Харчи ли ви масло Пасатко?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Харчи ли ви масло Пасатко?

Мнениеот alien1 » Пон 06 мар 2006 15:22


Здравейте харчат ли ви масло вашите Пасати?
Минал съм около 7 000 от последната смяна и съм долял около 1.2 л. Не на веднъж разбира се. Течове не съм забелязал. Иначе редовно мятам по едно око отдолу сутрин да няма локвичка или нещо такова. Веднъж имаше една две капки но се оказа че не ми са стегнати болтовете отгоре на главата и се омасляваше малко но от тогава не е имало нищо. Иначе ми са амаслени по малко един два маркуча, моноинжекциата и така.Карам на газ главно.
Та на въпроса: Харчат ли ви масло колите и това нормално ли е да харчат?




Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пон 06 мар 2006 15:38


Колко теми се изписаха по въпроса и всеки си приказва това което си е чул !!
Но не е нормално нов автомобил да "харчи" масло !! (Все пак не става въпрос за Вартбург-той го харчи).
И колкото повече ти одъртява колата, толкова повече започва да "харчи"!
При мен случая беше 1л. на 1000 км !! И си бях свикнал ! Сега съм с поподменени неща и ще наблюдавам да видя резултата !!


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Пон 06 мар 2006 15:40


1 л / 10 000 км. (от смяна до смяна)
Ама кажи все пак с какво масло си!


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Пон 06 мар 2006 15:48


Lemforer минерално. Преди имах Opel kadett и го карах със същото. За 10000 доливах максимум 0.5л при условие че главата доста се омасляваше понеже гарнитурата на капака все избиваше и главата си стоеше мазна. Сега на пасата ми се струва доста това масълце дето го лапа. За празниците минах около 1000 км като съм шофирал с максимум 140 като изпреварвам иначе си карам с около 110. Сега долях към 100гр масълце. Чудя се ако го сменя с това на лики моли дето го хвалят дали няма да изчезне проблема.


kind
Мнения: 46
Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kind » Пон 06 мар 2006 16:15


ARRAL 15W40. Сменям го на 9000 км. Пасат 1.8 моноинж. 92 г.
Случва се на около 7000 км да долея 200-300 грама.


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Пон 06 мар 2006 16:42


Карал съм и с Мотул 15в50,и с Моторекс 10в40 и други марки 10в40 ,за 10000 км. не съм доливал нито грам,разбира се ако няма течове.При смяната в сервиза наливат до макс. на разграфяването,след 10000 спада с не повече от 1мм. :lol:


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Пон 06 мар 2006 18:41


Преди да сменя гумичките на клапаните харчеше по около литър литър и половина на 10 К километра, от както съм ги сменил почти не харчи масло пасата, 200 г най много за 10 К км. Карам със Selenia 10W40 полусинтетика


Потребителски аватар
marino_
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 03 авг 2005 12:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот marino_ » Пон 06 мар 2006 18:46


orgasmatron написа:Преди да сменя гумичките на клапаните харчеше по около литър литър и половина на 10 К километра, от както съм ги сменил почти не харчи масло пасата, 200 г най много за 10 К км. Карам със Selenia 10W40 полусинтетика
След смяна на гумичките на клапаните не харчи и грам.Преди това харчеше по 1,5л. на 1000км.Карам MOBIL 10W40.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пон 06 мар 2006 18:50


FINA 5W50 пълна синтетика, от смяна до смяна(10 000км) не го пипа


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пон 06 мар 2006 20:58


Да обобщя преди да са се нароили още стотина поста с това кой с какво масло кара:
Ако е добре мотора и е читаво маслото не трябва да го бута от смяна до смяна.
Ако ти гори масло то причините може да са:
1. масло оргиналдъ
2. гумички на клапаните
3. гумички на буталата mhihi (сегменти)
4. други по-малко вероятни фактори

Най-лесно и еФтино е да си смениш гумичките на клапаните, но преди това още по-евтино ще си измериш компресията за да знаеш дали ще се разминеш само с това.
За подробности разгледай подобните теми!
Успех


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Вто 07 мар 2006 10:08


Само да допълня към:
Sunny написа:...
4. други по-малко вероятни фактори
...

скапан термостат :lol:. Преди смяната на термостата долях около 1л. масло на 4000км. След смяна на термостата, за 4000 км. не съм доливал изобщо (все пак е намаляло малко). Маслото е Кастрол магнетик. Ще ми е интересно да чуя вашите коментари по въпроса. :beer


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Вто 07 мар 2006 10:39


Сваляха ми главата да я правят, понеже надуваше и ми смениха гарнитура на главата, ангренажен ремък, ролка и гарнитура на клапаните. Или поне това ми каза че е сменил майстора. Мисля да пробвам с друго масло при следваща смяна с това на Лики Моли с добавката. Ако и тогава пак трябва да се долива... ще видим. Това със смяна на гарнитурите на бутала и сегменти си е направо основен ремонт. И сигурно е голяма цифромания.


Invisible
Мнения: 53
Регистриран на: Сря 27 окт 2004 12:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Invisible » Вто 07 мар 2006 11:00


Като взех пасата и му сипах кастрол за 10 000км долях 3 литра.Отивам на майстор и му казвам че ми харчи масло.Той започва да оглежда и казва,че двигателят си е ок.Смених го веднага и сипах елф,на 8 000 долях 100-150гр,защото ми сълзи от капачката,след това имах един неприятен инцидент с това масло.Като се връщах от морето започна да ми свети лампата на маслото и нещо започна да пибитка.Учудих се защото като трагвах всияко си беше окс,но реших да долея малко...и като пламна...разминах се само с няколко стопени кабела.Хубаво,че набар пожрогасителя навреме.Сега карам с ессо,един колега ми го купува от автомотор те май са официален вносител,и за сега нямам грижи.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: k_garchev, koko__2002 и 206 госта