



Удар в бордюр - насрещно, Б3
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Удар в бордюр - насрещно, Б3
Аз като прос' човек ги разсъждавам така - щом'то кънти, значи има луфт! Не ми требе стендове, не ми требе щанги. 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Удар в бордюр - насрещно, Б3
bachest написа:Аз като прос' човек ги разсъждавам така - щом'то кънти, значи има луфт! Не ми требе стендове, не ми требе щанги.
Е те щангите са за да разбереш къде точно е луфта....иначе логиката ти е безпогрешна


- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Удар в бордюр - насрещно, Б3
Danny boy написа:...Обаче дявол да го вземе това носене отзад в ляво сякаш го нямаше преди,и е адски дразнещо.Особено се усеща на прав път като завъртя волана първо наляво и рязко надясно след това.При обратният случай не се усеща.
Възможно ли е да се получава лека нестабилност от заминали тампони на предния носач/селеновите втулки/.
Задницата за сега я изключвам като вариянт защото тя не понесе нищо от удара.
Носенето отзад предполага проблем с тампоните на задния мост(тези, които са към рамата), така че не ги изключвай. Нищо,че при удара не са били засегнати, възможно е да им е дошло времето. Поне може да се прегледат добре на канал за закъсване или деформации.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Удар в бордюр - насрещно, Б3
днес колата мина смяна на тампоните на носача и другия шарнир/беше разбит и той/единия заден тампон на носача полускъсан,стенд и сега колата е доста по-добре,предницата е стегната.
По принцип отзад имам крива джанта,дали е възможно и тя да прави беля?Когато беше отпред на колата при 40-50 волана вибрираше въпреки многократния баланс правен на нея.
Стенда отново не показа отклонения от геометрията на колата.
Тампоните на задния мост ги разгледаха и попринцип могат да карат още,тоест не са тотализирани.
По принцип отзад имам крива джанта,дали е възможно и тя да прави беля?Когато беше отпред на колата при 40-50 волана вибрираше въпреки многократния баланс правен на нея.
Стенда отново не показа отклонения от геометрията на колата.
Тампоните на задния мост ги разгледаха и попринцип могат да карат още,тоест не са тотализирани.
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Удар в бордюр - насрещно, Б3
zfa159 написа:Е те щангите са за да разбереш къде точно е луфта....


-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: Удар в бордюр - насрещно, Б3
не прави ли реглаж на предницата след удара,ако си тогава бягай от този който ти е направил реглажа,че майстор който прави реглаж без да провери състоянието на носачи,шарнири ,тампони и прочие не е майстор.Реглаж се прави само на изправна предница,иначе се губи смисъла от него.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Удар в бордюр - насрещно, Б3
Колеги,
знам че ви писна вече от мен но днес забелязах нещо доста обезпокоително:
Колата когато е на място/в покой/ и врътна рязко волана надясно се чува доста силно и отчетливо чукане веднъж чуква надясно и веднъж когато се връща волана от самосебе си,когато рязко го завъртя наляво няма такова чукане а само като се връща сам волана има едно едвам доловимо.Колата е с механична рейка.
Според мене съм за кормилни накрайници/все пак никога не са сменяни/всичко по колата отпред вече е сменено.Сякаш като дам на ляво колата по-лесно поема отколкото надясно.Щарнирите са сменени и двата с една и съща марка чисто нови няма и 3-4дни.
Да разбирам ли че ако има малък луфт в найрайниците сходимостта по време на движение отива по дяволите/при тръгване едното отваря,при спиране се събират колелата./
знам че ви писна вече от мен но днес забелязах нещо доста обезпокоително:
Колата когато е на място/в покой/ и врътна рязко волана надясно се чува доста силно и отчетливо чукане веднъж чуква надясно и веднъж когато се връща волана от самосебе си,когато рязко го завъртя наляво няма такова чукане а само като се връща сам волана има едно едвам доловимо.Колата е с механична рейка.
Според мене съм за кормилни накрайници/все пак никога не са сменяни/всичко по колата отпред вече е сменено.Сякаш като дам на ляво колата по-лесно поема отколкото надясно.Щарнирите са сменени и двата с една и съща марка чисто нови няма и 3-4дни.

Да разбирам ли че ако има малък луфт в найрайниците сходимостта по време на движение отива по дяволите/при тръгване едното отваря,при спиране се събират колелата./
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petrovi4_bg и 17 госта