше насаждан допълнително (таблото уж и то не беше сменяно а имаше лампа за подгряване на дизелови свещи

).
Успех!