1. Има ГЕНЕРАЛНА грешка в ел.инсталацията, при това фабрична. Мощното захранване за касетофона минава през предпазител - N22. а напрежението за паметта минава през контактния ключ - извод S на клемореда (дават го и в една от техническите книги). Получава се че при всяко гасене на колата - касетофона се нулира - както и се случваше. При късото - ролята на предпазител е изиграл клемореда и сега на извод S няма захранване след контакт. Колата си има ток го свещите и до помпата. Някой може ли да каже дали напрежението S отива некъде другаде, освен до касетофона? имам съмнение че отива и до компютъра (той е с 45 крачета). Мерих другите контакти на клемореда изглеждат наред, ама знае ли се. Сега ми предстоси "забавата" по сваляне на контактния ключ.
Извода е: Който е с тази схема за касетофона, просто да елиминира захранването за паметта, и да си я захрани от предпазителя, за да не се вкара някой ден в моите приключения... и да ми каже кой е конструктора, който я е измислил...

При развитие по проблема пак ще пиша