Чукане аванс при ускорение/Пасат/В3/ABS/1992

Техническа и сервизна информация за Passat
nistelroy
Мнения: 87
Регистриран на: Сря 31 дек 2008 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Re: Чукане аванс при ускорение/Пасат/В3/ABS/1992

Мнениеот nistelroy » Пон 02 фев 2009 0:29


Някой,колеги,пробвал ли е със светодиода към десния куплунг горе и долу?Къде свети и къде не...при изключен,и при контакт...спрямо плюса на левия куплунг (горе)?




nistelroy
Мнения: 87
Регистриран на: Сря 31 дек 2008 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Re: Чукане аванс при ускорение/Пасат/В3/ABS/1992

Мнениеот nistelroy » Пон 02 фев 2009 0:35


nistelroy написа:Някой,колеги,пробвал ли е със светодиода към десния куплунг горе и долу?Къде свети и къде не...при изключен,и при контакт...спрямо плюса на левия куплунг (горе)?

Имам предвид за В3/1992ра/ABS/....ляв куплунг горе плюс 12В....оттам светодиода към съседен десен куплунг горе и долу как свети при изключен и при контакт.....очаквам колеги.Не говоря за третия най-десен куплунг....не го смятайте-той дублира ABS-лампата.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Чукане аванс при ускорение/Пасат/В3/ABS/1992

Мнениеот Winner25 » Нед 22 фев 2009 20:11


Като се движа с под 2000 оборота при ускорение предварението не пада под 20 градуса това нормално ли е?
Става въпрос за показанията от ваг ком, не знам дали тези стойности включват зададеното предварение чрез въртене на делкото.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Чукане аванс при ускорение/Пасат/В3/ABS/1992

Мнениеот zfa159 » Нед 22 фев 2009 20:24


Основната идея е да си нагласиш предварението на п.х.оттам нататък комп-а си има грижа да го мени посред нуждите на двигателя в дадени граници.При ниски обороти и по-висока предавка ако рязко го настъпиш може предварението да стигне много големи стойности понеже двигателя се мъчи да се изстреля а му е трудно понеже нито е в обороти нито може да поеме от такава предавка (4-та примерно или 5-та) а комп-а се мъчи да му даде още и още предварение за да успее да тръгне като хората....същото,което прави вакуумния регулатор на предварението при RP мотора и по-старите поколения двигатели...
На п.х. го гласиш да е 6 градуса (виж го със стробоскоп) за бензин и още +3 за газ т.е. 9.Оттам нататък комп-а има грижата за предварението.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petrovi4_bg и 17 госта