



Ремонт на серво блока на спирачките?
- borislav7
- Мнения: 31
- Регистриран на: Чет 16 окт 2008 22:10
- Автомобил: B6
- Двигател: 2.0 TDi
- Местоположение: Пловдив
Ремонт на серво блока на спирачките?
Когато купих колата(Passat B6,2.0TDI) се чуваше вътре едно съвсем леко съскане отпред вляво, където са педалите,а при натисната спирачка спира.Консултирах се с човек от официалния сервиз и той ми каза,че това било от блока на серво усилвателя за спирачките и струвал над хиляда лева.Случвало при много хора и те така си карали.Лошото е, че при поледицата се наложи да спра един път по-здраво и съскането доста се увеличи.Някой знае ли, този блок може ли да се ремонтира и да се запуши изтичането на въздуха? 

Последна промяна от borislav7 на Нед 25 яну 2009 1:17, променено общо 1 път.
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Ремонт на серво блока на спирачките?
По принцип не се ремонтира, особено ако му е спукана мембраната. Подменя се с ново или втора употреба и цената не е около 1000лв доста по-малко е.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ремонт на серво блока на спирачките?
Вътре има една мемнбрата и една пружина.Опитвал съм да ремонтирам италиански сервоусилвател.Да го отворя нямах проблем - не беше капсолован или нещо подобно а се отваряха едни щипки и се разглобяваше.Вътре - нищо интересно - една мембрана и една яка пружина.Мембраната беше скъсана и затова съскаше и двигателя дърпаше въздух оттам - доста неприятно.Оказа се,че само мембрана не се продава а трябва да си купя целия усилвател - нов ми поискаха около 450лв за кола 88-ма година а аз успях да си намеря за 40лв 2-ра употреба в добро състояние.
Обаче твоята е доста нова и се съмнявам да намериш 2-ра употреба въобще камоли в БГ....тези коли все още дори да е тоталка като я внесат се мъчат да я правят а не се разчаства за части.Колегите вече трябва да кажат дали не става от някаква друга кола за която да има повечко части.
За предишния ми Пасат (90-та година) струваше около 500-600лв преди около година....така че за твоя не се учудвам да е около 1000-те...все пак колата е доста нова.
Успех!
Обаче твоята е доста нова и се съмнявам да намериш 2-ра употреба въобще камоли в БГ....тези коли все още дори да е тоталка като я внесат се мъчат да я правят а не се разчаства за части.Колегите вече трябва да кажат дали не става от някаква друга кола за която да има повечко части.
За предишния ми Пасат (90-та година) струваше около 500-600лв преди около година....така че за твоя не се учудвам да е около 1000-те...все пак колата е доста нова.
Успех!
- borislav7
- Мнения: 31
- Регистриран на: Чет 16 окт 2008 22:10
- Автомобил: B6
- Двигател: 2.0 TDi
- Местоположение: Пловдив
Re: Ремонт на серво блока на спирачките?
А тази мембрана от какъв материал е направена?Не може ли да се залепи или да се изреже друга?
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Ремонт на серво блока на спирачките?
borislav7 написа:А тази мембрана от какъв материал е направена?Не може ли да се залепи или да се изреже друга?
В повечето варианти е от гума или pvc. Трудна работа със залепянето, има доста усилие, а и това е спирачна система. Смени го с нов, ако ли не поне със втора употреба.
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: Ремонт на серво блока на спирачките?
Няма лепене това колега.А да изрязваш о друг материял не те съветвам,защото оригиналната менбрана е с определена еластичност и ако сложиш друг материял с различна еластичност няма да имаш ефективни спирачки.Като гледам единственото решение е ново серво.Тази дупка с времето ще се разширява и освен,че ще ти втърдява педала ще почне да ти ебава и двигателя-обороти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 22 госта