


Странен проблем,пассата загрява изключително бързо
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Странен проблем,пассата загрява изключително бързо
Температурата трябва да блуждае около 90 градуса. Всичко останало е признак за проблем. Равновесие около 100 аз бих измерил в казана, и ако наистина седи толкова бих започнал с нов термостат, ама не от 5лв.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Странен проблем,пассата загрява изключително бързо
от личен опит мога да кажа,че температура около 100 няма как да се хване в казана понеже антифриза още при 97-8 започва да излиза навън (поне при мен тогава започна да излиза през отворената капачка,където беше потопена сондата и затова мерих на самата глава).
Иначе - температурата и до 100 да стигне не е драма - не е толкова страшно понеже системата е под налягане и течността не кипи....аз лично не искам да си гледам стрелката над 95 - работа нагоре няма
Ако системата работи изправно не трябва да се налага вклчването на 2-ра степен на вентилатора дори по жегите лятото т.е. температура от 105 градуса.
ако колата е с климатик температура над 100 градуса е крайно вредна за клиамтичната система понеже при Пасат В3 / В4 перките са едни и клиамтични радиатор се загрява много от охладителния и обратното и това разкава играта на компресора - фреона не се охлажда достатчъно,съответно не става съвсем течен,съответно компресора се мъчи повече да го нагнети и високото налягане излиза от норма....и след няколко такива изпълнения компресора започва да прави странни изпълнения и странни звуци и...загива.
По принцип проблемите с тези температури са от :
-неизправен термостат
-задръстени радиатори (воден и климатичен) - набиват се с много мизерия за година-две
-грешно показание на стрелката
-некоректно работещи перки
Иначе - температурата и до 100 да стигне не е драма - не е толкова страшно понеже системата е под налягане и течността не кипи....аз лично не искам да си гледам стрелката над 95 - работа нагоре няма

ако колата е с климатик температура над 100 градуса е крайно вредна за клиамтичната система понеже при Пасат В3 / В4 перките са едни и клиамтични радиатор се загрява много от охладителния и обратното и това разкава играта на компресора - фреона не се охлажда достатчъно,съответно не става съвсем течен,съответно компресора се мъчи повече да го нагнети и високото налягане излиза от норма....и след няколко такива изпълнения компресора започва да прави странни изпълнения и странни звуци и...загива.
По принцип проблемите с тези температури са от :
-неизправен термостат
-задръстени радиатори (воден и климатичен) - набиват се с много мизерия за година-две
-грешно показание на стрелката
-некоректно работещи перки
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Странен проблем,пассата загрява изключително бързо
Погледни си да не ти се надуват маркучите т.е. да е заминала гарнитурата на главата и да вкарва газове в системата
Re: Странен проблем,пассата загрява изключително бързо
Нямам проблеми,всичко си работи както трябва!Заблудил съм се нещо!Благодаря все пак 

- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Странен проблем,пассата загрява изключително бързо
Ама колега, какво ще рече че си се заблудил ?!?!
От седмица си губя времето да поглеждам темата че е любопитна за почти всики притежатели на Б3, а ти изведнъж си се заблудил.
Кажи поне защо, нещо смени ли, направи ли, махна ли, вода ли наля, антифриз ли, или просто прецени че лятото дойде ?
От седмица си губя времето да поглеждам темата че е любопитна за почти всики притежатели на Б3, а ти изведнъж си се заблудил.
Кажи поне защо, нещо смени ли, направи ли, махна ли, вода ли наля, антифриз ли, или просто прецени че лятото дойде ?
Re: Странен проблем,пассата загрява изключително бързо
Как да кажа,нищо не съм сменял един ден брата взима колата вика загрява много(90о),реках: как така това си е нормалната темп на работа на двигателя стига глупости и т.н та филмирах се и аз,та на другия ден я гледах карах и абсолютно нищо и нямаше всичко си е както трябва 

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Странен проблем,пассата загрява изключително бързо
За някои хора 90 градуса е много
Още не мога да убедя баща ми че термостата му е за смяна 


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Странен проблем,пассата загрява изключително бързо
Winner25 написа:За някои хора 90 градуса е многоОще не мога да убедя баща ми че термостата му е за смяна
Е да,защото Москвич-а като вдигне 90 градуса и избива водата от радиатора....дядо ми често спираше на път и му източваше водата и му наливаше нова понеже имаше някакви проблеми с водната помпа....обикновенно на около 90 градуса се правеше тази процедура.
Това,че на сегашните автомобили системите са под по-височко налягане и не може да кипнат при 100 и дори 110 градуса е отделен въпрос

-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пет 06 мар 2009 11:21
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1997
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Странен проблем,пассата загрява изключително бързо
Какво налягане трябва да държи за да не заври охлаждащата течност, защото когато съм към 100С мъркуча от блока към радиатора ми е доста тъврд, дали имам проблем?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Странен проблем,пассата загрява изключително бързо
май на 1.2 или на 1.5 бара започваше да изпуска тапата на разширителния съд.