От проблем с касетофона - колата спря да пали???

Техническа и сервизна информация за Passat
nenov
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nenov » Вто 11 ное 2008 13:25


Колеги - работата взе да се изяснява

1. Има ГЕНЕРАЛНА грешка в ел.инсталацията, при това фабрична. Мощното захранване за касетофона минава през предпазител - N22. а напрежението за паметта минава през контактния ключ - извод S на клемореда (дават го и в една от техническите книги). Получава се че при всяко гасене на колата - касетофона се нулира - както и се случваше. При късото - ролята на предпазител е изиграл клемореда и сега на извод S няма захранване след контакт. Колата си има ток го свещите и до помпата. Някой може ли да каже дали напрежението S отива некъде другаде, освен до касетофона? имам съмнение че отива и до компютъра (той е с 45 крачета). Мерих другите контакти на клемореда изглеждат наред, ама знае ли се. Сега ми предстоси "забавата" по сваляне на контактния ключ.


Извода е: Който е с тази схема за касетофона, просто да елиминира захранването за паметта, и да си я захрани от предпазителя, за да не се вкара някой ден в моите приключения... и да ми каже кой е конструктора, който я е измислил... :twisted:

При развитие по проблема пак ще пиша




Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Вто 11 ное 2008 14:13


До колкото знам, извод "S", подава напрежение на габаритите през лостчето на мигачите, когато е изваден контактния ключ. Т.е да ти свети ляв или десен габарит в зависимост от положението на лоста за мигачите при паркинг. Така че там има напрежение само при изваден ключ. Пък и не виждам зависимост с предпазител 22. На него трябва да си има винаги 12В.
Ти подава ли директно напрежение на този предпазител?
А до колкото с ресетването на касетофона- сменяваш двата захранващи кабела и няма нулиране и изтощаване на акумулатора.
п.п. преди да сваляш клемореда, пробвай с друг, само извади буксата от твоя и на другия. Палиш с отверка!


nenov
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nenov » Сря 12 ное 2008 16:30


Всичко вече е ясно - проблема е в клемореда - вече е свален (това действие не го пожелавам на никой) и предстои търсене на нов и всичко в обратен ред... :(

Благодаря на Всички :)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 12 ное 2008 21:00


nenov написа:Всичко вече е ясно - проблема е в клемореда - вече е свален (това действие не го пожелавам на никой) и предстои търсене на нов и всичко в обратен ред... :(

Благодаря на Всички :)

Нове си взех немски от Елит Кар за 15лв....вече година и половина няма грижи ;)
По повод грешката - то не е точно грешка понеже при оригиналните радиа е направено като извадиш ключа да спира да работи и тази жиця,която си хванал може да не е точно масата а този сигнал - има го като има ключ - иначе го няма.Моята памет си я има и с ключ и без и каквото и да правя си седи там.На буксата ми имаше и някакви други кабели - един за извода към антената (усилвателя отзад в задната врата),който се управлява от радиото,един постоянен +12V силов,един постоянен +12V за паметта,едни +12V през контактния ключ - като го няма ги няма и тях там,една маса и май е това....общо 5 жички.При мен паметта беше май кафяво/червена тънка.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта