пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот ninja_1 » Вто 14 апр 2009 18:26


vankata_fly написа:За амортисьорчетата :roll: .А кто се вдигне там карета,полуоски нямали да е проблем в смисъ да се чупят по-често?

Ако се направи грамотно-не...




vankata_fly
Мнения: 53
Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Павликени

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот vankata_fly » Вто 14 апр 2009 20:25


Какво ще рече това,да се сложат някви удължения на каретата?


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот ninja_1 » Вто 14 апр 2009 20:33


vankata_fly написа:Какво ще рече това,да се сложат някви удължения на каретата?
Не.Да се повддигне правилно и с мярка.Някои си повдигат ФВ-тата с втулки между чашката и тампона на Макферсона.Да де,ама при разгъване полуоските удрят в амортисьора.Ако не го видиш навреме,както често се и случва,де,ще се счупят каретата и ще си мислиш че е от ъгъла...Затова казвам "правилно"... :wink:


vankata_fly
Мнения: 53
Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Павликени

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот vankata_fly » Вто 14 апр 2009 22:40


Ясно :oops: явно има доста тънкости и няма да стане без компетентна намеса!Неразбрах само къде се изгубиха всички колеги от темата,а бяха толкова ентусиазирани :roll:
Поздрави!


nikolai-iridiun
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 30 яну 2009 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Пазар

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот nikolai-iridiun » Сря 15 апр 2009 10:20


Някой пита за мотора,е 2Е-115.кн но си мисля и за повече коне под капака да-речем за един ABF.И това е кво друго му трябва на човек. :lol:
Прикачени файлове
2.0_ABF_16V.jpg


vankata_fly
Мнения: 53
Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Павликени

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот vankata_fly » Сря 15 апр 2009 10:30


Колега да не си се отказал от лифт на Пасата,че нещо се изгуби :roll:


Петре
Мнения: 415
Регистриран на: Пет 21 дек 2007 22:01
Автомобил: Golf II
Двигател:
Местоположение: София

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот Петре » Сря 15 апр 2009 11:53


ninja_1 написа:
vankata_fly написа:То,за новите пружини е ясно...


И аз да попитам,защото имам същия пасатор!
Само оригинални пружини ли се слагат ,при положение че се повдига толкова колата?
Интересувам се най-вече от финансово естество


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот ninja_1 » Сря 15 апр 2009 19:39


Пружини е хубаво да се сложат по-дълги и малко по-твърди.От Чероки стават идеално.Ама много зависи от кой модел са Макферсоните,че са 6 вида...
Мотора 2Е е на границата.С поставянето на по-големи гуми,колата ще стане малко по-тромава,заради по-големия диаметър...АБФ е много добро решение,но и не се поставя лесно.Трябва ти кола донор,защото има една сурия дреболии,които сега не се сещаш,но в процес на смяна ще те спънат.Другия вариянт е някаква електроника(примерно МегаСкуърд) и компресор на 0,5бара и ще цепи мрака...Дет се вика-всичко става.Мерак и пари да имаш...


nikolai-iridiun
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 30 яну 2009 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Пазар

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот nikolai-iridiun » Чет 16 апр 2009 15:01


Каква марка и модели газови амортисйори е хубаво да се сложат :banghead: . :да:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта