помпа за абс-а

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

помпа за абс-а

Мнениеот moimoimoi » Пет 02 яну 2009 20:07


нормално ли е помпата на абс-а да се включва за 1-2 секунди периодично/през 4-5 минути интервал/ дори и когато колата не е запалена
колата е пасат 90 година 1.8 пф двигател
когато двигателя е запален с всяко второ натискане на спирачката въпросната помпа сработва за около 1-2 секунди
червената лампа за абс-а я няма в купето което ме навежда на мисълта че някой е правил неправилни интервенции
а между другото той абс-а не съм забелязъл да работи,т.е. не е в много изправно състояние
ако се откачи захранването на абс помпата това ще доведе ли до липса на спирачки? и изобщо каква роля изпълнява тази помпа
проблема е че като не карам колата да кажем 10 дена понеже имам още 3 коли и тая помпа като се включва през 4-5 минути за време 1-2 секунди ми събаря акумолатора
мога да и сложа на абс помпата едно реле което да прексва захранването и когато колата не е запалена-но това няма ли да повлияе негативно на нещо?




Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Пет 02 яну 2009 20:59


Когато не е запалена не трябва да се включва. Явно АБС-а ти е слаган след завода... Но не е доизкусурен. Иначе при движение и при мен си помпи през 4-5 минути или по-рядко или по-често, в зависимост колко ползваш спирачките. Не прекъсвай захранването му като цяло, според мен това ще доведе до липса на спирачки. :arrow:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 02 яну 2009 23:13


Мой, точно същото някой беше питал преди време!
Както Тольо правилно отбеляза- без да е даден контакт, помпата не трябва да се включва!
И наистина изключиш ли я - просто си оставаш без спирачки!
При нас го няма стандартното сервоусилване, няма го и цилиндърчето, създаващо налягането към накладките. Всичко това се върши от помпата.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Пет 02 яну 2009 23:38


ми аз преди време бях питал нещо подобно ,относно това че акумулатора ми умираше след 10 дена ако не я карам, а сега ме интерисува помпата дали е само за абс-а и ако той не работи /предполагам че е така/ дали може без нея-явно не може
мисля да си сложа реле което да прекъсва захранването /12в +/ към помпата когато колата не е запалена.
mod edit: gr_kanev


nistelroy
Мнения: 87
Регистриран на: Сря 31 дек 2008 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Мнениеот nistelroy » Съб 03 яну 2009 0:25


Явно не ти е добре затова,че захранването ти иде директно от акумулатора....а трябва да е когато дадеш на контакт...тоест с едно реле,бобинката на което взима плюс от контакт,както е при мен....нищо че съм с АБС...принципа трябва да е същия и тук...порови се в схемата....ще го намериш как.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта