Привет.След доста ходене по майстори,разбирачи,врачки и любимият ми сервиз на "Impass 56" се стигна до извода,че високото налягане в охладителната с-ма идва от главата./м/у другото до Ваското1 не можах да се добера./ Само да вметна,че нагнетяването на въздух в с-мата се получава когато двигателя е студен.В процеса на загряване,маркучите стават все по-твърди и около 90С са камък.След като изпусна налягането,повече това втвърдяване не се получава дори да стигне t над 100С.И така до следващото напълно изтиване на двигателя.Антифриз не губи,не го меша с маслото,аспуха не пуши като парен локомотив,не го изхвърля през казанчето...Все си мисля,че след като вкарва въздух,то антифриза трябва да изчезва нейде,това да не е каца без дъно
Та въпроса ми е кратък

Къде драги колеги да си направя главата с всичките му там шлайфания,напасвания и т.н.,гарнитурки,гумички и кой знае какво още?Някъде ги "снимали" за проверка,да не би да са спукани...