Извинявам се за лаишкия въпрос, но не мога да си сверя часовника на Пасат Б5.5.
Предполагам, че е от врътката, но при мен нито се върти, нито мога да я натисна или издърпам. Т. е. страх ме е да приложа по-голямо усилие за да не повредя нещо.
А как трябва да стане това, по принцип?
Благодаря на всички отзовали се!



Питане за часовника на Б5.5
- to4ko
- Мнения: 112
- Регистриран на: Вто 09 окт 2007 17:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Питане за часовника на Б5.5
КОлега ако беше използвал търсачката щеще да откриеш как става
Все пак имаш ръчка на километража с която зануляваш километрите -тя се върти ,на ляво е часа на дясно минутити
Все пак имаш ръчка на километража с която зануляваш километрите -тя се върти ,на ляво е часа на дясно минутити
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Питане за часовника на Б5.5
Май и ключ на контакт му трябваше...
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Re: Питане за часовника на Б5.5
Нито едното, нито другото.
Десния бутон (на скоростомера) може само да се натиска - не се върти, и с него се нулира "дневният" километраж - в случая няма никакво отношение към сверяването на часовника.
Левият бутон (на оборотомера) не се натиска, а само се завърта (съвсем малко - няколко градуса) - наистина понякога е възможно да е необходимо малко по-голямо усилие. Със завъртане надясно (по посока на часовниковата стрелка) се увеличават минутите, а наляво (по посока обратна на часовниковата стрелка) се увеличават часовете.
Ключ и контакт не са необходими, а само читав акумулатор.
Десния бутон (на скоростомера) може само да се натиска - не се върти, и с него се нулира "дневният" километраж - в случая няма никакво отношение към сверяването на часовника.
Левият бутон (на оборотомера) не се натиска, а само се завърта (съвсем малко - няколко градуса) - наистина понякога е възможно да е необходимо малко по-голямо усилие. Със завъртане надясно (по посока на часовниковата стрелка) се увеличават минутите, а наляво (по посока обратна на часовниковата стрелка) се увеличават часовете.
Ключ и контакт не са необходими, а само читав акумулатор.
- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Питане за часовника на Б5.5
Да ама при мен става само при подаден контакт, запалиш ли мотора не става.
Това предполагам,че мярка за сигурност да не ръчкащ в движение.
Това предполагам,че мярка за сигурност да не ръчкащ в движение.
Re: Питане за часовника на Б5.5
Благодаря за отговорите и най-вече на колегата gr_kanev !
Успях да го сверя, следвайки описания от него начин.
Успях да го сверя, следвайки описания от него начин.
- soto73
- Мнения: 397
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 12:11
- Автомобил: VW Passat B8 SPORT 2TDI BMT
- Двигател: CRLB 2015
- Местоположение: Мадрид/Ямбол
- Контакти:
Re: Питане за часовника на Б5.5
go_show написа:Благодаря за отговорите и най-вече на колегата gr_kanev !
Успях да го сверя, следвайки описания от него начин.
Гришата(gr_kanev ) винаги е помагал и е един от най-знаещите във форума

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], ivailo_slavov, tdi fen и 35 госта