проблем с парното на в3 1989

Техническа и сервизна информация за Passat
s_stanoikov
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 14 ное 2008 22:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем с парното на в3 1989

Мнениеот s_stanoikov » Съб 15 ное 2008 11:11


здравейте, колеги нов съм в форума и искам да пожелая на всички без аварийно пътуване . :lol:
притежавам расат в3 1989 г. 1.8 седан от пет години , закупих си го от германия и съм много доволен от него, но сега имам много странен проблем с парното :
- до 80 градуса имам парно и духа топло при отваряне на големия кръг на двигателя при 80-92 градуса започва да духа студено.
Реших че ми е запушен радиатора на парното и го продухах но промяна няма .
загряват и са топли и входящия и изходящия маркуч на парното но духа студено . Реших че има въздух в радиаторчето откачих разш. съд и го вдигнах по високо но промяна няма .
при загряла кола на около 95 градуса работи перката всички маркучи са топли работи нормално но в разширителния съд излизат балончета , въздух , нямам теч не губи ниво на антифриза, карам я от самото начало с червен антифриз .Моля дайте съвет :lol:




Потребителски аватар
pronobis
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с парното на в3 1989

Мнениеот pronobis » Съб 15 ное 2008 11:20


s_stanoikov написа:здравейте, колеги нов съм в форума и искам да пожелая на всички без аварийно пътуване . :lol:
притежавам расат в3 1989 г. 1.8 седан от пет години , закупих си го от германия и съм много доволен от него, но сега имам много странен проблем с парното :
- до 80 градуса имам парно и духа топло при отваряне на големия кръг на двигателя при 80-92 градуса започва да духа студено.
Реших че ми е запушен радиатора на парното и го продухах но промяна няма .
загряват и са топли и входящия и изходящия маркуч на парното но духа студено . Реших че има въздух в радиаторчето откачих разш. съд и го вдигнах по високо но промяна няма .
при загряла кола на около 95 градуса работи перката всички маркучи са топли работи нормално но в разширителния съд излизат балончета , въздух , нямам теч не губи ниво на антифриза, карам я от самото начало с червен антифриз .Моля дайте съвет :lol:

Случайно да ти летят дунапренчета от духалките в купето? Прогаря с времето една облицовка на едни клапи, тя е дунапренена и започват да хвърчат през духалките. И парното става неефективно. Потърси във форума, има доста теми за парното. Успех! :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 15 ное 2008 11:32


станойков, не мога да се сдържа и да не ти призная, че съм впечатлен искрено от първия ти пост в този форум!
ти идваш да покажеш, че може, все пак, да се мисли преди да се пише!
мнозинството първи постове са... без коментар!
както и да е...

по въпроса:
погледни маркучите, отиващи към радиаторчето на парното от двигателя.
ако на тях видиш 2 странни неща, едното черно, пластмасово (отляво), а другото алуминиево и двете свързани едно с друго с маркуче ф10 някъде-махни ги и ги замести с тръбички.
парното ще дойде моментално.
поведението на колата ти е характерно за наличието на тези никому неизвестни като предназначение термостат и възвратен клапан.
има ги най вече на голф, но макар и рядко, се срещат и в пасати.
като резервна част-не съществуват в каталога на ФВ.


s_stanoikov
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 14 ное 2008 22:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот s_stanoikov » Съб 15 ное 2008 12:22


Благодаря за инфото, колата е в сервиз на познат , той казва че това е издухала гарнитура на главата и предложи да я отворим .
Според майстора е издухала гарнитурата и вкарва въздух в системата ще го направя и в понеделник ще напиша да ли се е оправила . Отново благодаря и дано да е от това . :bowdown :077:


s_stanoikov
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 14 ное 2008 22:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот s_stanoikov » Чет 20 ное 2008 19:03


Здравейте колеги, проблема ми с парното е разрешен подмених възвратната клапа и термостата на маркучите на парното с трабички и парното дойде :lol: Много благодаря за мненията и съветите на Всички, особено на Vaskoto1 :yeaha: Забавих отговора тъй като майстора ми ме забави с ремонта . На всички пожелавам безаварийно пътуване :D


Потребителски аватар
bombata
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 22:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bombata » Пет 02 яну 2009 12:11


и при мен стана така махнах термостата и вазвратния клапан и ги заместих с траби и парното доиде.мисалта ми е дали има някав проблем да се кара така и как така някои коли имат термостат на парното а други не каква е разликата.


Потребителски аватар
bombata
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 22:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bombata » Пет 02 яну 2009 12:31


за ваското1 махнах си вазвратния клапан и термостата и на едното пластмасовото което е има стрелка която забравих на каде показва кам купето или кам джигателя та ако знаеш пиши да си го монтирам.мерси предварително


Потребителски аватар
ceckoto
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот ceckoto » Пет 02 яну 2009 15:14


Колеги имам едно запитване за парно на пасат б3.
Колата е на един приятел парното си работи и духа навсякаде но като го заварти да духа на краката недуха каква може да е причината за проблема :roll:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 02 яну 2009 15:25


ceckoto написа:Колеги имам едно запитване за парно на пасат б3.
Колата е на един приятел парното си работи и духа навсякаде но като го заварти да духа на краката недуха каква може да е причината за проблема :roll:

Аз имах същия проблем - беше от жилото. Счупена е пластмасата там където бронята на жилото се захваща. Вързах го с тел. Иначе трябва да се смени цялата конзола с врътките за парното.


Потребителски аватар
ceckoto
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот ceckoto » Пет 02 яну 2009 15:38


Мерси колега сега говорих с човека и тои ми каза че това е проблема такмо е бил разглобил колата


Потребителски аватар
Bobko81
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 29 юли 2008 17:11
Автомобил: Skoda Fabia I 1 4 16V
Двигател: AUB
Местоположение: Видин

Мнениеот Bobko81 » Пет 02 яну 2009 17:53


Здравейте колеги и на моя пасатор(1.8 B3 1990)oт няколко дни парното духа хладно.Бих искал да разбера това с премахването на този възвратен клапан и термостат как точно става,маркучето което е между двете остава ли си и какви трабички се използват точно защото не ми стана много ясно.Благодаря предварително :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19715
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 02 яну 2009 22:04


Не, тотално се премахва връзката преди парното. Махат се всички щуротии и се заместват с тръбички така, че просто да се свържат с щуцерите на радиаторчето.
Пластмасовия чарк със стрелкичката също е ненужен!


s_stanoikov
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 14 ное 2008 22:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот s_stanoikov » Пон 05 яну 2009 15:11


Здравейте колеги, ЧНГ лека и безаварийна на Всички . Вече навартях на пасата около 3000 км, откакто смених клапанчето и термостата на парното и всичко е ОК . :D


Потребителски аватар
Bobko81
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 29 юли 2008 17:11
Автомобил: Skoda Fabia I 1 4 16V
Двигател: AUB
Местоположение: Видин

Мнениеот Bobko81 » Пон 05 яну 2009 18:50


Днес премахнах термостата и този възвратен клапан,замених ги с тръбички и парното се засили доста.Вярно че и уплътненията на клапите са почнали да сдават багажа ама разликата е голяма духа доста по топло,а на пролет ще оправя и клапите.Благодаря на колегите който споделиха своя опит и нека новата 2009 да е безаварийна,лека и доходна. :011:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Didaka04 и 32 госта