зами те това казват хората - има два варианта за вътрешния накрайник.
Единия е да е разглобяем и тогава ето така :
-сваляш гумата
-избиваш външния накрайник от главината (ако не иска да се избие подлагаш под болта разбира се след като си развил гайката) трупче или каквото намериш и започваш да спускаш колата докато легне на болта.След това с финно почукване по шенкела гарантирам,че ще се чуе едно "прас" и болта ще изскочи.При мен това се наложи и на двете колела.
-развиваш контрагайката на външния накрайник и го развиваш и него от рамото на рейката.
-сваляш маншона на кормилната рейка (отзад при рейката е на скобичка при мен метална или на свинска опашка)
-след това навърташ волана на крайно да кажем дясно положение ако работиш отляво и накрайника излиза максимално навън към теб.
-като гледаш накрайника тои представлява една дълга метална пръчка с резба в края (където е навит външния накрайник дефакто) и една ябълка във вътрешната си част,където я скрива маншона преди да си го махнал.В този вътрешния край след ябълката трябва да има една голяма гайка ако е разглобяем а съответно няма да я има ако не е разглобяем.Развиваш го оттам....сега незнам точно там как е при VW ама при другите коли тази гайка е неразделно цяло от накрайника и като я въртиш нея се развива накрайника...само на някаква японска гледах,че това беше контра гайка и тя се разхлабваше за да се развие накрайника.
Като тръгнеш да сглобяваш сложи нови маншони че да не разчастваш после пак да ги сменяш.....и не е лошо да сложиш малко грес на новите ябълки ако си нямат заводски де.
Успех!



Проблем с кормилна щанга при Passat B3 ... ?
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пон 19 дек 2005 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Всичко това го правих вчера на моя Пасат само ,че се оказа,щангите са 4 вида до 96г.И се наложи да я занеса в магазина зада ми е видят а и маншоните са 3 вида.Много е кофти за смяна.Зада се развие щангата от рейката трябва да се прекара гайката на ябълката да застане между носача и гредата и с ключ 32
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
zfa159 написа:-като гледаш накрайника тои представлява една дълга метална пръчка с резба в края (където е навит външния накрайник дефакто) и една ябълка във вътрешната си част,където я скрива маншона преди да си го махнал.В този вътрешния край след ябълката трябва да има една голяма гайка ако е разглобяем а съответно няма да я има ако не е разглобяем.
Благодаря за изчерпателния отговор, само не ми стана ясно тази ябълка каква работа върши, не трябва ли да влиза в нещо? Ако не е разглобяем цялата щанга ли се сменя?
Катто си вдигна колелото във въздуха проверявам и няма луфт, обаче си гледах колата на канал и като мърдам щангата напред-назад има луфт. Като завъртя волана пак се чува леко изпукване.
рейка
колеги при мен проблема е следния колата е пасат 89 г 1,6 тди хидравликата е префектна като навивам надясно , но при навиване наляво просто я няма хидравликата някаква идея какво може да е ??
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 26 госта