Загряват ли Ви Б3 с незаводска клима?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот hristov_GL » Пет 29 фев 2008 14:08


еми гледай да изместиш радиатора на климатика максимално в ляво за да отвориш пътя на въздушната струя ! имам предвид последната ти снимка,снимал си точно от там откъдето минава въздуха(въздуховода на бронята) ,ако не стане вгледай се във същия този въздуховод ,там където минава въздуха има квадратни дупки ,а в ляво няма (тоест не са направени отвори) ,почваш да режеш въздуховода така че на всичките затоврени места да направиш отвори :)




Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Пет 29 фев 2008 14:19


psstv18rp написа:Ами това си е общо взето нормално, ако го прави при работа на място. Ако го прави и в движение с относително висока скорост - не е. Да "закове" на 90 е възможно, но зависи и от термостат и от доста неща. Леки колебания са нормални.


При мен го прави на градско каране редовно. При движение със скорост от порядъка на около 80-90 км и нагоре си седи около 80 градуса.


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пет 29 фев 2008 14:21


не


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 29 фев 2008 15:30


Ами изглежда нормално всичко, това падане до 80 може да означава че термостата не успява съвсем да се затвори, или просто отваря на малко по-ниска температура, но ако не пада повече при по-висока скорост значи си е добре.

Нормално е при градско каране да се пуска перката често - щом спреш циркулацията на въздух през радиатора спира напълно, с това и охлаждането на двигателя практически се прекратява, веднага температурата се покачва и естествено перката се включва.

Също и при каране с относително ниска скорост - Понеже Б3 няма решетка, при ниска скорост естествената вентилация е слаба, особено ако са ти счупени ламелите на "снегорина".

Разбира се при теб перката може и да работи по-често от нормалното, но това може да е от задръстени радиатори например. Ако перката се справя на първа скорост и много рядко, само в голяма жега например се пуска втората, мисля че няма сериозен проблем.

Едно почистване на радиаторите най-много, и евентуално да си оправиш климатика. :-)


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Пет 29 фев 2008 16:50


Ще се чисти... Втора степен на перката не съм я чувал за сега. Да чукна на дърво ли трябва... :lol:


Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот hristov_GL » Пет 29 фев 2008 17:32


втората мисля че се пуска над 98 градуса вече към 100 ! ама дето казваш да чукнем на дърво щото ако е тръгнал да загрява поне до 100 102-3 ще отиде докато го охлади перката ! казвам ти го щото при мен като се пусне на 91-2 градуса първата степен ,стига стрелката до 95 и почва да пада ! така че да чукнем на дърво и да не дава Господ!


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Пет 29 фев 2008 19:33


Хм, чакайте малко сега...

...когато се пусне първа степен (95 градуса, ма ниско долу на радиатора - там е датчика, нали?) вътре на таблото при мен отива към 98 стрелката, и това според мен е нормалното положение. Ако наистина включва на 91-92 градуса (имам предвид не само по стрелка ами измерено с термометър), това за мен значи че се включва твърде рано. И не караш на перка от прегряване а от преждевременно включване.
А щом пада и до 85 от перката значи термостата не затваря на време, и сигурно и той е за смяна. Но това може да е привидно ако не ти отчита датчика за таблото вярно. Според мен тр. да почнеш от там - земаш 1 мултицет с термо сонда и почваш да мериш по възможност в казаня, ако прелива по главата и по радиатора, все ще е някакво по-достоверно инфо. За сведение моя като дойде с прецакан термостат и държеше 100 градуса, се съмнявах че не показва вярно таблото, ма като измерих 98градуса на главата ми стана ясно че е истински проблема (беше термостата).


За колегата отгоре, втора степен е на 102-105 градуса, и тогава дига такъв шум, че и от купето разбираш :lol:
Поздрави.


Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот hristov_GL » Пет 29 фев 2008 21:27


а не ве стаа се едно караш самолет хахахахаха :) може и да литнеш :)


kotsi
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот kotsi » Чет 06 ное 2008 19:13


Имах същия проблем. Оказа се, че въздуховода на бронята е набил питата за двигателя с прах, а водата го е замазала. Нямало е почти никакво охлаждане, защото нямаше място между пластините на радиатора. В процеса на почистването радиатора протече и го смених. Сега наистина и на най-големи жеги рядко се включва вентилатора. Удачно е освен отвън радиатора да се почисти и отвътре.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта