Passat B5 TDI 1.9 SE Auto - спецификация?

Техническа и сервизна информация за Passat
kekata
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kekata » Пет 23 фев 2007 14:12


продават ги (металните лепенки) на излизане от Англия, с препоръка за шофьорите...




Потребителски аватар
dimoboy
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimoboy » Пет 23 фев 2007 15:47


Няма проблем касетофона да ти управлява чейнджър - и при мен оригинално си е така. Антените са две защото едната е за телефон. И при мен е така само дето телефона го няма, но има всичко останало за него: стойка, антена и пр.


kekata
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kekata » Нед 25 фев 2007 22:20


колата я взех :) макар и дистанционно ;) единствения ми проблем сега е, че трябва максимално бързо да сменя агренажния ремък, че е карана 96 000 км след последната смяна :) та сега ще трябва да купя един и като отида да си я взема да хвана майстор да ми го смени... някой беше казал, че се сменя и водна помпа задължително, та - трябва ли да го направя и откъде да купя тия части в София.. някакъв ориентир за цени също ще ми помогне много.. благодаря предварително.. ВИН номера все още не го знам, имало много документи и още не могат да ми го намерят ;) иначе номера на двигателя е AFN 286445


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 25 фев 2007 22:28


Ами честито (също дистанционно) !
Да, хубаво е да се смени и водната помпа (за смяна на ангренажен ремък се разглобява цялата муцуна на колата - фарове (които е хубаво да смениш с каквито трябва :twisted: ), броня, радиатори (може и без източване на антифриз и фреон), ... - затова е хубаво сега да се смени водната помпа, а не примерно след месец отново цялата процедура. Освен ремъка има и 2 ролки (не евтини над 100 лв. са двете заедно), а и зъбчатката на коляновия вал за ангренажа също е хубаво да се смени на 2 смени на ремък. За магазини в София - не мога да помогна. За цени (без водната помпа) мога да изровя при мен какво е струвало, а утре мога да проверя и водната помпа колко струва.
VIN-a е по-важен, и по-виден от номера на двигателя. Двигател AFN - 110 к.с., турбо с променлива геометрия.
Успех !


kekata
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kekata » Пон 26 фев 2007 12:21


значи за смяна:
1.ремък
2.ролки - това ролките, които са в комплект с ремъка ли са? или са някакви допълнителни?
3.водна помпа
4.зъбчатка на колянов вал? - как и е името за да питам по магазините?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 26 фев 2007 14:06


Значи ето какво съм сменял аз :
въздушен филтър (всяка смяна на масло)
филтър за въздуха в купето - досега 2 пъти (за 2 години и 35000 км, ама май трябва и по-често)
маслен филтър - всяка смяна на масло
горивен филтър - през смяна на масло, ако не го сменям, му източвам водата (досега не е имало, да чукна на дърво)
ангренажен ремък - ориг. номер 028109119Р (мисля че са еднакви моя (90 к.с.) и твоя) - аз съм ползвал Gates 63137х25мм, 63137х1 НSN, 5223х5 - това са различни означения на ремъка. Взел съм го за 40 лв.
ремък за динамото (и още 1 камара неща) - ориг. номер 028903137 (при мен Gates 58412, 5РК1592) - 25 лв.
ремък за климатика - 06В260849В - Gates 48353, 4025211, 4RK850 - 14,40 лв.
ангренажни ролки - 028109243 E, F - SKF VKM 11014 - 80 лв.
028109244 - SKF VKM 21012 - 60 лв.
зъбчатка (не съм я сменял - това е втория ангренажен ремък на колата, тя се сменя през смяна на ангренажен ремък) - ориг. номер 028105263 D, намерил съм друг някакъв номер 30050008 - цена 44 лв.
ролка за обтягане на ремъка на климатика - ориг. номер 058260511, имам и друг номер 30030093 - взех я за 137 лв., ама можеше и за 90-100 да бъде (моя грешка)
вискосъединител на перката на радиатора - ориг. номер 058121350, друг номер съм намерил 6500943 - 170 лв.
Провери ги изброените неща - дали няма някое от тях за смяна, защото достъпа до тях също е след разглобяване на "муцуната".
Маслото го сменях досега на около 10 000 км, но явно му идва много - може би макс. 8000 км трябва.
Водната помпа не съм я сменял, защото съвсем наскоро разбрах за тази практика.
Успех !


kekata
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kekata » Пон 26 фев 2007 22:11


ето го и ВИН-а:
WVWZZZ3BZWE04ХХХХ
дай да видим какво пише за тая кола ;)


Потребителски аватар
av4e83
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 21 мар 2009 20:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия/плевен

Re: Passat B5 TDI 1.9 SE Auto - спецификация?

Мнениеот av4e83 » Сря 25 мар 2009 22:58


4ове4е моята е по4ти като твойта, Б5 97г.1.9STDI110к.с.така го пи6ат в талона,пак е с десен волан,смених ангр.ремък,ролки,ремъка на хидравликата,маслото и филтъра за около 550лева.Ремонта го направих в Шотландия в сервиз.

gr_kanev-помниш ли колко струва филтъра на купето?


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Passat B5 TDI 1.9 SE Auto - спецификация?

Мнениеот passat123 » Чет 26 мар 2009 19:41


Линка на работи със снимките поне сега искам да го видя аз този пасат как изглежда ! :shock



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта