Проблем с ангренажен ремък

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 09 ное 2008 22:31


Случвало се е да се счупи шпонката на ролката на коляновия вал....тогава колелото отпред със зъбите не се върти и съответно двигателя си върти ама.....ремъка не се върти.
Поразглобете отпред и погледни дали долната ролка се върти като завъртиш на стартер или не.Ако се върти а ремъка не мърда значи там точно са му изронени зъбите а ако не се върти търси проблема в шпонката между вала и ролката....обикновенно дизелите го правят този номер ама....знае ли човек.
Успех!




Slaavi
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 09 ное 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Slaavi » Пон 10 ное 2008 13:09


Сега видях,че до зъбчатката коляновия вал е скъсал ангренажния ремък,дали са заминали клапаните?


Slaavi
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 09 ное 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Slaavi » Вто 11 ное 2008 0:14


Разбрахме проблема:къса се веригата на двата вала и оттам ангренажния ремък заминава и клапаните срещат буталата.При мен 8 клапана.


Slaavi
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 09 ное 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Slaavi » Вто 11 ное 2008 0:17


Разбрахме проблема:къса се веригата на двата вала и оттам ангренажния ремък заминава и клапаните срещат буталата.При мен 8 клапана.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта