Скоро имаше подобна
тема, но нямах време за подробностти...
Остави всички уреди, замервания и допълнителни прекъсвачи, поне за твоят случай, смятам че са излишни.
Пък и щом си изключвал централното, защо не свали след това и ДВД то за проба?
Проблема ти е ясен:
Калоян Кирилов написа: Лятото си взех едно DVD Pionner. И оттогава започнаха проблемите...
решението:
Двете захранвания на двд (памет и 12В при вкаран ключ), обикновенно са жълт и червен на това дето се продава в момента, трябва да се вземат от две
различни места на буксата на колата.
Ако в случая е така (не даваш инфо кой и как го е свързвал) трябва да им се сменят местата, примерно в самата букса.
Ако пък на кабелите на двд-то (жълт и червен) има два предпазителя, може от там да ги размениш.
Тук трябва много да внимаваш, да не обърнеш и предпазителите, защото като надуеш музиката,
единият гори и двд-то спира- изпробвано
Образно казано, правиш каквото правиш, ама преди тях.
Ето ти нещо за ориентация
Това са пиновете на касетофон, смятай, че тук влиза буксата от колата.
С червено е това което те интересува, цветовете не мога да ти ги кажа в момента, но на пин 8 е масата, а той е кафяв кабел.
Важните са- този над него и през един, от него (кафявия)!
Ако всичко е ОК трябва, като извадиш ключа и ДВД (радиото) да спре, ако предварително си го включил, разбира се.
Като отново го сложиш, да си тръгне, от там дето е било, да не губи запаметените станции и т.н...
... и най- важното- след седмица да решиш да запалиш, да нямаш проблем!
п.п. Същата интервенция и аз я правих.
СД със същите изводи като на снимката, т.е. монтажа мина без проблем, само сложих буксите и тръгна... да, ама не!
При мен на 7 имаше постоянни 12В (за памет), а на 4 при контакт. СД-то се нуждаеше, точно от обратното.
Наложи се да обръщам проводниците, извадих щифтовете с кламер.. и вече никакви проблеми.
И с рязане на кабели става, но се получава грозна работа.
... а, и още нещо!
Ако някой си е купил нов акумулатор от такъв проблем- приемам старият, като подарък
