Здравейте,
вчера сложих колата на една естакада (т.е. в наклонената част на естакадата - подходът и) за да пообера луфта на рейката , и забелязах току щто започнал лек теч на масло от мястото където лявата полуоска излиза от скоростната кутия. Личеше, че най-вероятно и преди е сълзило, но беше засъхнало. Дали е възможно някоя семеринГа да си е отишла??



теч на масло от семеринГата на диференциала
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Пон 21 апр 2008 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: теч на масло от семерината на диференциала
Здрасти колега,май правилно си разбрал.То няма от къде другаде да излезе масло на това място.Проверявай си маслото в ск кутия по често и дано е нещо лъжовно,но...тръгне ли веднъж,ще иска пипане.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: теч на масло от семерината на диференциала
дали е възможно да е влязла влага в диференциала от тази повредена семеринГа??
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: теч на масло от семерината на диференциала
По принцип при изпускащ семеринг излиза масло,което се полепва по целия детайл и влага не може да влезе понеже маслото и пречи (не се понасят водата и маслото) както не може да влизат и боклуци....ама пък си ти тече маслото, което не е готино.
Семерингите имат друг недостатък (почерих опит от Офф-роуд форума) ама той важи и за здрави и за изпускащи семеринги : Като нагазиш в голяма локва от рязкото охлаждане на всичко семеринга се свива и ако си нагазил до дръжките на вратите във вода тя влиза в детайла (семеринга има и посока както е известно тя е да пази отвън навътре а не и отвътре навън...пак пази ама не толкова ефикасно)...ама това няма особено значение за нашите коли - делкото и входа на въздушния филтър е бая по-ниско от дръжките
Семеринга има една пружинка,която кара гумата да прилепва плътно към детайла....като поомекне и гумата се поодръви и...протича...ама освен,че тече масло друг проблем нямаш
Семерингите имат друг недостатък (почерих опит от Офф-роуд форума) ама той важи и за здрави и за изпускащи семеринги : Като нагазиш в голяма локва от рязкото охлаждане на всичко семеринга се свива и ако си нагазил до дръжките на вратите във вода тя влиза в детайла (семеринга има и посока както е известно тя е да пази отвън навътре а не и отвътре навън...пак пази ама не толкова ефикасно)...ама това няма особено значение за нашите коли - делкото и входа на въздушния филтър е бая по-ниско от дръжките

Семеринга има една пружинка,която кара гумата да прилепва плътно към детайла....като поомекне и гумата се поодръви и...протича...ама освен,че тече масло друг проблем нямаш

- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: теч на масло от семерината на диференциала
И мойта е омазана и налях някаква магия дето правила семеринГите по меки и т.н. След 10к км сега е добре-т.е. маслото не е намаляло, поне не фрапиращо де. Ако намериш някаква химия може да пробваш.
По принцип нивото на маслото е някъде до полуоските и не може да изтече от там като от лейка, така че ако я наблюдаваш от време на време няма да имаш ядове и ще откараш години.
По принцип нивото на маслото е някъде до полуоските и не може да изтече от там като от лейка, така че ако я наблюдаваш от време на време няма да имаш ядове и ще откараш години.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: теч на масло от семерината на диференциала
благодаря Ви колеги 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта