за каква индукция говорите,колеги?, че то тука е постоянно напрежение

да сте чували за постояннотокови трансформатори?е няма/импулсните захранвания са друга бира ,при тях постоянното се прави променливо,трансформира се и пак се изправя/
при подаване на плюс на бобината на релето,протича ток,създава се магнитно поле,магнитопровода на бобината става като магнит и придърпва котвата на релето,при изключването на напрежението на бобината на релето е възможно да има остатъчно магнитно поле/зависи от материала от който е изработена сърцевината на бобината и котвата/поради което е възможно да задържи1-2 секунди в включено положение
ако си взел плюс директно от генератора,си мисля че ако се получава понякога пик или индукция/при генератора е възможно защото той представлява трифазен генератор с три намотки чиито напрежения се изправят// от генератора,то тока търси най прекия път/щото нали е много умен

отделно при комутация/включване или изключване/ протичат така наречените "преходни процеси" чието времетраене от порядъка на няколко милисекунди,през което време токът може да достигне стойности многократно / може и над 100пъти/ по големи от номиналния ток на консуматора- затова най-често крушките горят при включване или изкючване
тези явления:
1 - пик на напрежение от генератора
2 - пик на ток от комутационни процеси
3 - изтънели и износени спирали
могат да доведът до едновременното изгаряне на крушките
а случайно кабелите ти за релетата/фаровете да минават покрай високоволтовите кабели за свещите? и от време на време да прескача искри