


помощ-парното не работи добре
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 15:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Раднево
- Контакти:
помощ-парното не работи добре
Здравейте,може ли някой да ми помогне,имам vw passat 1.9 tdi 110k.c variant 1998 ,от скоро взе да си губи антифриза -около 200-300-грама ,нивото в разширителното казанче слиэа под минимума и не пада повече,колата загрява нормално,теч в отсека на двигателя и в самия него няма,проблема е в това че парното духа студено и при загряла 90 градуса тогава почва да топли,но когато работи на ниски обороти се чува в средата на таблото шумолене,възможно ли е да е радиатора на парното,два пъти съм доливал антифриз и след като покарам 100 км пак слиза до ниво под минимума,а вътре в купето не съм забелязал или да ми эамирише на антифриз
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: помощ-парното не работи дорбре
Четох,че някои коли имали термостат за радитора на парното - преди да е загряла колата не подава топла течност към радиаторчето - при В5 не знам дали има такъв обаче - колегите да кажат.
и течността на топъл или студен мотор я гледаш - при мен ако на студен го долея до максимум като я запаля и вдигне налягане в системата като загрее на работна температура се поакчва много над максимума и постепенно през клапана на капачката на съда (той защитава системата от свръхналягане) изпуска част от течността (под формата на пара).И така като покарам 50-тина км и течността видимо е намаляла под минимума ама като запаля двигателя и си работи течността е на максимума.....вече 5000км не съм доливал и не е намаляла повече нито с милиметър.....пробвай да караш без да и доливаш и виж дали слиза под нивото,на което е 100км след като си и долял....ако не слиза повече няма проблем с губенето на течност.
А ако намалява може да е от много други неща освен радиаторчето.
Успех!
и течността на топъл или студен мотор я гледаш - при мен ако на студен го долея до максимум като я запаля и вдигне налягане в системата като загрее на работна температура се поакчва много над максимума и постепенно през клапана на капачката на съда (той защитава системата от свръхналягане) изпуска част от течността (под формата на пара).И така като покарам 50-тина км и течността видимо е намаляла под минимума ама като запаля двигателя и си работи течността е на максимума.....вече 5000км не съм доливал и не е намаляла повече нито с милиметър.....пробвай да караш без да и доливаш и виж дали слиза под нивото,на което е 100км след като си и долял....ако не слиза повече няма проблем с губенето на течност.
А ако намалява може да е от много други неща освен радиаторчето.
Успех!
- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: помощ-парното не работи дорбре
georgi70jg написа:Здравейте,може ли някой да ми помогне,имам vw passat 1.9 tdi 110k.c variant 1998 ,от скоро взе да си губи антифриза -около 200-300-грама ,нивото в разширителното казанче слиэа под минимума и не пада повече,колата загрява нормално,теч в отсека на двигателя и в самия него няма,проблема е в това че парното духа студено и при загряла 90 градуса тогава почва да топли,но когато работи на ниски обороти се чува в средата на таблото шумолене,възможно ли е да е радиатора на парното,два пъти съм доливал антифриз и след като покарам 100 км пак слиза до ниво под минимума,а вътре в купето не съм забелязал или да ми эамирише на антифриз
При мен се получава горе-долу същото и питах един майстор каза че може би е от клапите на самото парно.Ако ти духа през вьздуховодите от време на време малки парчета дунапрен значи сигурно е от там.Обаче за да ги оправиш трябва да разглобиш цялото табло вътре.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта