


проблем с климатроник
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 30 ное 2008 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
проблем с климатроник
Колеги имам в4 с клима,сменил съм почти всичко като почнеш-компресор,кондензатор,дехидратор и кво ли не.Климата работи перфектно обаче като мина някаде между 110-120км/час изключва и трябва да изгася дв-ля за да се оправи.На VAG COM показа датчик за скороста,смених и него и пак същото.Някой знае ли от какво може да е,защото скоро ще дойде лятото и пак трябва да карам с едната ръка на стартерния ключ.Благодаря предварително!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега,може ли една снимка на самия климатроник (панела с копчетата) за да видим дали е оригинален или не е и да видим с какво можем да помогнем по въпроса.
По принцип оригиналния може да изключва поради няколко причини ама то се самодиарностицира.
Възможното е да е прецакан датчика за външната температура и като караш по-бързо да се охлажда много,да подава грешна информация към контролера и той да гаси компресора (под мисля,че беше 3 или пък 5 градуса навън компресора се гаси с цел да се предпази радиатора от обледяване)....ама защо като изгасиш колата ще се оправи - нямам идея.
С ВАГ-Ком ако климатроника е оригинален и е от по-старите нищо няма да изчетеш понеже той е самостоятелен модул и се самодиарностицира и няма почти никаква връзка с останалите системи по колата (казвам почти понеже има няколко сигнала,които взаимно ползват с другите електрики).
По принцип оригиналния може да изключва поради няколко причини ама то се самодиарностицира.
Възможното е да е прецакан датчика за външната температура и като караш по-бързо да се охлажда много,да подава грешна информация към контролера и той да гаси компресора (под мисля,че беше 3 или пък 5 градуса навън компресора се гаси с цел да се предпази радиатора от обледяване)....ама защо като изгасиш колата ще се оправи - нямам идея.
С ВАГ-Ком ако климатроника е оригинален и е от по-старите нищо няма да изчетеш понеже той е самостоятелен модул и се самодиарностицира и няма почти никаква връзка с останалите системи по колата (казвам почти понеже има няколко сигнала,които взаимно ползват с другите електрики).
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 30 ное 2008 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 30 ное 2008 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 30 ное 2008 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта